Loading...
nl

24-11-2007 - De eerste gebeurtenis van de overgang

LPChip
LPChip nov 16 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Gelukkig ben ik totaal niet onrustig. Ik ben echt super rustig. Maar toch is mijn energienivo niet op nivo. Ik vermoed dat de energie van boven, op dit moment voor andere doeleinden nodig is. De vraag die ik mezelf op het moment afvraag is, voor wat?

Ik merk ook dat ik minder energie heb. Misschien wel dat ze boven expres die storm creeeren en daar de energie voor nodig hebben...
admin
admin nov 17 '07
Meerdere mensen hebben hier last van in de herfst, het kan ook iets heel simpels zijn. Misschien zoeken we wel veel te diep terwijl de antwoorden gewoon voor onze neus liggen :)
inneke
inneke nov 17 '07
Dat denk ik eerlijk gezegd ook.
Ik denk echt dat ze 'hierboven' belangrijkere dingen te doen hebben dan te beslissen ons wel of geen energie te geven...:-)
LPChip
LPChip nov 17 '07
Misschien is het juist nu wel een mooi moment om te kijken of jij zelf de energie naar je toe kan halen. Dat kun je doen door veel te mediteren, en ook overdag als je niet mediteert dezelfde handelingen te doen.

Vergeet niet: je kan overal energie vandaan halen. Uit de zonnestralen, uit de wind die zachtjes tegen je aanblaast, uit het water waarin je zwemt... Het vereist wat oefening, maar door te visualiseren kan je het bereiken.

Zo heb ik eens toen ik het koud had gevisualiseerd dat ik binnenin mij een vuurtje had gemaakt, die als brandstof de wind van buiten was. Ik liet zo de wind naar het vuur gaan en kreeg het lekker warm. Ik moet wel zeggen, het was erg moeilijk, en het is me nog geen 2e keer gelukt (ook omdat het minder koud was daarna en ik het nog niet een 2e keer echt heb hoeven proberen. :D
inneke
inneke nov 17 '07
Ja, energie is de basis waaruit alles bestaat- het enige wat we hoeven te doen is ons open te stellen.
Grunie
Grunie nov 17 '07
Mensen vergeet niet stil te staan bij het prachtige weer dat wij de afgelopen dagen gehad hebben. Ik geniet in ieder geval van de zon, de mooie luchten etc... .
Puc
Puc nov 17 '07
 Origineel bericht van: LPChip

Ik merk ook dat ik minder energie heb. Misschien wel dat ze boven expres die storm creeeren en daar de energie voor nodig hebben...

Die storm is juist nodig voor de toevoer van spirituele energie. Orkanen hebben ook een fucntie, behalve de boel kapot maken...
Investeren: 1 stap terug en 2 vooruit.
Puc
Puc nov 17 '07
 Origineel bericht van: LPChip

Vergeet niet: je kan overal energie vandaan halen. Uit de zonnestralen, uit de wind die zachtjes tegen je aanblaast, uit het water waarin je zwemt... Het vereist wat oefening, maar door te visualiseren kan je het bereiken.

En als de zon niet schijn, neem je toch gewoon een mooie foto van de zon. Werkt ook prima.
Puc
Puc nov 17 '07
De angst die je voelt hoeft niet perse de angst te zijn om fysiek te sterven. Enige weken geleden wist ik bijna zeker dat ik de volgende morgen niet meer zou leven...

Nog nooit had ik zoveel angst en stress gevoeld. Ik had al praktisch afscheidgenomen van mijn vrouw en kinderen. Toen ik mij er eindleijk bij neerlegde. Letterlijk in de zin dat ik maar naar bed ging en figuurlijk door in God te vertrouwen. Viel ik in slaap.

De volgende morgen werd ik gewoon weer wakker, maar ik bleek wel iets kwijt te zijn. Mijn immer slechte raadgever: angst en zijn compagnons twijfel en onzekerheid. En inderdaad ik had ook het gevoel dat mijn Ego&Verstand zich erbij neer hadden gelegd dat er een nieuw tijdperk is aangebroken.

Diepe duisternis is nodig om tot het licht te komen.

Leeft met je hart!
Puc
inneke
inneke nov 17 '07
Mooi gezegd Puc,

Het afsterven van oude patronen, van egokrampen...gaat gepaard met strijd. Ze geven zich niet zomaar gewonnen en willen vasthouden aan 'het leven'. Als er stukjes ego oplossen, wat blijft er dan nog over, dan verdwijn ik...denkt het ego.

Zit er ook op te kauwen...
admin
admin nov 17 '07
Zie het als een eerste bevalling, angst en pijn, niet weten wat je te wachten staat. Daarna met je grootste geluk in handen weten dat juist deze weg naar dit grote geluk de enige is.....

Ik krijg het niet zo opgeschreven zoals ik het precies bedoel, maar ik denk dat jullie het wel snappen.
inneke
inneke nov 17 '07
Ik denk vanuit m'n eigen referentiekader te voelen wat je bedoelt :-)

De meest wezenlijke dingen zijn zo moeilijk te verwoorden...
liesanne
liesanne nov 17 '07
[quote=Puc]
Diepe duisternis is nodig om tot het licht te komen.

Dit vind ik een hele mooie uitspraak!
En, waar, maar ook iedere keer weer moeilijk...

Lijkt me een bijzondere ervaring die je had.

groet, Liesanne
LPChip
LPChip nov 21 '07
Niet dat ik jullie verder bang wil maken, maar vandaag op de radio hoorde ik dat de mogelijke superstorm verwacht word volgende week zo rond 26 tot 28 november.

Na wat zoekwerk op internet kwam ik ook dit bericht tegen:

http://www.inc-nieuws.com/Algemeen/superstorm-gaat-echt-gebeuren.html
inneke
inneke nov 21 '07
Ja, had het eerder ook al gelezen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 22 '07
Zelfde verhaal nog steeds:
http://www.goedzo.com/index.php/2007/11/21/astrofysicus_voorspelt_megastorm_voor_ko

De Britse astrofysicus en weersvoorspeller Piers Corbyn voorspelt dat Nederland en een deel van België dit weekend getroffen zullen worden door een verwoestende superstorm. Begin deze maand zou hij ook al gewaarschuwd hebben voor de cycloon die Bangladesh vorige week trof.

Volgens Corbyns laatste voorspelling is het vrijwel zeker dat delen van Groot-Brittannië, Nederland, België, het noorden van Duitsland en Denemarken te maken krijgen met één of meer verwoestende stormen. Daarbij zijn er serieuze risico's op dijkdoorbraken.

De storm zou onze regio aandoen in de periode tussen 24 en 28 november. De windsnelheden zouden zelfs tot 200 km/u oplopen, meldt de website van Corbyn.

Corbyn meent dat de zon het klimaat op aarde bepaalt en doet zijn weersvoorspellingen op lange termijn op basis van zonneactiviteit. Hij maakt voorspellingen maanden van tevoren, terwijl 'gewone' meteorologen meestal niet verder kijken dan een week.

Het Nederlandse weerinstituut KNMI doet de uitspraken af als paniekzaaierij. De voorspelling 'zou niet serieus genomen moeten worden', omdat het volgens het KNMI helemaal niet mogelijk is om verder dan tien dagen vooruit te kijken. 'Wij hebben geen enkele aanwijzing dat er een superstorm onderweg is. De wind die wij zien is normaal voor de tijd van het jaar.'
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 22 '07
En zelfs Piet Paulusma heeft afstand gedaan van deze theorie:

http://pietpaulusma.sbs6.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=86&func=view&id=9379&catid=29

Storm en superstorm.
Mensen ik wil nog eenmaal duidelijk maken dat ik het artikel van Piers Corbijn, over de komst van een eerste (zware) storm en later in de deze maand een superstorm. heb vertaald en op deze site heb gezet. Ik heb er geen oordeel over gegeven. Dus heb ik ook geen superstorm aangekondigd!

Nu de kans op storm op vrijdag en vrijdag op zaterdag. De stormkracht 9 is door mij op zondag en maandag aangekondigd. Daar zijn op dit forum gisteren nog vragen over geweest.
Wel, de actuele situatie zoals ik die verwacht.
Vrijdag noordwest 9 in de kustgebieden en op de Wadden. Mogelijk wordt het 10. Op de Noordzee, kracht 11 of mogelijk meer. Verder heb ik buien aangegeven met hagel, onweer, natte sneeuw en zware windstoten. Hoe dichter wij bij deze dag komen hoe duidelijker het wordt. Verder verwacht ik veel water op de kust.
Ik zal op deze site waarschuwen en de actualiteit bijhouden.
Gisteren is mij gevraagd waarom het K.N.M.I kracht 5 of 6 had staan. Dat is de verwachting van het K.N.M.I. Daar kom ik niet aan. Niet alle weersverwachtingen hoeven hetzelfde te zijn. Groeten, Piet P
ome willem
ome willem nov 22 '07
NIMS... ik heb weer nieuwe kaartjes nodig !! :/
ome willem
ome willem nov 22 '07
Oh... Kan het voor a.s. zaterdag ik heb een feestje!!
Debiorah
Debiorah nov 22 '07
Ik heb ook gedroomd over een storm en heb de laatste tijd weer veel ontwakeningssymptomen. Er is iets gaande dat zeker.
Maar wat ik niet kan plaatsen is een letterlijke storm, voor mijn gevoel kan deze storm ook zuiverend zijn in de zin van energie. En dan met name het uitfilteren van de oude energieeen die niet meer nodig zijn.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420