Loading...
nl

Liefde een nieuw geloof

ome willem
ome willem nov 10 '07
Het stormt... tijd voor een nieuwe openbaring. Een nieuw geheim. Er komt een geloof, een geloof waar iedereen heilig in geloofd. Het is al eeuwenoud. En ook jij geloofd erin! En nu komt het geheim. Even stilte in jezelf, zoek... Jah het antwoord is LIEFDE. 2008 is het jaar daarvoor.!

Vandaag mogen ontvangen als sms. (en even later deze mail)
Ik mag het hier delen op een plaats van lichtwerkers.
Echter, tik dit bericht in je telefoon!! Het is belangrijk dat het netwerk compleet blijft. Een ieder die dit leest zal het dan door sms'n naar de personen in zijn netwerk waarvan hij denkt dat diegene het mag ontvangen. In die vertalingen blijft het woord LIEFDE onvertaald. Een marketing tool, nederlands is een kleine taal maar Apartheid is een groot negatief woord.

We gaan een nacht in van de Maya Kalender, geen tijd voor een oppositie gebeurtenis. Eenheid maakt macht in positieve zin.

Op dit moment worden er vertalingen gemaakt naar het Irakees en het Engels van Amerika en Engeland.
Delen:
ome willem
ome willem nov 11 '07
Hallo? Nog niet wakker.. is een stukje Vlieland en de engelse kust niet genoeg??

Het stormt echt. Bovenstaande sms heb al van 2 mensen gekeregen.

Geloof jij? Niemand weet het antwoord.

Stel je de vraag, geloof jij in Liefde?
Ik moet nog de eerste persoon tegenkomen die hier NEE op antwoord.

Helaas is dit bericht al verplaatst bij even voorstellen...
Dit is het nieuwe universele geloof.
Dus het mag worden voorgesteld bij alle mensen op aarde.
Acteren en handelen uit Liefde
Mensen wordt wakker het is tijd als lichtwerker om iniatief te nemen.
Dit is een hulpkreet van vele, reageer hierop en stuur al je coontacten in je mobiele telefoon dit bericht (wat is 5 euro voor de waarheid). Ongeacht wat je ervan denkt.
Je plant een zaadje bij jouw netwerk met dit bericht!!

Gaat dit langs je heen, is mijn boodschap slaap zacht!!

Nee ik ben niet boos maar wel teleurgesteld.. Zet je boosheid om in liefde.
Ayasha
Ayasha nov 11 '07
hier zou de eerste zijn die daar nee op antwoord. Dus bij deze ben je de persoon tegen gekomen :)bij even voorstellen horen nieuwe leden die zich even voorstellen geen nieuwe geloven ;)gezien het nog geen 2008 is, is het op dit moment nog een voor spelling ;)
inneke
inneke nov 11 '07
Lieve Willem,

Ik geloof absoluut dat Liefde de essentie is van het 'geloof', nieuw of oud. En ik wil daarin groeien en dit doorgeven. Maar ik laat me niet dwingen om dat zus en zo, op deze manier, via sms te doen.
Ik plant de zaadjes liever op andere manieren.
ome willem
ome willem nov 11 '07
Dank jullie voor een ander point of vieuw, ik kreeg hem vanochtend ook weer anders door. Fijner bewerkt :-)
Wil hem toch even delen hier, hen hem zo ook op mijn website geplaatst. Tja en misschien ontvang je dit bericht wel. Het gaat mij ook om dat het tijd wordt voor een geloof, of het nu in het nederlands is of whatever.. Weet wel dat het geen tijd meer is voor april fool en apartheid

Het stormt. Tijd voor openbaring. Een nieuw geheim. Er is 1 geloof, een universeel geloof waar iedereen heilig in gelooft. Het is er altijd al geweest, ook jij gelooft erin! Zoek eens in je hart. Juist het ene geloof heet LIEFDE Wie gelooft daar nu niet in? Tijd om jouw netwerk te informeren! De bron
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '07
Waarom zou je in liefde willen geloven dat zoveel ellende veroorzaakt op deze wereld? Hoeveel mensen zijn al niet vermoord omdat er "liefde" in het spel is? Hoeveel mensen worden niet buitenzinnen omdat ze verliefd zijn?

Denk eens na over wat je als nieuw geloof wilt maken ;). Ik voorspel dat liefde geen geloof zal worden. Daarvoor is het gewoon veels te onvoorspelbaar.
Lena
Lena nov 11 '07
Hallo Nims
Sorry hoor, vind je erg negatief als het over de Liefde gaat.
Er gebeuren ook nog mooie dingen hoor!!
inneke
inneke nov 11 '07
Nims, je hebt het over verdraaide vormen van liefde. "In de naam van de liefde..." is niet de liefde zelf.
Liefde is de essentie.

Je kunt op je kop gaan staan en me vanalles wijsmaken, maar jouw begrip van liefde is me te eng.

Het leven is onvoorspelbaar...het is de kunst dit te aanvaarden en op haar golven te surfen.
ome willem
ome willem nov 11 '07
God is liefde en liede is God, Allah is liefde en liefde is Allah, Krisna is liefde en liefde is Krisna, energie is liefde en liefde is energie, Budha is liefde en liefde is Budha, jij bent liefde en liefde is jij enz.

i rest my waarheid

En ja je kunt je verliezen in liefde, maar liefde zal je ook weer opvangen.
ome willem
ome willem nov 11 '07
Inneke en Magda, ik hou van jou ;)Hetzelde moment dezelfde gedachte
Lena
Lena nov 11 '07
Hoi ome willem

Mooi dat dat bestaat!!! ;)
Grunie
Grunie nov 11 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Waarom zou je in liefde willen geloven dat zoveel ellende veroorzaakt op deze wereld?

Liefde veroorzaakt geen ellende.
Juist wanneer je handelt in/met liefde, kun je niets anders dan goed doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 11 '07
Ik plaatste mijn opmerking eigenlijk alleen maar om aan te geven dat er ook een andere kant aan het verhaal zit. Zelfs iets moois zoals Liefde zal in de verkeerde handen, met de verkeerde uitleg, geen positieve zaken opleveren. Een goed voorbeeld hiervan is het geloof en de oorlogen die erom gevoerd worden.

De boodschap die ik eigenlijk wilde uitdragen:
Zoek geen ander geloof, maar verander de gelovigen. Als zij niet in staat zijn op de juiste manier te veranderen, zal geen enkel ander geloof de oplossing zijn. Ook niet de liefde.

Ga niet in liefde geloven, als de gelovigen in staat kunnen zijn het onderuit te halen.

Dat was mijn gedachte, en verder niet mijn gevoel over hoe ik over liefde denk.
sefewet
sefewet nov 11 '07
liefde is iets wat zelfs iemand die niet geloofd raakt. zelfs iemand die emotie loos is genoeg liefde meemaakt uiteindelijk weer emoties terug krijgt.
liefde is zo krachtig dat het voor zowel goed als kwaad gebruikt word, het is een kracht dat eeuwig is en niet ophoud.
als je de kracht van de liefde zelf heb ken niets of niemand je tegenhouden. zo zie ik het.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 12 '07
Inderdaad Sefewet, Is het dan ook niet logisch dat misbruik van liefde enorm gevaarlijk kan zijn? Je hoeft de krant maar open te slaan om te zien dat er best vaak misbruik van de kracht van liefde wordt gemaakt (bijvoorbeeld Loverboys).
admin
admin nov 12 '07
Dat is geen liefde Nims, daar zit het verschil.
Echte liefde zul je daar niet vinden, echte liefde is onoverwinnelijk.
De bron waar wij vandaan komen ís liefde, dus ik kan hier helemaal in meegaan Willem. Ik denk dat je gelijk hebt, liefde is de sleutel.
Maar sms´en gaat mij te ver.
inneke
inneke nov 12 '07
Amen ;-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 12 '07
 Origineel bericht van: Karin
Dat is geen liefde Nims, daar zit het verschil.
Echte liefde zul je daar niet vinden, echte liefde is onoverwinnelijk.

Dat klopt ook met wat ik zeg. Ik zeg niet dat het liefde is wat ik zeg, maar ik waarschuw voor het feit dat ook liefde in verkeerde handen tot een dodelijk wapen gemaakt kan worden.
ome willem
ome willem nov 12 '07
Ware Liefde is niet dodelijk... Als een moeder haar hand op de pijnlijke knie van haar kind legt, geeft ze energie uit liefde.
En niet omdat ze jood, katholiek, protestants of moslim is.
2008 is de tijd voor 1 universeel geloof. Geen oppositie op een ander geloof of religie. Er zijn meer mensen omgekomen door gevechten om geloof dan om ruzietjes om liefde.
Thomas A
Thomas A nov 12 '07
liefde is nooit zelfzuchtig
en in het geven ligt het ontvangen.......
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420