tja, wat moet ik hier nu mee?? Ik had al zo'n onrustig gevoel. Ik hou namelijk het nieuws in de gaten en als je dan optelt wat er allemaal wordt gezegd en dat als voorbodes gaat zien...(Bush die het opelijk over 3e wereldoorlog heeft, beurzen die maar blijven dalen en ook het bericht over de superstorm).
Zat van de week te bedenken welke voedingsmiddelen je in grote voorraden in huis kan halen om het een lange tijd mee uit te zingen. En dan denk ik weer, 'joh, doe niet zo achtelijk, je kijkt te veel films'.
Gisteravond bedacht ik mij dat ik het rubberbootje bij mijn moeder op zolder maar moest gaan halen. Nou, moet het niet gekker worden... en dat we in het uiterste geval op de vliering kunnen gaan zitten (we zitten net achter de rivier).
Ik ben op geen enkele wijze helderziend of heldervoelend dus die gedachten komen bij mij op door angst. Is het angst? Ik weet het niet. Ik denk ook altijd, wat komt dat komt. Maar ik ben wel van het voorbereidende, regelende, tiepje. Dus als ik ergens op kan anticiperen doe ik het graag (vooral met 3 kleintjes) .
Ik kan het zelf goed relativeren hoor en heel hard om mijzelf lachen. Maar er zijn mensen die dat niet zo goed kunnen....
Zoals altijd zullen we het pas achteraf echt weten......
Als we nou de 24e met z'n alle online zijn en live verslag doen