Loading...
nl

echo lezen?

elfje
elfje nov 7 '07
Hallo,

Ik ben momenteel 33 weken zwanger van mijn eerste kindje... Dit is een van de laatste echo's die we gehad hebben, en de mooiste tot nu toe... Je kunt het gezichtje zooo mooi zien...:) Vind het echt prachtig...

Ik wou graag even weten of het mogelijk is om een echo te lezen? Is er iemand die al iets voelt bij ons kindje? Ben echt heel erg benieuwd!! :DHet neusje werd wel een beetje platgedrukt door het echo-apparaat... ;-)

Liefs, elfje

Delen:
jo
jo nov 7 '07
gefeliciteerd elfje
ik hoop binnenkort ook een echo te mogen hebben
helaas kan ik geen foto lezen..
admin
admin nov 7 '07
Hai Elfje! Leuk je weer te zien :)

Groetjes,
Karin(aka Féileacán)
Wendy's
Wendy's nov 7 '07
Haha grappig idee echo lezen!

Ik denk dat het wel mogelijk is, als de ziel al in het lichaam is!

ik krijg er alleen niet zo gevoelens bij
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 8 '07
Hey dat is lang geleden. Is zo te zien aardig wat gebeurt in die tijd ;). Gefeliciteerd! Ik kan helaas niets lezen van de foto, dus mss is echo-lezen niet echt iets wat goed werkt haha.
Ayasha
Ayasha nov 8 '07
Ik vind het ook niet fair tov het zieletje...Vind het een beetje hetzelfde als bij kinderen ook al weet ik dat dit uit pure liefde naar het kind toe is... Daarbij is er nog geen karakter gevormt bij dit wezentje...Het is nog onschuldig en er zijn nog geen boze of verdrietige gevoelens. Het (is het een ze of een hij?) is nog neutraal en niet getekent door het leven en dus valt er nog niets te lezen..
admin
admin nov 8 '07
Als ik dat kleine snoetje zie denk ik heel sterk aan een jongetje.
Anne
Anne nov 8 '07
Gefeliciteerd elfje
Ik kan alleen niks uit de foto halen ;)
Groetjes aNNe
es
es nov 23 '07
Nee, ik voel ook niets, behalve dat hij (?) lekker ligt te slapen, heel vredig. :)Lief kindje! Geniet ervan!
jo
jo nov 24 '07
wanner ben je uitgeteld?
Mimi*
Mimi* nov 25 '07
In ieder geval gefeliciteerd elfje!
elfje
elfje dec 3 '07
Dank jullie wel allemaal!!! :D

Ik ben uitgerekend voor 25 december... :)De meeste mensen denken dat het vroeger zal komen.... Zelf heb ik altijd gedacht aan de 26e... Ik ben benieuwd!! :D

Liefs, elfje
admin
admin dec 3 '07
Heerlijk joh, straks je eigen hummeltje in je armen.
Ik wens je een superbevalling toe en een gezond kind met alles erop en eraan!
admin
admin dec 8 '07

Babyhoroscopen december 2007

Hieronder vind je de babyhoroscopen van dag tot dag in de maand december. Baby's geboren in de maand december hebben het sterrenbeeld boogschutter en steenbok.

1 december
Rond het middaguur worden serieuze kindjes geboren. Dit zijn de kleintjes die lang de kat uit de boom kijken voordat ze zich ergens veilig en prettig voelen. Deze kinderen leven vanuit het (onbewuste) besef dat het altijd beter kan. Laat deze perfectionistjes dus zien dat jij ook wel eens fouten maakt.

2 december
In de nanacht worden baby's beweeglijke kindjes geboren. Hun onstuimigheid kan zelfs leiden tot een stuitbevalling. In de loop van de avond is het tijd voor de lekkerbekjes die geen maat kunnen houden. Deze kleintjes kunnen zich echt overeten: jij bent dus degene die de maat moet houden.

3 december
Na 7.04 uur worden heel sociale kindjes geboren. Deze kleintjes zijn makkelijk in de omgang en staan open voor contact met wie dan ook. Het zijn echte allemansvriendjes, waarbij het niet zoveel uitmaakt wie er in de buurt is, als er maar iemand in de buurt is. Alleen zijn is echt een straf voor hen.

4 december
In de loop van de avond worden lieve en creatieve kindjes geboren. Ze zijn gevoelig voor kleuren en met hun grote fantasie zullen ze de prachtigste schilderijen maken. Hun gevoeligheid strekt zich ook uit tot het oppikken van de gevoelens van anderen. Ze hebben als het ware een open verbinding met hun omgeving. Je zult soms versteld staan hoe hulpvaardig ze zijn als ze iemand tegen komen die niet zo lekker in z'n vel zit.

5 december
In de heel vroege ochtend worden beweeglijke en actieve kindjes geboren. Omdat ze nogal impulsief zijn, zorgen ze nog wel eens voor kleine ongelukjes.
Na 19.32 uur komen baby's die behoorlijk vasthoudend zijn. Als hen iets niet zint, dan zul je dat direct merken. Het kan natuurlijk lastig zijn, zo'n explosief kindje, maar realiseer je dan dat het bij dit kindje past om niets op te kroppen.

6 december
Rond het middaguur is het tijd voor energieke en soms wat eigenwijze kindjes. Het is belangrijk dat je hen genoeg bewegingsvrijheid geeft, anders kunnen ze hun energie niet kwijt. Inbakeren is voor deze kleintjes waarschijnlijk geen optie, net als strakke kleertjes. Speel geregeld actief met ze; vooral stoeien, verstoppertje en schrikspelletjes (KIEKEBOE!!) vinden ze heerlijk en daarin raken ze ook lekker wat energie kwijt.

7 december
In de vroege ochtend is het tijd voor de creatieve en gevoelige kindjes. Zij zien en horen dingen die wij 'gewone mensen' niet opvallen. Verder is enige eigenwijsheid de kindjes die vanmiddag worden geboren niet vreemd. Luidkeels verkondigen ze hun mening en zullen er alles aan doen om iedereen te overtuigen van hun gelijk.

8 december
Na 7.11 uur is het tijd voor gezellige en beweeglijke kindjes. Zij hebben veel energie en hebben een heel vrolijke natuur. Hun positieve kijk op de wereld werkt aanstekelijk. Deze kinderen zullen al snel een hele rij vriendjes en vriendinnetjes hebben. In de loop van de avond hangt er rebellie in de lucht. Misschien merk je dat al tijdens de bevalling: ineens weigert je kindje verder te gaan en 'dwingt' hij je tot een keizersnee. Het zijn wel levendige types en het kan even duren voordat je hun gebruiksaanwijzing door hebt.

9 december
Vanochtend worden kindjes geboren die het hart op de tong hebben liggen. Wat ze voelen steken ze niet onder stoelen of banken. Daarbij verbinden ze zich sterk aan hun uitspraken. Deze kinderen moeten echt leren om gevoel en gedachten van elkaar te onderscheiden.

10 december
Vandaag worden, tot 18.51 uur, levenslustige en vrijheidslievende baby's geboren. Als ze zoveel mogelijk hun eigen gang kunnen gaan, is er geen vuiltje aan de lucht. Daarna is het tijd voor kindjes die het leven nogal serieus nemen. Ook hun spel moet iets serieus' hebben. Deze kindjes willen iets onderzoeken en draaien daarom je prullenbak om. Ze doen zich ook graag ouder voor dan ze zijn. Laat ze je maar helpen met grote-mensen-klusjes.

11 december
Baby's die vanavond worden geboren zijn van het type 'einzelganger'. Ze hebben weliswaar graag mensen om zich heen, maar kunnen zich in dat gezelschap uitstekend alleen vermaken. Geef ze kleine klusjes waarbij ze 'hard' moeten werken, daar houden ze van. Als ze wat groter zijn, zul je merken dat deze kleintjes van 'technisch' speelgoed houden: constructiematerialen, maar ook computerspelletjes.

12 december
Vanochtend vroeg worden kindjes geboren die behoefte hebben aan duidelijke moeder- en vaderfiguren. Mamma doet bijvoorbeeld altijd het badje, geeft eten en met pappa ga je spelen of stoeien. In de loop van de avond worden beweeglijke kindjes geboren die snel zijn afgeleid. Het lijkt wel of ze alles willen zien wat er in hun omgeving gebeurt. Zorg er dus voor dat er geregeld 'niets' te beleven is, voor hun broodnodige rust.

13 december
Vandaag, na 6.01 uur, is het tijd voor de sociale gezelschapsdieren. Kleintjes die nu ter wereld komen houden van alle mensen en vermaken zich goed in grote groepen. Je zult ze dus een plezier doen met een kinderdagverblijf of crèche. Vanavond worden wat introverte kindjes geboren. Zij voelen zich snel onzeker in gezelschap. Je helpt ze door duidelijk te melden wat er gaat gebeuren en wat er van hen wordt verwacht. Bijvoorbeeld 'dank u wel' zeggen als ze ergens een snoepje krijgen. Ze vinden het prettig om een 'gebruiksaanwijzing' te krijgen.

14 december
Aan het eind van de middag en begin van de avond worden lieve en gevoelige kindjes geboren. Ze hebben vanaf het begin 'iets aparts' waardoor ze niet lijken te passen in alle boekjes over 'de eerste maanden van je baby'. De ene dag willen ze bijvoorbeeld elke twee uur eten om de volgende dag tevreden uren achter elkaar te slapen.

15 december
Vanmiddag en vanavond worden lieve en sociale kindjes geboren. Ze houden van alle mensen en hebben daarbij goede voelsprieten. Het is alsof ze precies weten wie een extra knuffel kan gebruiken. Daarnaast zijn ze erg fantasierijk en creatief. Echte knutselkindjes.
Verder worden vandaag gevoelige kindjes geboren, die hun moeder eigenlijk altijd om zich heen willen voelen en zien. Dat kan natuurlijk niet. Wring je dan ook niet in onmogelijke bochten, want deze gevoelige kindjes voelen jouw stress dan ook weer.

16 december
Aan het eind van de middag en begin van de avond worden kleine rebelletjes geboren. Schrik niet: ze zijn er niet op uit om alle regels omver te gooien. Deze kleintjes worden voornamelijk gedreven door hun streven om er een betere wereld van te maken. Daarnaast beschikken ze over een grote dosis creativiteit: leg verf en papier maar vast klaar!

17 december
Na 19.50 uur komen actieve en energieke baby's, impulsief, met een neiging tot overdrijven. Deze kleintjes overschatten hun eigen kunnen nog wel eens. Ze klauteren bijvoorbeeld zonder angst de trap op en snappen er niks van dat het pijn doet als ze van de tweede tree naar beneden kukelen. Een bal die de tuin uitrolt, daar gaan ze blindelings achteraan. Je begrijpt het al: handenbindertjes! In de loop van de avond tempert deze energie weer en komen kindjes die zich beter kunnen concentreren en eerst nadenken voordat ze iets gaan doen. Ze hebben ook een sterk uithoudingsvermogen en zijn niet zo snel uit het veld te slaan.

18 december
Vanochtend vroeg krijg je kindjes die 'ja' doen als jij 'nee' zegt en andersom. Niet omdat ze jou dwars willen zetten. Deze kleintjes hebben nogal een wisselvallig humeur: wat ze vandaag leuk vonden, draaien ze zich morgen voor om. Daarnaast vergeten ze nog wel eens na te denken en reageren al alsof ze aangevallen worden terwijl alleen nog maar adem had gehaald om iets te gaan zeggen.

19 december
Het blijft een drukke bedoening: energieke en sportieve kindjes vandaag overdag. Zorg voor genoeg ballen om mee te spelen.
Na 22.38 uur worden lieve, gemoedelijke en aanhankelijke kindjes geboren. Als ze maar lekker eten en drinken krijgen, dan zijn deze kleintjes al heel tevreden. Een overgang naar een volgende fase maken ze niet zo gemakkelijk. Van vloeibaar naar vast voedsel is bijvoorbeeld zo'n overgang waar je wat extra tijd voor moet uit trekken.

20 december
Rond het middaguur komen baby's die liever blijven zitten waar ze zitten, dan dat ze de drempel over kruipen. "Dit ken ik, dus hier blijf ik" lees je dan op hun gezichtjes. Lekkere eters zijn het ook, met de neiging om door te blijven eten, ook al is het buikje al vol. Met onverwachte verrassingen doe je deze kleintjes geen plezier. Als ze bijvoorbeeld moeten wennen aan een oppas of een kinderdagverblijf, trek hier dan maar wat extra tijd voor uit.

21 december
In de vroege ochtend worden verlegen kindjes geboren. Dit zijn ook de twijfelaars die maar niet kunnen kiezen tussen spelen met het ene of het andere vriendje.
Baby's geboren na 23.15 uur zijn beweeglijk en nieuwsgierig. Zij vinden het leuk om vanalles mee te maken. In de buggy mee naar de winkel is een feest voor hen! Ze kletsen met iedereen en graaien alles uit de vakken. Pas maar op dat je niet met meer boodschappen bij de kassa staat dan er op je lijstje stonden!

22 december
Vandaag begint, om 7.09 uur, het sterrenbeeld Steenbok. De Steenbokperiode duurt tot en met 20 januari.
Baby's die aan het rond het middaguur worden geboren, zijn diepe denkers. Ze lijken misschien wat traag, maar dat is omdat ze heel goed nadenken voordat ze reageren. Ze willen het namelijk in een keer goed doen.

23 december
Vanochtend vroeg worden creatieve en gevoelige kindjes geboren. Deze kinderen zien en horen alles en lijken precies aan te voelen waar iemand mee zit. Hun fantasie is erg groot en soms zul je dus moeten helpen om werkelijk van fantasie te onderscheiden.
In de loop van de avond is het tijd voor kindjes die vinden ze dat zij altijd het gelijk aan hun kant hebben. Ook al trek je alleen maar je wenkbrauwen op bij wat ze zeggen, ze reageren fel en aanvallend. Dat hebben ze zelf niet in de gaten. Met vallen en opstaan, zullen ze leren om hun felheid te doseren.

24 december
Baby's van vandaag zijn dromerig en gevoelig. Het liefst zijn ze altijd in hun eigen nestje. Op bezoek gaan of (nog erger!) uit logeren gaan is beslist geen feestje voor deze kleintjes. Met hun gevoelige natuur zijn ze beslist niet kwetsbaar. Vooral de kindjes die rond vier uur vanochtend worden geboren, zijn misschien wel sneller geraakt dan anderen, maar ze zijn uitstekend in staat om voor zichzelf op te komen. Soms wachten ze daar iets te lang mee en zijn ze eerst erg boos, voordat de aap uit hun mouw komt.

25 december
Vanmiddag worden kindjes geboren die zich het prettigst voelen als ze omringd zijn door familie. Als zij zich namelijk eenmaal aan iemand hebben gehecht, dan is dat voor het leven. Dit zijn ook creatieve en artistieke kindjes, die goed aanvoelen wat mooi is. Tegen het eind van de avond komen kindjes die graag wat extra ruimte krijgen om zichzelf op te voeden: zij zien hun ouders liever als gelijken dan als degenen die het voor het zeggen hebben. Leren onderhandelen, dus.

26 december
Baby's van vandaag voelen zich heel sterk. Zij hebben het ook graag voor het zeggen. Het lijkt soms ook wel of de kinderen in hun omgeving als vanzelf deze kleintjes de leiding geven. Deze kinderen hebben een groot en warm hart en krijgen later zeker charisma. In de loop van de avond wordt die uitstraling sterker: de toneelspelertjes die dan worden geboren, dragen het liefst glimmende gewaden, behangen met sierraden en zwaaien dan heel natuurlijk met de scepter rond.

27 december
De glimmende gewaden en glinsterende sierraden van gisteren, maken vanavond plaats voor ware heerschappij. Deze kleintjes zwaaien ook met de scepter, maar pas op dat ze je hiermee niet op je hoofd timmeren. Ze zijn gelukkig over het algemeen wel vriendelijke heersers waardoor hun 'onderdanen' (jij?) veel voor hen zullen doen. Ze combineren hun eigenzinnigheid heel gemakkelijk met een charmante houding, waardoor ze veel voor elkaar krijgen.

28 december
Baby's die na 5.49 uur worden geboren, leven volgens het motto 'doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg'. Zij houden van rust en regelmaat. Wat hen betreft verloopt elke dag hetzelfde: slapen, eten, spelen en badje op vast tijden. En als het kan ook graag met dezelfde attributen: knuffel in bed, drinkbeker en lepeltje, dezelfde bal en altijd die groene handdoek. Tegen het eind van de avond komen baby's die nogal heftig kunnen reageren op een verandering. Geef ze extra tijd om te wennen.

29 december
Baby's die aan het eind van de ochtend en begin van de middag worden geboren, houden van afwisseling. Zij hebben een aangeboren behoefte om anders te zijn dan anderen. Waarschijnlijk doe je ze een groot plezier door hen anders te kleden dan het gemiddelde kindje. Een meisje in lange broek of je zoontje in een prinsessenjurk als het carnaval is.

30 december
Rond het middaguur worden bijzondere kindjes geboren. Het zijn krachtige kindjes die intense gevoelsbanden kunnen aangaan en aan de andere kant een scherp en analytisch vermogen hebben. Hun mening of oordeel kan nogal eens pijnlijk overkomen, maar zij hebben meestal wel gelijk. Door de manier waarop ze iets zeggen, krijgen ze misschien ruzie. Diplomatie leren ze pas in de loop van hun leven.

31 december
Vandaag worden hartelijke en sociale kindjes geboren. Zij vinden het bijvoorbeeld heel prettig om het iedereen naar de zin te maken, dan voelen zij zich ook lekker.Deze kleintjes houden ook van mooie spulletjes: speelgoed dat glimt of tinkelt of verkleedkleren van prinsessen en ridders. Dit zijn ook de kindjes die zich prima op hun gemak voelen in een groep: ze houden namelijk van aandacht en hoe meer mensen zich heen hoe meer aandacht je kunt krijgen.

31 december
Vanochtend worden lieve, maar verlegen kindjes geboren. Ze hebben een grote behoefte aan affectie en contact maar zijn tegelijkertijd wat onzeker en trekken zich dan terug. Het is, zeker voor mensen die at verder van deze kleintjes af staan, lastig om te peilen of je hen nu wel of juist niet kunt oppakken of knuffelen.

http://www.babyinfo.nl/fun/astrologie/daghoroscopen/art_200712.asp
Anne
Anne dec 8 '07
Ik ben een kerstkindjeeee :)

26 december
Baby's van vandaag voelen zich heel sterk. Zij hebben het ook graag voor het zeggen. Het lijkt soms ook wel of de kinderen in hun omgeving als vanzelf deze kleintjes de leiding geven. Deze kinderen hebben een groot en warm hart en krijgen later zeker charisma. In de loop van de avond wordt die uitstraling sterker: de toneelspelertjes die dan worden geboren, dragen het liefst glimmende gewaden, behangen met sierraden en zwaaien dan heel natuurlijk met de scepter rond.
jo
jo dec 11 '07
wat leuk die horoscopen! heb meteen even de site door gekeken erg interesant allemaal zeker nu ik zelf ook zwanger ben!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki