Hey iedereen,
Ik heb al een paar jaren problemen met bepaalde eigenschappen van mezelf en ik hoopte dat jullie deze eigenschappen herkennen of er oplossingen voor hebben.
Ik heb al jaren er zoveel problemen mee om mezelf te motiveren voor school. En ik weet dat dat opzich niet zo raar is, maar ik heb het ook met andere dingen.
Alles lijkt soms wel nutteloos en sommige dingen kunnen me niet genoeg boeien. Spiritualiteit dan weer wel en alles daaromheen. Dat is 1 van de redenen dat ik vaak pas om 1 uur slaap ofzo terwijl ik er om 7 uur weer uit moet..
Vrijwel elke jongen die 18 is graag een rijbewijs wilt halen mis ik gewoon het verlangen om dat ook te doen. Ik wil um wel graag hebben maar ik mis een soort energie.
Dat heb ik ook met een baan die ik later wil hebben. Het kan me gewoon niet boeien en ik wil dit veranderen. Ik weet dat je het niet kan dwingen maar ik mis momenteel echt een soort levenslust / kracht in bepaalde dingen. En dit terwijl ik het prima naar mn zin heb in mn leven!
Ik weet niet of dit ook maar ergens op slaat, maar ik hoop dat jullie me misschien kunnen helpen.
Gr Dennis