Ok ik ga je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Ik zie een hele zorgzame en lieve persoonlijkheid. Wel zie ik een traumatische ervaring die jou toch enigzins verhard heeft. Hierdoor is dat zorgzame toch iets afgenomen. Alsof je bang bent, weer iemand te moeten verliezen.
Mensen vertrouwen jou vrij snel, en dat komt simpelweg omdat jij te vertrouwen bent. Je hebt een goed luisterend oor, en je bent ook echt geinteresseerd. Toch bestaat hierin wel het gevaar dat jij moeilijk je eigen verhaal kwijt kunt.
Cijfer jezelf niet teveel weg, en probeer eens uit te zoeken, welke dingen jij in het leven, daadwerkelijk belangrijk vindt. Ik zie namelijk wel een sterke eigen wil, maar eentje die iets te makkelijk met moeilijke situaties omgaat, en dan liever kiest voor de lieve vrede. Niets mis mee natuurlijk, maar zorgt wel voor een aantal gemiste kansen in het leven.
Ik zie ook een grappige / droge humor, die jij in je hebt, en waarmee jij krachtig kunt relativeren. Daarmee maak je de zaken, vooral niet moeilijker dan dat ze zijn . Goeie eigenschap vind ik dat.
Ik zie ook een actief iemand die veel verschillende hobbies beoefent. Ik zie jou wel als een actieve wandelaar die houdt van een lekker stukje lopen (voor sommige is dit allang geen lekker stukkie meer, maar een heel eind ) maar voor jou is dat een heerlijke ontspanning).
Ik moet je nog even zeggen dat jij een hele goede moeder bent, en dat er niets is dat je anders had kunnen en hoeven te doen. En ik denk dat je wel weet wie waar deze boodschap precies vandaan komt.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.
Groetjes Julien.
Een superlate reactie op je fotolezing...
Inderdaad ik ben een zorgzame moeder.. mijn man zei laatst... je bent TE veel moeder.. maar in hoeverre kun je een TE veel moeder zijn... naar mijn mening nooit.
En of ik verhard ben.. zelf zie ik dat niet zo.. wel kan ik inderdaad mijn verhaal niet goed kwijt..en inderdaad ben ik bang om mensen te verliezen..
Ook vertrouwen mij mensen dus kunnen ze hun verhaal kwijt...Humor is er inderdaad. ik kan zo heerlijk de slappe lach krijgen... een waardoor dan iedereen mee gaat doen.
Wandelen!!! Heerlijk... ik hoop dat nog lang te kunnen doen al is het af en toe op een laag pitje..
Bedankt voor je foto lezing... ik moet zeggen je zit vaak goed. Wie weet heb je een toevoeging
Dank je wel ook dat je zegt dat ik een goede moeder ben..ik weet waar die boodschap vandaan komt..