En zelfs Piet Paulusma heeft afstand gedaan van deze theorie:
http://pietpaulusma.sbs6.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=86&func=view&id=9379&catid=29
Storm en superstorm.
Mensen ik wil nog eenmaal duidelijk maken dat ik het artikel van Piers Corbijn, over de komst van een eerste (zware) storm en later in de deze maand een superstorm. heb vertaald en op deze site heb gezet. Ik heb er geen oordeel over gegeven. Dus heb ik ook geen superstorm aangekondigd!
Nu de kans op storm op vrijdag en vrijdag op zaterdag. De stormkracht 9 is door mij op zondag en maandag aangekondigd. Daar zijn op dit forum gisteren nog vragen over geweest.
Wel, de actuele situatie zoals ik die verwacht.
Vrijdag noordwest 9 in de kustgebieden en op de Wadden. Mogelijk wordt het 10. Op de Noordzee, kracht 11 of mogelijk meer. Verder heb ik buien aangegeven met hagel, onweer, natte sneeuw en zware windstoten. Hoe dichter wij bij deze dag komen hoe duidelijker het wordt. Verder verwacht ik veel water op de kust.
Ik zal op deze site waarschuwen en de actualiteit bijhouden.
Gisteren is mij gevraagd waarom het K.N.M.I kracht 5 of 6 had staan. Dat is de verwachting van het K.N.M.I. Daar kom ik niet aan. Niet alle weersverwachtingen hoeven hetzelfde te zijn. Groeten, Piet P