Loading...
nl

Ik weet het allemaal niet zo goed meer, wie helpt?

Danielle
Danielle nov 9 '07
Hallo, graag zou ik mijn foto willen laten lezen, dit omdat ik momenteel de balans in mijn leven nergens kan vinden. Ik vraag me af wat er in mijn onbewuste afspeelt waarom het allemaal niet gaat zoals ik graag wil dat het gaat. Waar ligt het aan? Graag hoor ik het, met vriendelijke groet, Danielle

Klik hier voor een grotere foto:
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1084
Delen:
dragon
dragon nov 9 '07
Hoi Danielle,

ik kan geen foto's lezen, maar ik leef met je mee (voor zover dat kan :))

Sterkte,

Dragon
Danielle
Danielle nov 9 '07
Hoi Dragon,

Dank voor je medeleven. Het is gelukkig niets ernstigs maar kan op de 1 of andere manier mijn draai niet meer vinden, zeg maar.. Word ik heel moe van en ben benieuwd of iemand mij even de goede kant kan op duwen, haha..

Groetjes Danielle
dragon
dragon nov 9 '07
Hai Danielle,

Gelukkig maar!
Je kunt hier in ieder geval genoeg steun krijgen....

Liefs Dragon
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 10 '07
Hoi Danielle,

Het is je gelukt hoor ;). Ik zal je foto eens lezen. Ik hoor graag wat er niet / wel klopt. Het is onder voorbehoud van fouten.

Ik weet niet hoe oude deze foto eigenlijk is, maar ik heb het idee dat je op dit moment wat minder in je vel zit dan dat op de foto staat. Op de foto heb je nog aardig wat rust in jezelf en ben je ook aardig in balans. Ik heb het gevoel dat dat op dit moment helemaal niet zo is. Maar ik kan je gerust stellen, want dit is namelijk precies zodat jij jezelf heel goed gaat leren kennen. Op dit moment zijn er nog een paar dingetjes die niet kloppen met het beeld dat je van jezelf hebt, en hoe je daadwerkelijk bent. (Klinkt best raar dat ik dit opschrijf, maar dat is wat ik op dit moment wel denk).

Goed, dan komt nu eigenlijk wat ik op de foto lees over jou.

Je bent erg hard voor jezelf. Hoewel mensen eigenlijk de indruk dat je heel makkelijk bent, ben je dat diep van binnen eigenlijk helemaal niet. Je bent een enorme piekeraar die best tegen "simpele" dingen enorm kan opzien.

Veel mensen die jou van de buitenkant zien hebben het idee dat jij het allemaal wel goed voor elkaar hebt. Ook zullen best wel wat mensen jouw opmerken. Ik weet niet of je hier bewust van bent, maar let er maar eens op hoe vaak onbekende mensen jou begroeten.

Ik weet eigenlijk niet of jij normaal gesproken over straat loopt met je hoofd naar beneden, maar dat gevoel heb ik wel. Alsof je eigenlijk niet gezien wilt worden. Als dat zo is, mag ik vragen waar dit vandaan komt?

Je bent enorm voorzichtig en kijkt het liefst de kat uit de boom. Vooral als het over jezelf blootgeven gaat. Ik vind het daarom ook bewonderingswaardig dat je je foto hier wilt laten lezen. Dit is eigenlijk helemaal niets voor jou ;). Maar wat dat betreft heeft je nieuwschierigheid het gewoon gewonnen.

Je bent enorm krachtig en hebt heel veel geestelijke uithoudingsvermogen. Wat dat betreft ben je een echte "harde" waardoor je het wel zover geschopt hebt als waar je nu bent.

Ik zie een enorme spirituele potentie, die je ook al voor een heel groot deel gebruikt. De wereld veranderen is aan jouw besteed. De grote vraag is nu, waar begin je in hemelsnaam? Wat dat betreft heb ik het idee dat dat antwoord niet heel lang meer op zich zal wachten.

Ik zie nog een afwezigheid in je blik. Dat is op dit moment je bescherming om niet teveel van de buitenwereld op te pikken. Je schermt je echt af, waardoor je ook niet geraakt kan worden. Het maakt je aantrekkelijk omdat je "untouchable" daardoor bent. Veel mensen willen namelijk graag iets hebben dat ze niet kunnen krijgen.

Je hart zit op de juiste plek, en je zorgt goed voor waar je om geeft. Als iemand jou als vriendin heeft, mag deze heel erg boffen. Bij jou zijn vriendschappen voor het leven.

Je hebt ook een hele scherpe blik in het inschatten van mensen, en dit is (bijna) altijd juist.

Tot slot nog een opmerking: Probeer de komende tijd je vleugelchakra wat meer te ontwikkelen en te gebruiken. Het zal je namelijk een stapje hoger op de spirituele ladder zetten.

Ik vind het heel gaaf dat je je hebt aangemeld. Ik ben erg benieuwd hoe jouw toekomst op Merudi vorm gaat krijgen.

Goed, dit was mijn lezing. Graag lees ik in een reactie op het forum wat je ervan vindt.

Groetjes Julien.
Danielle
Danielle nov 10 '07
Jeetje, Julien..Ik ben op dit moment even sprakeloos..Ik laat het even op me inwerken en zal vanavond uitgebreid mijn reactie geven..Het klopt dat deze foto ouder is, ik had niks anders..Maar alles wat je zegt klopt..Jeetje... Groetjes Danielle
Thomas A
Thomas A nov 10 '07
Dag Danielle

Is het toch evt. mogelijk om een recente foto te plaatsen?
Dan zal ik je ook lezen

Thomas
Danielle
Danielle nov 10 '07
http://images.merudi.net/albums/userpics/10061/normal_danielle_1.JPG

Sorry, hoor!! Ik heb geen idee hoe ik dit gedaan heb en hoop dat het goed is! Zou iemand mij een tip kunnen geven hoe ik dat fotootje weer op de juiste plek kan krijgen? Groetjes Danielle

edit by nims:
Of hier voor een grotere versie:
http://images.merudi.net/albums/userpics/10061/danielle_1.JPG
inneke
inneke nov 10 '07
jij lijkt op Gwenyth Palthrow :-) (of hoe je dat ook schrijft...)
Danielle
Danielle nov 10 '07
Oke, hierbij mijn uitgebreidere reactie..

De grap is dat mensen inderdaad denken dat ik heel makkelijk ben maar ze moesten eens weten! Ik kan zo ontzettend wikken en wegen dat ik het af en toe beter met rust kan laten en er een andere keer op terug moet komen, want anders word het alleen maar ingewikkelder. Ik moet het dan ook simpel houden voor mezelf, zeg maar..Ook kan ik inderdaad opzien tegen kleine dingen en als ik er dan mee klaar ben dan snap ik niet waarom ik daar tegen op zag..

Ook klopt het dat veel onbekende mensen mij begroeten, ik zeg vriendelijk gedag terug. Ik denk dat dat komt door de manier waarop je jezelf instelt. Mijn moeder zei altijd 'Zo je doet, zo je ontmoet' en daar ben ik ook van overtuigd.. Dat stukje wat je schrijft over het met de hoofd omlaag lopen, klopt ook. Lang niet meer zo erg als vroeger maar soms als ik geen zin heb in alle poespas van de buitenwereld wil ik die houding nog wel eens gebruiken. Lekker rustig, haha..Niemand die ik zie en niemand die mij ziet..Waarom ik dit precies doe weet ik niet, misschien een vorm van onzekerheid op dat moment, een bad hairday ofzo..

Mezelf blootgeven doe ik inderdaad liever niet, ik sta er dus inderdaad zelf ook van te kijken dat ik dit doe,hahaha..Ik vind dat dit soort dingen bij mij thuishoren en niet bij een ander. Natuurlijk praat ik wel met vriendinnen over bepaalde dingen maar lang niet met allen..

Ik ben inderdaad, als ik dat mag zeggen van mezelf, een krachtig persoon maar dat komt door mijn verleden waar doodgaan van geliefden een grote rol speelden, waardoor ik wel sterker ben geworden als dat ik was. Vroeger was ik een breekbaar poppetje maar dat breekbare is ervan af, ik heb geleerd, hoe zwaar het ook was..Ik ben allebei mijn ouders verloren, zo'n 11 jaar geleden ben ik mijn vader verloren en zo'n 5 jaar geleden mijn moeder. Vrij jong zonder ouders dus..

Och, je moest eens weten waar ik allemaal lid van was vroeger; vogelbescherming, Greenpeace, WNF en noem ze allemaal maar op. Ik dacht dat ik zo de dieren wel kon helpen, nu weet ik dat het zo niet werkt en ben het inderdaad op het spirituele vlak gaan doen. Mensen helpen een betere verstandshouding te verkrijgen met hun dier dus wat dat betreft heb ik aardig mijn roeping gevonden, ik wil hierin nog wel dieper gaan maar ja, waar begin je in hemelsnaam? haha..Ik twijfel er zelf ook niet aan dat dit zich in de toekomst kenbaar zal maken. Op welke manier dan ook.

Als ik inderdaad om iets of iemand geef ga ik ook voor de volle 100 procent..En vriendschappen zijn bij mij inderdaad voor het leven. Nu weet ik wel dat niet iedere vriendschap everlasting is, want sommige mensen komen maar gaan ook net zo gemakkelijk weer weg. Ik denk dat zulke vriendschappen er zijn om je op dat moment attent te maken van een bepaalde les, zeg maar. Klinkt ingewikkeld, he!

Mensen inschatten ben ik inderdaad vrij goed in, ik heb gauw door wat de intentie is en of die goed is of niet..Ben daar wel blij mee, hoor.. maar dat is ook met vallen en opstaan gegaan..Aldoende leert men..

Het laatste stukje over de vleugelchakra is me eigenlijk onbekend, en dan ben ik Reiki master 3a, haha ik zou niet weten waar die zit of hebben ze daar tegenwoordig ook andere benamingen voor, geen idee! Bedoel je daar de 3e oog mee..

Dit was even mijn uitgebreide reactie en wil je langs deze weg enorm bedanken voor het lezen! Ik was vanochtend zo perplex, dat ik het eerst even op me in moest laten werken. Hartstikke bedankt! Je bent een geweldig iemand!

Liefs, Danielle
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 10 '07
Super bedankt voor je reactie. Leuk om te lezen dat het nog klopt ook :). Meer info over de vleugelchakra kun je hier lezen:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...eugelchakra.htm

En nee, dat is niet het derde oog.

Ik ben trots op je, dat je jezelf zo durft bloot te geven!

Groetjes Julien.
Danielle
Danielle nov 11 '07
Graag gedaan, natuurlijk! Ik ga zo het stukje even doorlezen over de vleugelchakra! Bedankt!!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki