Hoi Danielle,
Het is je gelukt hoor
. Ik zal je foto eens lezen. Ik hoor graag wat er niet / wel klopt. Het is onder voorbehoud van fouten.
Ik weet niet hoe oude deze foto eigenlijk is, maar ik heb het idee dat je op dit moment wat minder in je vel zit dan dat op de foto staat. Op de foto heb je nog aardig wat rust in jezelf en ben je ook aardig in balans. Ik heb het gevoel dat dat op dit moment helemaal niet zo is. Maar ik kan je gerust stellen, want dit is namelijk precies zodat jij jezelf heel goed gaat leren kennen. Op dit moment zijn er nog een paar dingetjes die niet kloppen met het beeld dat je van jezelf hebt, en hoe je daadwerkelijk bent. (Klinkt best raar dat ik dit opschrijf, maar dat is wat ik op dit moment wel denk).
Goed, dan komt nu eigenlijk wat ik op de foto lees over jou.
Je bent erg hard voor jezelf. Hoewel mensen eigenlijk de indruk dat je heel makkelijk bent, ben je dat diep van binnen eigenlijk helemaal niet. Je bent een enorme piekeraar die best tegen "simpele" dingen enorm kan opzien.
Veel mensen die jou van de buitenkant zien hebben het idee dat jij het allemaal wel goed voor elkaar hebt. Ook zullen best wel wat mensen jouw opmerken. Ik weet niet of je hier bewust van bent, maar let er maar eens op hoe vaak onbekende mensen jou begroeten.
Ik weet eigenlijk niet of jij normaal gesproken over straat loopt met je hoofd naar beneden, maar dat gevoel heb ik wel. Alsof je eigenlijk niet gezien wilt worden. Als dat zo is, mag ik vragen waar dit vandaan komt?
Je bent enorm voorzichtig en kijkt het liefst de kat uit de boom. Vooral als het over jezelf blootgeven gaat. Ik vind het daarom ook bewonderingswaardig dat je je foto hier wilt laten lezen. Dit is eigenlijk helemaal niets voor jou
. Maar wat dat betreft heeft je nieuwschierigheid het gewoon gewonnen.
Je bent enorm krachtig en hebt heel veel geestelijke uithoudingsvermogen. Wat dat betreft ben je een echte "harde" waardoor je het wel zover geschopt hebt als waar je nu bent.
Ik zie een enorme spirituele potentie, die je ook al voor een heel groot deel gebruikt. De wereld veranderen is aan jouw besteed. De grote vraag is nu, waar begin je in hemelsnaam? Wat dat betreft heb ik het idee dat dat antwoord niet heel lang meer op zich zal wachten.
Ik zie nog een afwezigheid in je blik. Dat is op dit moment je bescherming om niet teveel van de buitenwereld op te pikken. Je schermt je echt af, waardoor je ook niet geraakt kan worden. Het maakt je aantrekkelijk omdat je "untouchable" daardoor bent. Veel mensen willen namelijk graag iets hebben dat ze niet kunnen krijgen.
Je hart zit op de juiste plek, en je zorgt goed voor waar je om geeft. Als iemand jou als vriendin heeft, mag deze heel erg boffen. Bij jou zijn vriendschappen voor het leven.
Je hebt ook een hele scherpe blik in het inschatten van mensen, en dit is (bijna) altijd juist.
Tot slot nog een opmerking: Probeer de komende tijd je vleugelchakra wat meer te ontwikkelen en te gebruiken. Het zal je namelijk een stapje hoger op de spirituele ladder zetten.
Ik vind het heel gaaf dat je je hebt aangemeld. Ik ben erg benieuwd hoe jouw toekomst op Merudi vorm gaat krijgen.
Goed, dit was mijn lezing. Graag lees ik in een reactie op het forum wat je ervan vindt.
Groetjes Julien.