Loading...
nl

24-11-2007 - De eerste gebeurtenis van de overgang

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 22 '07
Ik weet het niet precies. Gisteren fietste ik van mijn nieuwe huis, naar mijn oude huis en de natuur voelde gewoon heerlijk rustig aan. Er was geen enkel teken dat het noodweer gaat losbarsten. Ik ben er dus nog steeds niet van overtuigd. Maar we zullen zien, het schiet nu aardig op.
Debiorah
Debiorah nov 22 '07
Nee ik heb het ook niet zozeer in de natuur en denk ook niet aan een echte storm. Hoewel het waarschijnlijk is dat we nog wel wat herfstige stormen zullen krijgen. ;)
Ik denk meer aan een energetische storm. Eentje die je niet met je ogen kunt waarnemen. Ik denk dit omdat ik de laatste tijd weer veel vreemde dingen in mijn lichaam waarneem. Nu kan dat ook kundalini zijn maar het zou kunnen samenhangen met de overgangsfase van de maya.
LPChip
LPChip nov 22 '07
Het gekke is, dat ik meestal wel aanvoel dat iets gaat komen. Dan ziet de lucht er dreigender uit dan anders. De afgelopen dagen heb ik dit niet zo gehad, maar gister avond doen ik naar huis reed, kreeg ik toch een klein beetje weer dat gevoel. Het gekke was wel, dat het alleen was als ik 1 bepaalde kant op keek, achter mij en op zij leek de bewokling gewoon normaal en rustig, maar verderop zag het er wat zwaarder uit. Ik zal even kijken welke richting dat op was.

Even gekeken, dat was richting het zuid-westen.

Toch ziet de lucht er nu wel normaal en rustig uit. Ik moet zeggen dat mijn gevoel toch langzamerhand steeds een beetje heviger wordt.
Dennis
Dennis nov 22 '07
Ik heb een beetje hetzelfde LPChip..
Het voelt een beetje als stilte voor de storm he? Something is out there maar we weten nog niet precies wat we moeten verwachten. Ik heb sowieso al heel lang het gevoel dat we voor een nieuw begin staan. Al sinds Mei ofzo. Geen idee waar dat gevoel vandaan komt, het was er opeens.
sefewet
sefewet nov 22 '07
ik merk dat veel energie deeltjes zich heel erg ophopen en er zijn ook meer aanwezig dan normaal... voelt opzich wel lekker aan, maarja blijven oppassen...
Grunie
Grunie nov 22 '07
hé ik moest ook wel denken aan stilte voor de storm.... het is echt zo'n mooi weer geweest. In ieder geval heb ik de afgelopen weken vaker en bewuster naar de (mooie) luchten gekeken dan ooit en daar ben ik heel blij om!
Puc
Puc nov 22 '07
 Origineel bericht van: liesanne
Lijkt me een bijzondere ervaring die je had.

Bijzonder is denk ik niet het juiste woord. Zeker op dat moment. Echt niet tof... :(Gelukkig achteraf een symbolisch afscheid.

Ik kan het gevoel niet goed in woorden beschrijven. Maar het was eigenlijk ook niet je ergste (doods)angst. Meer een gevoel van: "dit was het dan" en "wat nu".
Alsof je aan de afgrond van een 100 m hoge waterval naar beneden staat te kijken. Met de 'dood' op de hielen. Met een leap of faith als enige optie.

De oorzaak van overlijden was voor mij fysieke werkelijkheid en zeer realistisch. Als in een soort koortsdroom. Het was een situatie waarin ik mijzelf er voor 100% van overtuigd had dat de engelen al in mijn huis aanwezig waren om me mee te nemen.

Maar gelukkig kon ik de volgende dag opgelucht weer uit bed stappen. Met een heleboel goede voornemens.

Achteraf besef ik mij dat deze ‘symbolische’ situatie voor iedereen persoonlijk kan verschillen. Het hangt ervan af de geest een interpretatie voorspiegelt van de situatie waarin je in doodsangst verkeerd. Waar ben jij op dat moment mee bezig: drukke baan, zorgen thuis, angsten over de wereldproblematiek, milieu, politiek, files. Een storm, gezinscrisis, ziekte, oorlog, overstromingen van alles kan het gevolg zijn. Voor iedereen kan dat verschillen. Ook de mate van werkelijkheid. Als collectief kan je een bepaald schrikbeeld creëren en versterken (LOA).

Het tijdperk van angst en onzekerheid waarin wij nu leven heeft een functie, hoe cru het ook mag klinken. In duisternis ga je op zoek naar dat ene licht dat jij nog kent.

Vrienden Familie Ouders Vrouw Man Kinderen... God

Wees een licht voor elkaar.
Puc
liesanne
liesanne nov 23 '07
Puc, ik had jouw stukje van de vorige keer anders begrepen, nu snap ik dat het om een ander verhaal ging...
Leert mij weer dat het goed is om vragen te stellen i.p.v. een constatering te doen...

groet Liesanne
admin
admin nov 24 '07
Jij sprak al over de kundalini symptomen debiorah.
Ik heb van andere kundalini-mensen gehoord dat (ik heb er ook last van) de duizeligheid en het gevoel in de mist te lopen het meest aanwezig zijn. Het gevoel dat er steeds meer innerlijk zelf bloot wordt gelegd, het gevoel dat er een transformatie bezig is in je binnenste. Vervelende krya´s, vooral als je onder andere mensen bent, emoties heel diep begraven, die ineens boven komen drijven.
Intense blijdschap afgewisseld met intens verdriet..
Heel verwarrend, toch ook weer heel mooi.

Wat ervaar jij dan?
En Willem, jij bent ook een kundalini persoon, zijn er aparte dingen die jij nu sterker ervaart als anders?
Debiorah
Debiorah nov 24 '07
Nou de duizeligheid is bij mij op het moment weer wat minder maar dit heb ik ook ervaren. Daarnaast zie ik van alles om mij heen, energieen denk ik. En mijn vriend kwam gister spontaan met de opmerking dat hij telkens dingen zag, dus hij ervaart het ook. Afgelopen weken heb ik telkens last van mijn stuitje gehad, en ik heb me niet gestoten en ben niet gevallen. ;)Ook heb ik last van moodswings, extremer dan normaal. Oude pijnen en herinneringen die plots bovenkomen. Verstoord slaappatroon, tintelingen en spierspanningen. De laatste tijd heb ik ook weer enorm de behoefte om mij creatief te uiten, zo erg dat het voor mijn gevoel belangrijker is dan mijn opleiding. Kortom er vind naar mijn idee inderdaad een transformatie plaats.
admin
admin nov 24 '07
Zie jij dan ook steeds net een flits?
Ik zie steeds meer gekleurde kleine flitsjes, vooral als ik rustig zit. Van mijn stuitje heb ik geen last, ik merk wel dat als ik aan het "mijmeren" ben ik een soort van blokkades voel in mijn ruggegraat, ook merk ik dat de pijn op verschillende plaatsen opduikt afhankelijk van waar ik op dat moment mee "aan het werk" ben.
Gisteravond zat de "pijn" ter hoogte van mijn schouderbladen, het is niet echt pijn, maar je voelt dat de energie ergens op een bepaalde plaats zich ophoopt en wel verder wil stromen, maar juist op die plaats blokkeert.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 24 '07
 Origineel bericht van: LPChip
Voor sommigen van jullie is de datum 24-11-2007 bekend als een dag waarop de eerste fase van de overgang naar 2012 is.

Ik weet nu dat er op deze dag een grote orkaan in nederland zal zijn die veel levens op zal eisen.

Dus: Zaterdag 24-11-2007 zal een zwarte dag gaan worden. Als je niet weg hoeft, raad ik aan dit niet te doen!

Ik denk toch dat het niet helemaal zo is gebeurd als dat je gedacht had LPChip.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 24 '07
Het is hier in Lelystad in de loop van de dag wel harder gaan waaien.
LPChip
LPChip nov 24 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Voor sommigen van jullie is de datum 24-11-2007 bekend als een dag waarop de eerste fase van de overgang naar 2012 is.

Ik weet nu dat er op deze dag een grote orkaan in nederland zal zijn die veel levens op zal eisen.

Dus: Zaterdag 24-11-2007 zal een zwarte dag gaan worden. Als je niet weg hoeft, raad ik aan dit niet te doen!

Ik denk toch dat het niet helemaal zo is gebeurd als dat je gedacht had LPChip.

Hoewel de dag nog niet om is, ben ik met je eens dat er niet echt een storm heeft gewoedt. Daarom mijn excuses om dit zo te verkondigen. Mijn gevoel zegt echter wel dat we een storm krijgen, en op dit moment loopt de voorspelling voor begin volgende week, maar ik kan helaas geen datum koppelen aan mijn gevoel, dus voor hetzelfde geldt komt deze storm volgend jaar pas.

Nogmaals mijn excuses, hoewel het voor sommige van jullie wel een andere kijk op het leven heeft gegeven, en dat is me ook wel wat waard, maar wellicht had diezelfde kijk ook anders verkregen kunnen worden.
Wendy's
Wendy's nov 24 '07
 Origineel bericht van: Karin
Jij sprak al over de kundalini symptomen debiorah.
Ik heb van andere kundalini-mensen gehoord dat (ik heb er ook last van) de duizeligheid en het gevoel in de mist te lopen het meest aanwezig zijn. Het gevoel dat er steeds meer innerlijk zelf bloot wordt gelegd, het gevoel dat er een transformatie bezig is in je binnenste. Vervelende krya´s, vooral als je onder andere mensen bent, emoties heel diep begraven, die ineens boven komen drijven.
Intense blijdschap afgewisseld met intens verdriet..
Heel verwarrend, toch ook weer heel mooi.

Wat ervaar jij dan?
En Willem, jij bent ook een kundalini persoon, zijn er aparte dingen die jij nu sterker ervaart als anders?

Ik had ook last van duizeligheden.. terwijl ik dat nooit heb! vooral vorige week zaterdag was het sterk bijmij
Puc
Puc nov 24 '07
Ik heb wel een rare sensatie in mijn stuitbeen gehad.
Daarnaast een aantal keer het gevoel dat het dak vabn het schedel opengezet werd. Verder niks extreems...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '07

Hoewel de dag nog niet om is, ben ik met je eens dat er niet echt een storm heeft gewoedt.

De dag is nu echt voorbij en mijn voorgevoel van geen storm is uitgekomen ;)

Mijn gevoel zegt echter wel dat we een storm krijgen, en op dit moment loopt de voorspelling voor begin volgende week, maar ik kan helaas geen datum koppelen aan mijn gevoel, dus voor hetzelfde geldt komt deze storm volgend jaar pas.

Zoals ik eerder ook al probeerde aan te geven, zeg dit soort dingen pas wanneer je ook het echt zeker weet. Anders maak je mensen onnodig bang. Dit was precies wat ik je eerder wilde duidelijk maken, maar toen wilde je er niets meer over horen en had je er geen zin in. Ik hoop daarom ook dat je van dit topic geleerd hebt ;). [/quote]
liesanne
liesanne nov 25 '07
[quote=NiMS]

Zoals ik eerder ook al probeerde aan te geven, zeg dit soort dingen pas wanneer je ook het echt zeker weet. Anders maak je mensen onnodig bang.

Hoe kan je dit soort dingen nou zeker weten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 25 '07
 Origineel bericht van: liesanne

Hoe kan je dit soort dingen nou zeker weten.

Juist.
LPChip
LPChip nov 25 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Ik hoop daarom ook dat je van dit topic geleerd hebt ;).

Hoezo moet ik iets van dit topic leren? Leer jij maar eens wat het is om een voorgevoel te hebben die meerdere mensen delen.

Dat is nou exact de reden waarom ik niet met je in discussie wil. Je probeert een discussie te voeren van een onderwerp waar je geen ervaring mee hebt. Je kent maar 1 helft, niet allebij.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420