het eerste wat me opvalt is dat je mooie ogen hebt :p , je hebt een indigo aura, Indigo : genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid.
je zit erg lekker in je vel, en wil graag van het leven genieten. meestal ben rustig, maar als je wil kan je erg uit je dak gaan. je bent een ondernemend mens, en je wilt veel uit dit leven halen, veel ontdekken, houd van uitdaging. er zijn veel engelen die over je waken, vooral overleden familie van je.
je bent een goed mens. blijf zo door gaan!!
ik heb het gevoel dat je in je vorige leven, een arm leven lijden, maar je was toen wel een gelukkig. als de heks btw je lastig valt moet je het volgende doen..:
- laat duidelijk aan de weten dat ze weg moet gaan
- probeer dr naar een begraafplaats te sturen, het kan zo zijn dat ze daar het licht kan vinden
- roep een paar engelen op die haar weg willen nemen naar een andere plaats.
volgens mij was die heks een oude zus van je uit je vorige leven, jullie hadden vaak ruzie.
maar je moet in deze tijd leven, je hebt een bter leven zo, en je bent nu iemand anders, maar wel met dezelfde ziel zeg maar
en heks is miss een groot en raar woord
, zo moet je het niet gaan opvatten.
als je een cirkel om je trekt, zal dat je gaan beschermen, denk er niet te moeilijk over na
groeten yannick