Loading...
nl

24-11-2007 - De eerste gebeurtenis van de overgang

admin
admin nov 15 '07
Bang?
Ja misschien wel een beetje, normaal gesproken trek ik mij van voorspellingen weinig aan, ditmaal is dat anders.
Misschien verbeeld ik het me allemaal wel maar ik heb wel sterk het gevoel dat er iets gaande is. Dat zou natuurlijk ook de enorme onrust kunnen zijn die deze berichten bij mij wakker heeft gemaakt.
Eerlijk gezegd snap ik er niet veel van, ik heb een beetje het gevoel dat de storm al is begonnen maar dan in mijn lijf en in mijn hoofd en het voelt niet fijn, ik ben al dagen erg verdrietig met vlagen(volgens mij niet van mij) en zoals ik net al zei giert de onrust door mijn lijf.
Ben heel erg duizelig (nee heeft niks met niet roken te maken)dus eerlijk gezegd ben ik wel een beetje stuiterig ja.

Ik ga maar gewoon door met ademen, meer kan ik nu toch niet doen, wel ben ik erg "beschermend" naar mijn kinderen op het moment, dat zal het moedergevoel wel zijn. Een stukje angst om de kinderen speelt hier wel mee natuurlijk.
Zou ik alleen zijn was dat vast een heel stuk minder geweest.
Thomas A
Thomas A nov 15 '07
Niet bang zijn Karin, het is niet nodig. Als gevoelige antenne krijg je alle informatie gewoon binnen. Dat er iets gaande is, moge nu wel duidelijk zijn. Probeer goed naar het verdriet te kijken en besef ook dat het stoppen met roken ook een (tijdelijk) overgevoeligheid kan veroorzaken. Kijk ook naar andere dingen die in jouw leven van nu spelen.
Angst is echt niet nodig.........

liefs

Thomas
liesanne
liesanne nov 15 '07
Hoi Karin
Vervelend dat je je nu zo voelt...

Ik heb precies hetzelfde gedacht als jij (ook doordat iemand me daarop wees). Een 'zwarte'dag of een 'storm' ervaar je misschien vooral op het moment dat die in jezélf huist, op het moment dat de angst in jezelf de leiding aan het nemen is. Door deze voorspellingen en het je ongerust maken daarover is het 'kwaad' misschien al aan het geschieden...is de angst voor "de angst" niet de allergrootste angst?

Zelf had ik een soort omslag bij jou bemerkt die ik niet zo goed kon volgen: zei je eerst geirriteerd te zijn (je nekharen gingen overeind staan) t.a.v.deze voorspelling, een dag later vond je het eigenlijk wel vreemd dat je zo had gereageerd...het leek mij of je meer ging 'geloven'in deze voorspelling,klopt dat? Ik ben benieuwd: vanwaar..?

Jouw stuiterig-zijn, verdriet, de onrust die giert, zou dat toch niet met het stoppen met roken te maken kunnen hebben..is ook mijn gedachte...maar ik kan er helemaal naast zitten. Door te stoppen met roken lijkt me dat je een soort van 'verlies' van iets enorm dierbaars kan/moet ervaren...al die gevoelens lijken me dan een 'logisch'gevolg.

In ieder geval heel veel sterkte!!
liefs, Liesanne
liesanne
liesanne nov 15 '07
 Origineel bericht van: Thomas A
Dat er iets gaande is, moge nu wel duidelijk zijn.

Hallo Thomas
Mag ik vragen hoe je dit bedoelt, zeg je dit naar Karin's persoonlijke situatie toe of bedoel je dit algemeen? Ik ben benieuwd naar jouw kijk op 'wat gaande is'...

groet, Liesanne
Thomas A
Thomas A nov 15 '07
Het nieuwetijds bewustzijn

De enorme bewustzijns veranderingen bij grote groepen mensen

Watermantijdperk

enz
liesanne
liesanne nov 15 '07
Oké,maar ik ben dus ook benieuwd naar 'jouw kijk'... in relatie tot het onderwerp van dit topic.
linkie
linkie nov 15 '07
Dat was eigenlijk wat ik wil de zeggen nims....maar als ik het nu terug lees heb ik het misschien niet erg handig opgeschreven.

Ik heb ook sterk het gevoel dat er al iets gaande is.
Vanaf het weekend heb ik een erg onrustig gevoel van binnen....dat heeft geen aanwijsbare oorzaak.
Ik ben niet bang dat er iets staat te gebeuren. Toch weet ik niet goed wat ik met dit bijzondere gevoel moet.
Het vreet energie waardoor ik savonds me op een rare manier moe voel. Een beetje uitgeblusd, maar toch wel de drive om de dingen te doen die normaal allemaal wil doen.
liefs......
admin
admin nov 15 '07

Ik heb precies hetzelfde gedacht als jij(ook doordat iemand me daarop wees). Een 'zwarte'dag of een 'storm' ervaar je misschien vooral op het moment dat die in jezélf huist, op het moment dat de angst in jezelf de leiding aan het nemen is. Door deze voorspellingen en het je ongerust maken daarover is het 'kwaad' misschien al aan het geschieden...is de angst voor "de angst" niet de allergrootste angst?
-----------------------------------------
Nee het is geen angst Liesanne, maar wel een heel vervelend onbestemd gevoel, noem het een voorgevoel. Ik ben me wel bewust dat ik me zoiets ook kan aanpraten dus voelt het heel dubbel. Het is niet iets van 1 dag het is al een aantal dagen aan de gang en ik word er enorm onrustig van. Het is ook geen "zwarte dag" die ken ik van de mindere kundalinimomenten en die voelen heel anders.
------------------------------------------

Zelf had ik een soort omslag bij jou bemerkt die ik niet zo goed kon volgen: zei je eerst geirriteerd te zijn (je nekharen gingen overeind staan) t.a.v.deze voorspelling, een dag later vond je het eigenlijk wel vreemd dat je zo had gereageerd...het leek mij of je meer ging 'geloven'in deze voorspelling,klopt dat? Ik ben benieuwd vanwaar..?
-----------------------------
Klopt liesanne, ik weet niet meer wat ik precies in mijn eerste reactie heb gezegd, wel weet ik dat de boodschap dat er veel doden zouden vallen, erg hardºaankwam en dat ik daar nogal sterk op reageerde, vaak als de emotie weer bedaard kan ik daar op een andere manier naar kijken en zie ik meestal wel of mijn reactie vanuit "ego" of vanuit mezelf is geschreven. Dat verschil heb je dan gezien. Of deze voorspelling klopt? Geen idee, ik merk bij mezelf wel enorm veel onrust in mijn lijf, het vage voorgevoel dat ik net al benoemde. Ik twijfel de laatste dagen enorm aan mezelf en dan bedoel ik niet mijn innerlijk maar dingen die ik denk te zien en te voelen, al een paar keer heb ik beelden in mijn hoofd gehad, ik noem het geen visioenen omdat ik niet weet of het dat wel is maar ik zie veel nare dingen en het verdriet dat ik in golven door me heen voel gaan is niet van mij. Ik ben blij dat ik kan voelen dat het niet van mij is maar waar het wél vandaan komt weet ik niet, wel doet het veel pijn, ik kan het letterlijk in mijn hartchakra voelen en heb al menig traantje laten rollen omdat ik het niet kan tegenhouden.
-----------------------------------------
Jouw stuiterig-zijn, verdriet, de onrust die giert, zou dat toch niet met het stoppen met roken te maken kunnen hebben..is ook mijn gedachte...maar ik kan er helemaal naast zitten. Door te stoppen met roken lijkt me dat je een soort van 'verlies' van iets enorm dierbaars kan/moet ervaren...al die gevoelens lijken me dat een 'logisch'gevolg.
----------------------------------------
Nee daar heeft het niet mee te maken, om dat uit te testen heb ik vandaag gerookt en het gevoel blijft.
Het hangt om me heen het komt niet van binnen, vandaag op kantoor zat ik ook ineens in tranen achter mijn bureau, geen idee waarom.
Mijn hele belevingswereld staat op zijn kop, misschien heet Thomas wel gelijk en heeft dit met bewustzijnsverandering te maken. ik hoop dat hij gelijk heeft, dan weet ik in ieder geval waar het vandaan komt. Ik heb eerder in mijn leven heus wel verdriet gevoeld maar dit voelt heel anders en gaat enorm diep.
Eigenlijk wilde ik dit allemaal niet opschrijven, ik wil niemand bang maken met mijn "verwarde" berichten of meelij opwekken. Juist als ik mij zo enorm k***e voel kruip ik in mijn schulp en kom er pas weer uit als ik de zon weer kan zien schijnen.
Nu heb ik dat niet en ook dat snap ik weer niet, weer iets dat veranderd..
--------------------------------------
In ieder geval heel veel sterkte!!
liefs, Liesanne

Dank je wel! Dat kan ik nu wel gebruiken, lief van je
Grunie
Grunie nov 15 '07
Ook hier sta ik heel dubbel in. Volgens mij ben ik niet bang, ik heb er een soort vertrouwen in. Aan de andere kant ben ik ook wel heel onrustig.

Ik geloof eigenlijk ook niet in hel en verdoemenis... dat is wat de mens maakt. Ik geloof dat deze 'overgang' alleen maar iets moois kan worden. Misschien is die onrust wat we er zelf van maken maar is het helemaal niet nodig.

Misschien gaat het niet om de 'gebeurtenis' zelf maar om het pad er naar toe.......
Lena
Lena nov 15 '07
Karin voel met je mee, als ik alleen was kon het met ook minder schelen.Voel me ook wat zenuwachtig,maar houd me voor wie dan leeft wie dan zorgt!Echt bang ben ik niet! maar het brengt toch wat onrust mee, die ik niet kan thuisbrengen. :S
Debiorah
Debiorah nov 15 '07
wat een commotie eigenlijk...ik heb dit helemaal niet en voel me daardoor al bijna vreemd. Ik ben me wel bewust van de verandering en de overgang op de 18e van de maya. Toch heb ik absoluut niet het gevoel dat er iets vreselijks staat te gebeuren. Misschien ook wel omdat ik mij afsluit voor doemdenken, daar doe ik namelijk liever niet aan. Toch lees ik bij veel van jullie een grote onrust. In dit soort situaties probeer ik ook wel gewoon te accepteren en te aanschouwen, voor mijn gevoel is het soms beter om niet alles te willen begrijpen. Voor mijn gevoel komt dat begrip wanneer ik het nodig heb.
Lena
Lena nov 15 '07
In dit soort situaties probeer ik ook wel gewoon te accepteren en te aanschouwen, voor mijn gevoel is het soms beter om niet alles te willen begrijpen. Voor mijn gevoel komt dat begrip wanneer ik het nodig heb.

Mooi omschreven Deboriah, zo probeer ik het nu ook te zien!
Debiorah
Debiorah nov 15 '07
Als dat je helpt Lena dan vind ik dat heel fijn.
inneke
inneke nov 15 '07
Karin,

Ween de tranen die geweend moeten worden.
De grote zuivering...? ;-)
Het antwoord komt wel.
liesanne
liesanne nov 16 '07
goed toch Karin, die 'verandering' ,dat je naar buiten komt, ook als de zon nog niet schijnt....

:)8)
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 16 '07
Ik weet niet wat het is, maar de laatste dagen ben ik extreem moe. Veel moeier dan dat ik normaal ben. Zo ging ik gisteravond gewoon al om 2:30 naar bed en ben ik van plan om over niet als teveel tijd weer naar bed te gaan. Het lijkt erop dat ik niet voldoende tot rust kom in mijn slaap.
ome willem
ome willem nov 16 '07
Tja, neem je rust als je moe bent.. En anders is het ff niet nodig op dit moment, na de storm die nu heerst, hebben wij ff vakantie. Vol met ideeen . Die mag je in de nacht uitwerken. Parkeer nu ff al je gedachten door ze op te schrijven. De uitwerking komt wel in de nacht. Ga de dag in als in zonnestraal, wees het licht. De dag duurt nog maar een paar dagen.

En vooral geniet van je middagdutje.
;)

Eeen vreedzame krijger is niet alleen!!
liesanne
liesanne nov 16 '07
quote=Debiorah: voor mijn gevoel is het soms beter om niet alles te willen begrijpen. Voor mijn gevoel komt dat begrip wanneer ik het nodig heb.

Mooie woorden... Debiorah
-ik neem ze ter harte -

groet Liesanne
admin
admin nov 16 '07
Ik heb geen last van moeheid gelukkig, mochten er meer mensen zijn die last hebben van onrust gevoelens dan is Bach rescue remedy een perfecte oplossing. Het voelt voor mij in ieder geval een stuk rustiger.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 16 '07
Gelukkig ben ik totaal niet onrustig. Ik ben echt super rustig. Maar toch is mijn energienivo niet op nivo. Ik vermoed dat de energie van boven, op dit moment voor andere doeleinden nodig is. De vraag die ik mezelf op het moment afvraag is, voor wat?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420