Loading...
nl

ik moet even iets bekennen....

dragon
dragon nov 8 '07
zucht... hier komt ie dan....

Ik heb het altijd wel gehad hoor, stemmingswisselingen, maar de laatste tijd is het veel sterker.
En dat heeft ook invloed op hoe ik met dit forum omga. Ik vind het heerlijk om lekker te lachen en dit met jullie te delen, me positief te voelen maar soms moet ik helemaal niet lachen. Dan vind ik alles stom, lelijk, vervelend, treurig. En als ik dan op het forum kom dan vind ik jullie ook allemaal stom! Gatver wat een stomme onderwerpen, wat een stomme reacties, wat een stomme mensen, waarom reageert niemand op mij, etc. En dan doe ik niets. Ik wil dan iets schrijven, maar weet niet wat, want alles klinkt toch stom. Soms doe ik een poging en wis ik het toch maar weer. Of ik denk “laat ik nu maar iets heel liefs zeggen, of iets slims”. Maar dan weet ik dat ik dat alleen maar doe om bevestiging te krijgen in iets wat ik op dat moment helemaal niet van mezelf vind. Ik vind mezelf namelijk het allerstomste van iedereen. Voordat ik dit opschreef, dacht ik nog “laat ik dit opschrijven in gedichtvorm”, maar ik betrapte mezelf er gelijk op dat dat de oude trouwe manier van aandacht/waardering vragen was. En ook dacht ik “straks vinden ze het stom”, hahahaha. Ook bedenk ik me nu dat ik er blijkbaar op let om vooral niet negatief te zijn. Ik wil mensen (in dit geval jullie) niet lastigvallen.

Trouwens, ik ben nu wel vrolijk hoor :).

Maar goed, dat moest er even uit en weet je, ik vind het een opluchting dat ik dit hier kan opschrijven!
Delen:
Thomas A
Thomas A nov 8 '07
jeetje je lijkt wel een mens Dragon, gaaf man!
Dilani
Dilani nov 8 '07
Geeft Dragon een dikke knuff en zegt wat ben je toch ook een heerlijk menselijk draakje.

Het hoort ook een beetje bij de tijd denk ik Dragon , er gebeurt van alles bij iedereen en ik vermoed zomaar ook bij jou .
Dat geeft emotie en dan gaan de stemmingen wat heen en weer .
So what ?
Laat het lekker ff gaan meid en goed dat je je hier geuit hebt.

En als je mijn reactie stom vind , dan vind je hem maar lekker stom :P:D

Liefs
Dilani
Dilani
Dilani nov 8 '07
Zeg Thommie...niet ff snel mijn tekst pikken he ...grijnz
dragon
dragon nov 8 '07
nou stommerds ;)wat een lieve reacties.... helemaal te gek!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 9 '07
Heerlijk dat je gewoon jezelf bent. Het is helemaal niet erg om stom te zijn, perfecte wezens bestaan niet (uitgezonderd mij dan :P).
LPChip
LPChip nov 9 '07
 Origineel bericht van: NiMS
(uitgezonderd mij dan :P).

Sjuul, dat siert je niet. Je weet beter.
Debiorah
Debiorah nov 9 '07
Ik vind jou ook een lieve stommerd hoor! :D
Fijn dat je zo eerlijk bent.
liesanne
liesanne nov 9 '07
hoi Dragon

Tjonge,wat is dit herkenbaar voor mij zeg!! Jij hebt het lef dit zo op te schrijven,fantastisch!!!

Tja,lastig hè,die stemmingswisselingen...maar dit maakt je juist ook tot een boeiend mens.

liefs Liesanne
dragon
dragon nov 9 '07
Hoi,

het was een ingeving en nog steeds een opluchting.
En ik ben blij met jullie reacties. Vooral omdat ik er niet op uit was!
admin
admin nov 9 '07
Keigoed van je om dat zo neer te zetten Dragon, ik denk dat velen van ons wel eens zo´n moment hebben.
Lol, ik heb het zelfs nog wel eens als ik mijn eigen teksten lees.
Dan vind ik mezelf de grootste groene heilige boon en lach ik mezelf lekker even uit.
inneke
inneke nov 9 '07
Geweeeeldig! Volgens mij één van de beste posts op dit forum!
Ik zit hier toch te lachen:-)

Al die energie die wij steken in diepgaande gesprekken, worstelend met beeldscherm en klavier...

Volgens mij ben jij een gezond mens met een gezonde portie levenswil en humor.

Bedankt voor het 'ontladen'. Aangename kennismaking ;-)
dragon
dragon nov 9 '07
Ha Karin en Inneke,

bedankt hoor!
Zitten we toch weer te lachen met z'n allen LOL....
es
es nov 9 '07
Hahahaha, waarom denk je dat ik hier nauwelijks schrijf, omdat mijn antwoorden ook te stom zijn om neer te schrijven. Jij hebt tenminste nog het lef en de eerlijkheid! Vind ik knap stom. Eh.. knap van je! :)))))
Mimi*
Mimi* nov 9 '07
Joehoe!! (H) ik heb een soortgenoot!! Jij hebt tenminste het lef om het toe te geven! Beter dan er tegen in gaan en het niet willen geloven.
dragon
dragon nov 9 '07
Hai Mimi en Es,

het wordt nog een gezellige bijeenkomst, hahaha ik lig in een deuk!!

En tot nu toe heb ik nog niemad kunnen betrappen op iets stoms...ik ben ook goed geluimd vandaag :):):)
Grunie
Grunie nov 9 '07
goh, dan kunnen we elkaar allemaal de hand geven!
Of is dit een stomme opmerking?
dragon
dragon nov 9 '07
Ha Grunie! ;)

ik vind van niet hoor
inneke
inneke nov 10 '07
Psst...

Ik zit nu in een 'shoud I stay or should I go moment'.
Niet verder vertellen :-)
admin
admin nov 10 '07
Ik zeg niks, my lips are sealed, maar ik hoop wel dat je blijft :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420