Loading...
nl

ik moet even iets bekennen....

dragon
dragon nov 10 '07
tatatatatatatata.....

If I go there will be trouble
An if I stay it will be double
inneke
inneke nov 10 '07
Ja dat liedje :-)
Charlie
Charlie nov 20 '07
Nu maak ik dit mee. Misschien een beetje late reactie, maar ik herken het. En weet je hoe ze dat bij mij noemen?? Borderline- en dat soort dergelijke persoonlijkheids stoornissen!!!!
En weet je waar ik zit?? In een kliniek voor dat soort stoornissen!! Ja, zo van, zet er maar een stempel op en dan opbossen, die hap!!! Maar ik lach wel met jullie mee, hoor!!

Stom, he!!!!!

Charlie
inneke
inneke nov 20 '07
We zijn allemaal een beetje borderline, en schizo en veel of weinig neurotisch en....
Als ik het goed weet te verbergen, dan nemen ze me niet op ;-)

Maar weet je Charlie, soms moeten we ergens heel erg doorgaan om ons evenwicht terug te vinden, om niet volledig beheerst te worden door gedachten, emoties of gedrag...om ons centrum terug te vinden vanwaaruit we keuzes kunnen maken. Soms moeten we er helemaal doorgaan...
En ik hoop van harte dat je goede hulp krijgt en veel warmte om dit aan te kunnen. En humor, die niet weglacht maar loutert..:-)
Charlie
Charlie nov 20 '07
Dank je wel, en ik weet ook dat dit momenteel het beste is voor mij en mn (laatste beetje) omgeving.
dragon
dragon nov 21 '07
lieve Charlie,

gekte is relatief, want wie zegt dat je gek bent (of welk ander stempeltje je er op wilt drukken). Durf jij wel toe te geven aan je gaves, je neigingen, je fantasieen, meer dan een ander....
Tsja, dan ben je minder aangepast aan de heersende norm, misschien onbeheerst, of heb je gewoon meer lef, ben je eerlijker, maar niet meer of minder dan ieder mens.

Ha, ik herken ook zoveel, ik heb mezelf afgeleerd om niet meteen te zeggen "dat heb ik ook". Niets is me vreemd. Aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant lastig, want ik snap zo goed waarom mensen dingen doen en zeggen en vind dus ook dat ik ze niets kan aanrekenen. Niet slecht zo je zeggen, maar lange tijd ben ik daarom niet voor mezelf opgekomen. "Wie ben ik om daar iets op te zeggen" dacht ik dan, negerend dat er een verschil is tussen veroordelen en je eigen grenzen aangeven.

En nu is het tijd voor mij. Ik ben er ook nog en ik mag er zijn.
Charlie, hetzelfde geldt voor jou. Jij mag er zijn!
Sterkte!

En... altijd blijven lachen, gewoon omdat het leuk is, en lekker en gratis, en makkelijk, hihihaha :)
liesanne
liesanne nov 10 '08
haha, goed om deze ook nog weer eens naar boven te halen....helemaal geweldig!!

Origineel bericht van: dragon
zucht... hier komt ie dan....

Ik heb het altijd wel gehad hoor, stemmingswisselingen, maar de laatste tijd is het veel sterker.
En dat heeft ook invloed op hoe ik met dit forum omga. Ik vind het heerlijk om lekker te lachen en dit met jullie te delen, me positief te voelen maar soms moet ik helemaal niet lachen. Dan vind ik alles stom, lelijk, vervelend, treurig. En als ik dan op het forum kom dan vind ik jullie ook allemaal stom! Gatver wat een stomme onderwerpen, wat een stomme reacties, wat een stomme mensen, waarom reageert niemand op mij, etc. En dan doe ik niets. Ik wil dan iets schrijven, maar weet niet wat, want alles klinkt toch stom. Soms doe ik een poging en wis ik het toch maar weer. Of ik denk “laat ik nu maar iets heel liefs zeggen, of iets slims”. Maar dan weet ik dat ik dat alleen maar doe om bevestiging te krijgen in iets wat ik op dat moment helemaal niet van mezelf vind. Ik vind mezelf namelijk het allerstomste van iedereen.

proost
proost nov 10 '08
Psychiaters labelen maar raak,
maar soms steek ik daarmee de draak,
want wie ik echt ben, dat weet God.
De gekke wereld gaat kapot
en ik als stomste stommerik
blijf desondanks gewoon maar 'ik.'
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk