Loading...
nl

jeuk!

dragon
dragon nov 10 '07
al mijn hele leven heb ik ontzettende jeuk!

mijn vingertopjes, de puntjes van mijn tenen, het puntje van mijn tong en de middelpunten van mijn boven-, en onderlip kriebelen altijd. Het is een soort kriebelige, onderhuidse tinteling.

Meestal let ik er niet op en het is ook niet vervelend, maar als ik er aan denk, dan ga ik er heel erg op letten :).

ik schraap altijd met mijn tenen in mijn schoenen, maak knijpbewegingen met mijn vingers en bijt zachtjes op het puntje van mijn tong en lippen.

Heb het ooit wel eens aan de dokter gevraagd, maar hij had geen flauw benul wat het was.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Delen:
inneke
inneke nov 10 '07
getver, het begint te kriebelen als ik dit lees!
Kom ik nu met m'n bekentenis...Ik voel het kriebelen aan m'n handen. Als kind al schraapte ik m'n handen aan tafelhoeken, ruwe muren, de teentjes van m'n pop :-)

Ik heb m'n verslaving beter onder controle nu, maar als ik eraan denk begint het weer te kriebelen. de pop staat nog steeds naast mijn bed en haar teentjes staan blinkend te glimmen omdat ik ze nog steeds ijverig 'poets':-)
dragon
dragon nov 10 '07
oh jee, schraap schraap. Hoe meer we het er over hebben........
dragon
dragon nov 12 '07
He Inneke,

kriebelt het nog?
Nu ik het je vraag, vast wel....hahhahaha, even plagen hoor!
inneke
inneke nov 12 '07
Aaaagh!

Pas op of ik kom u kietelen!
dragon
dragon nov 14 '07
Haha,

ik wilde eigenlijk niets meer schrijven in dit topic om er niet steeds aan herinnerd te worden, maar ik kan er niets aan doen..... mijn handen jeuken ;)
inneke
inneke nov 14 '07
Misschien moeten we ook een zelfhulpgroep opstarten om van deze verslaving af te komen? ;-)
dragon
dragon nov 14 '07
:):):)
sefewet
sefewet nov 14 '07
nou nu krijg ik ook jeuk en ik heb ook al vaak jeuk... maarja wat ik altijd doe als ik jeuk heb krabben niet hard maar gewoon normaal rustig heerlijk krabben :P. dat lucht op :P.
liesanne
liesanne nov 15 '07
Dag dames...
Ik meed dit topic omdat ik acuut begin te krabben......

Heb toch even in Louise Hay, 'je kunt je leven helen' (niet dat ik een groot fan ben van haar gedachtegoed, maar toch wel aardig om even op te zoeken welke betekenis een klacht mogelijk kan hebben) gekeken:

Jeuk: Verlangens die tegen de draad in gaan.
Onbevredigd.
Wroeging
Staan te springen om weg te gaan.

Ik ga gauw weer verder...al krabbend :P

Liesanne
inneke
inneke nov 15 '07
Hihi, dan ben ik sinds mijn prille kindertijd al zeer onbevredigd, vol wroeging, verlangend tegen de draad in te gaan...En ja, sta ik te springen om weg te gaan :-)
dragon
dragon nov 15 '07
haha Inneke, daar heb ik niets aan toe te voegen :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki