Loading...
nl

Rare gedachten

twinklingstar
twinklingstar jul 31 '05
Laatst stond ik met een collega een sigaretje te roken en toen dacht ik ineens: hij krijgt een hersenbloeding. Het gekke is dat dit niet een overtuigende gedachte was, gewoon iets dat spontaan in mij opkwam. Ik nam dit dan ook niet serieus. Een week later lag hij in het ziekenhuis met een hersenbloeding.... Hetzelfde had ik vorige week toen mijn baas vertelde dat ik bij andere collega's op de kamer kom te zitten. Ik kreeg een beeld dat een van die collega's een hartaanval zou krijgen. De volgende dag vertelde die betreffende collega dat hij een afspraak heeft bij de cardioloog... Ik dit soort dingen vaker, ook bij vreemde mensen, daarom is het zo moeilijk controleerbaar of er waarheid in zit. Is dit toeval of zou ik 'iets' hebben? 2 kaartlegsters hebben mij wel verteld dat ik spiritueel ben en een vertelde mij zelfs dat als ik zou mediteren ik mijn gids zou kunnen ontmoeten. Tot op heden vond ik dit een enge gedachte, maar die angst wordt steeds minder. Zou ik er dan klaar voor zijn?

Groetjes

Twink
Delen:
Selma
Selma jul 31 '05
Hoi Twink,

Zo raar vind ik jouw gedachtes niet hoor.
Omdat het niet gebruikelijk is, zulke gedachtes te hebben en dat die gedachtes dan ook nog waarheid bevatten?
Omdat we ziektes en kwalen "normaal" gesproken pas na een ziek voelen en gedegen medische onderzoeken te horen krijgen?
Maar ik begrijp jouw gedachtengang wel hoor, ik kan me zo voorstellen dat het, het niet weten wat je ermee aanmoet, je onzeker maakt.
Is het toeval?.., moet ik het tegen die persoon vertellen, verslijten ze me dan niet voor gek of vreemd!
Ik denk dat je er met een goed medium eens over zou moeten praten, misschien dat die jou de weg kan wijzen.
En misschien weet iemand hier wel een betrouwbaar medium die jou zou kunnen helpen.
Ik zou me ook een hoedje schrikken als iemand tegen mij zou zeggen, je krijgt volgende week een hartaanval en wat zou ik ermee moeten doen, ik zie me niet bij een dokter aankloppen en zeggen, ik krijg volgende week een hartaanval, neem me vast op.
Misschien, zou ik wel alerter worden en wat maatregelen nemen, zoals een mobieltje meenemen, met het alarmnummer stand-by, voor de rest zou ik het ook niet weten.
Ben benieuwd naar de reaktie's van de andere leden van dit forum op jouw bericht Twink.

Liefs en groetjes van Selma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 31 '05
Hoi Twink,

Of je er klaar voor bent kan je alleen zelf beantwoorden. Je hebt de eerste stap al gezet door informatie op Internet te zoeken. Het is absoluut een goed idee om er veel over te lezen. Ga eens naar een paranormale beurs en neem daar wat goede boeken mee. Je zult zien dat het allemaal niet zo "eng" is als dat het lijkt. Er zijn veel meer mensen die precies hetzelfde hebben dan jij! Om te kijken wanneer er een beurs bij jou in de buurt is kan je een kijkje nemen op Paraview.nl
misz Just
misz Just okt 4 '05
hallo,

ik ben van mening dat iedereen iets spritueels inzich heeft, alleen niet veel mensen het gebruiken..... in jouwn geval... is het degelijk geen toeval, maar denk ik wel dat je je er voor af kunt sluiten als je goed je best doet
Kiwa
Kiwa aug 7 '06
Mij komt het soms ook voor dat er vreemde gedachtes in mij opkomen, maar het lijkt meer mijn fantasie te zijn. Soms heb ik wel vreemde dromen dat mensen waarmee ik weinig contact mee heb sterven. De een leeft, van een ander zal ik het pas weten na de vakantie...

Maar ik geloof wel dat mensen dat echt kunnen weten. Het zou aan één kant positief kunnen zijn, dan weet je het op voorhand en kun je die toekomst misschien nog veranderen. Maar ik kan wel begrijpen dat als je weet dat er iets ergs met iemand gaat gebeuren, het niet zo prettig moet zijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki