Loading...
nl

Is er iemand die mijn foto wil lezen?

masp57
masp57 nov 6 '07
Hallo,

Ik weet het ik ben nieuw en misschien is het niet de bedoeling dat iemand dan je foto gaat lezen.
Ik hoor het wel of het wel gaat of niet gaat.. alvast bedankt.

Delen:
masp57
masp57 dec 13 '07
Ik ben schijnbaar toch niet zo een openboek als ze zeggen :-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 13 '07
Och jee, het lijkt erop dat deze foto een beetje vergeten is :$. Ik heb het ook iets te druk gehad om nog actief te gaan lezen, maar als ik weer wat tijd over heb, zal ik eens kijken of ik er weer een paar kan doen. Sorry.
Star
Star dec 14 '07
Je ziet eruit alsof je flink gekwetst bent door iemand, en even niet helemaal zorgen vrij bent.
Iemand die veel over dingen nadenkt.
Heb je last van bloedneuzen of had je dat vroeger veel? Heel vaag maar op de een of andere manier zie ik dat, maar kan ook een totaal ander verband zijn.
Je bent iemand die vrij rustig van aard is, geen dominant type.
Anne
Anne dec 14 '07
Ik wil je foto wel lezen :)

Ik weet niet hoe oud deze foto is?? Best wel recent?

Ik zie dat je verdriet hebt..tranen rollen uit je ogen. Je hart is een soort van gebroken. Je voelt je alleen en denkt dat alles jou fout is.

Je bent niet blij met jezelf en erg onzeker over jezelf door dingen die zijn gebeurt.

In je hoofd is het soms een chaos en word je gek van alle gedachtens.

Heb je wel eens dingen meegemaakt raare dingen waarvan je stond te kijken?? Geesten gezien?
Ik denk dat er bij jou wat geesten zijn die erg verdrietig zijn.
Omdat jij ook verdrietig bent en je zorgen nog in je hoofd blijven gaan deze niet weg.
Ben je soms erg vermoeid??

Je ziet er op de foto ook wel uit dat je erg moe bent van alles en rust wilt hebben. Maar die rust kan je alleen krijgen door de dingen te verwerken ookal zal het moeilijk gaan.

Last van erge hoofdpijnen?? vooral aan je voorhoofd steken.?

Hoor graag van je wat klopt en wat niet :)
Groetjes aNNe
masp57
masp57 dec 16 '07
Star: je slaat de spijker helemaal op zijn kop ik ben inderdaad gekwetst. En zorgen alom inderdaad denk ik de hele tijd er over na.

Ook heb ik veel last van bloedneuzen. Verder ben ik een rustig type.

Anne: Deze foto is van mei 2007.

Inderdaad heb ik heel veer verdriet en komen er veel tranen.

Ik ben aan het proberen om mijn leven weer goed op een rijtje te krijgen. En de verdrietige dingen een plekje te geven.
Ik moet zeggen dat dat best heel moeilijk is omdat er zoveel verdrietige dingen gebeuren. Dan krijg je niet echt de kans om het een te verwerken dan is er alweer iets anders.

Rare dingen, ja soms weten als er mensen ziek worden of dat er iemand komt te overlijden. Maar geesten ik weet het niet.

Moe ben ik heel erg het is alsof ik een berg op moet en die niet overkom.

Ook heb ik heel veel hoofpijn in mijn voorhoofd.

Nou dank jullie wel helaas zijn er geen vrolijke dingen bij
maar wie weet als alles een plekje heeft dat dat ook nog gebeuren gaat.

Veel liefs Maria-Anne
admin
admin dec 16 '07
@ Maria-Anne,

Ik heb een interessant artikel gevonden waarbij iets wordt geschreven over de bloedstelpende werking van duizenblad.
Zelf ben ik verwoed kruidenverzamelaar en geloof heilig in de werking van deze kruiden. Wel wil ik erbij zeggen dat je nooit zelf moet gaan dokteren als je niet eerst ook een gewone arts hebt geraadpleegd, dit om ernstigere dingen uit te sluiten.
Ik hoop dat je er wat aan hebt, mijn oudste zoon heeft ook van die enorme enge bloedneuzen, zo heftig dat hij regelmatig een dag thuis is om bij te komen. gelukkig is het bij hem niets ernstigs, het zit gewoon in de familie, vervelend is het wel.
Ook zou je kunnen kijken of je iets kunt vinden over kruiden die je na een bloeding weer snel laten opknappen, of eventuele etenswaren, misschien iets waar veel ijzer en vitamines inzitten?

Tegen hoofdpijn kun je amathist gebruiken, heb je dat wel eens geprobeerd, het werkt ook in dit geval weer helaas niet altijd, sommige mensen krijgen juist hoofdpijn van amathist.
Zoals ik jouw verhaal lees, heb je veel verdriet en dus staat je hoofd niet zo heel erg stil. De hoofdpijn die je dan creeert is in mijn ogen spanningshoofdpijn. Dan zou je ook eventueel aan andere stenen kunnen denken die de spanning wat voor je verminderen.

Ik wil je dolgraag advies geven en kijken waar ik je mee kan helpen, laat maar weten of je dat zou willen.

Liefs,
Karin

http://kruidenwiel.karduks.eu/encyclopedie/allekruiden/duizendblad.html
Anne
Anne dec 16 '07
Maria-Anne,

@Star had geschreven dat je last hebt van erge bloedneuzen..maar dat zie ik nu ook ik zie gewoon bloed uit je neus lopen maar het was mij niet opgevallen pas toen star het schreef heb ik gekeken.

Wat je hoofdpijn betreft die ik zelf voelde toen ik naar je foto keek...ik denk dat karin wel gelijk heeft dat het spanningshoofd pijn is. Door al je zorgen en verdriet.

Groetjes aNNe
Lena
Lena dec 16 '07
Inderdaad heb ik heel veer verdriet en komen er veel tranen.

Ik ben aan het proberen om mijn leven weer goed op een rijtje te krijgen. En de verdrietige dingen een plekje te geven.
Ik moet zeggen dat dat best heel moeilijk is omdat er zoveel verdrietige dingen gebeuren. Dan krijg je niet echt de kans om het een te verwerken dan is er alweer iets anders.

hallo masp57
begrijp dat je het niet makkelijk hebt met zoveel verdriet.
toch ben je al een goede weg ingeslagen om het niet voor jezelf te houden maar te delen hier.getuigt van veel inzicht,en zelfkennis. hoop dat je hier wat rust vind ,ook door hier tezijn en te lezen zie je ook in andermans verhalen dat het soms al oplucht om erover te schrijven.je bent niet alleen ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Hoi Masp57, ik zal ook je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Het is wel lastig vanwege de kleine foto, waardoor je ogen niet goed te zien zijn, maar ik zal het toch proberen. Helaas, het lukt me niet. Als je nog een grotere / recente foto hebt, dan probeer ik het graag nog een keer. Misschien lukt het ook niet omdat ik al een paar lezingen achter elkaar heb gedaan. Dat weet ik eigenlijk niet. Sorry dat je er weer eventjes op moet wachten.
masp57
masp57 dec 19 '07
NiMs,

Lief van je dat je mijn foto wilt lezen. Kun je mij vertellen hoe ik een grotere foto hier krijg. Of misschien wel in jouw e-mail box.?

Veel liefs Maria-Anne
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Een grote foto kun je uploaden in het Merudi foto album. Zie http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432#Post14432 en dan het stukje Hoe moet ik een foto plaatsen? De uitleg daar, lijkt mij voldoende.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Ja heel goed! Veel beter. Hier ga ik wel wat uit kunnen halen, als ik er weer even tijd voor heb. (heb trouwens het eerste bericht even voor je aangepast).
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '07
Ok ik ga je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een hele zorgzame en lieve persoonlijkheid. Wel zie ik een traumatische ervaring die jou toch enigzins verhard heeft. Hierdoor is dat zorgzame toch iets afgenomen. Alsof je bang bent, weer iemand te moeten verliezen.

Mensen vertrouwen jou vrij snel, en dat komt simpelweg omdat jij te vertrouwen bent. Je hebt een goed luisterend oor, en je bent ook echt geinteresseerd. Toch bestaat hierin wel het gevaar dat jij moeilijk je eigen verhaal kwijt kunt.

Cijfer jezelf niet teveel weg, en probeer eens uit te zoeken, welke dingen jij in het leven, daadwerkelijk belangrijk vindt. Ik zie namelijk wel een sterke eigen wil, maar eentje die iets te makkelijk met moeilijke situaties omgaat, en dan liever kiest voor de lieve vrede. Niets mis mee natuurlijk, maar zorgt wel voor een aantal gemiste kansen in het leven.

Ik zie ook een grappige / droge humor, die jij in je hebt, en waarmee jij krachtig kunt relativeren. Daarmee maak je de zaken, vooral niet moeilijker dan dat ze zijn :D. Goeie eigenschap vind ik dat.

Ik zie ook een actief iemand die veel verschillende hobbies beoefent. Ik zie jou wel als een actieve wandelaar die houdt van een lekker stukje lopen (voor sommige is dit allang geen lekker stukkie meer, maar een heel eind ;)) maar voor jou is dat een heerlijke ontspanning).

Ik moet je nog even zeggen dat jij een hele goede moeder bent, en dat er niets is dat je anders had kunnen en hoeven te doen. En ik denk dat je wel weet wie waar deze boodschap precies vandaan komt.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
masp57
masp57 dec 30 '07
Lieve NiMs,

Dank je wel voor je lezing ik reageer hier nog op..

een goede roetsjjjjjjj

Maria-Anne
Sienna
Sienna dec 30 '07
Hey Maria - Anne,

Ik kreeg het gevoel bij jou foto dat je nog een heel leuk iemand gaat leren kennen in de toekomst.
Ik vroeg me af of er iets was met je voeten...
Een kleine tip, zoek een afleiding of hobby waar je je volledig kan op storten bij het verwerken van moeilijke zaken.

Liefs,
Sanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '07
Ik ben benieuwd :). Groetjes.
masp57
masp57 jan 4 '08
Sienna,

Dank je wel voor je reactie.. ik hoop toch dat ik nog heel veel leuke mensen zal ontmoeten in de toekomst.
En inderdaad ik heb last van mijn rechtervoet.

Dank je wel

M-A
masp57
masp57 jan 5 '09
Ok ik ga je foto lezen. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Ik zie een hele zorgzame en lieve persoonlijkheid. Wel zie ik een traumatische ervaring die jou toch enigzins verhard heeft. Hierdoor is dat zorgzame toch iets afgenomen. Alsof je bang bent, weer iemand te moeten verliezen.

Mensen vertrouwen jou vrij snel, en dat komt simpelweg omdat jij te vertrouwen bent. Je hebt een goed luisterend oor, en je bent ook echt geinteresseerd. Toch bestaat hierin wel het gevaar dat jij moeilijk je eigen verhaal kwijt kunt.

Cijfer jezelf niet teveel weg, en probeer eens uit te zoeken, welke dingen jij in het leven, daadwerkelijk belangrijk vindt. Ik zie namelijk wel een sterke eigen wil, maar eentje die iets te makkelijk met moeilijke situaties omgaat, en dan liever kiest voor de lieve vrede. Niets mis mee natuurlijk, maar zorgt wel voor een aantal gemiste kansen in het leven.

Ik zie ook een grappige / droge humor, die jij in je hebt, en waarmee jij krachtig kunt relativeren. Daarmee maak je de zaken, vooral niet moeilijker dan dat ze zijn . Goeie eigenschap vind ik dat.

Ik zie ook een actief iemand die veel verschillende hobbies beoefent. Ik zie jou wel als een actieve wandelaar die houdt van een lekker stukje lopen (voor sommige is dit allang geen lekker stukkie meer, maar een heel eind ) maar voor jou is dat een heerlijke ontspanning).

Ik moet je nog even zeggen dat jij een hele goede moeder bent, en dat er niets is dat je anders had kunnen en hoeven te doen. En ik denk dat je wel weet wie waar deze boodschap precies vandaan komt.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.

Een superlate reactie op je fotolezing...

Inderdaad ik ben een zorgzame moeder.. mijn man zei laatst... je bent TE veel moeder.. maar in hoeverre kun je een TE veel moeder zijn... naar mijn mening nooit.

En of ik verhard ben.. zelf zie ik dat niet zo.. wel kan ik inderdaad mijn verhaal niet goed kwijt..en inderdaad ben ik bang om mensen te verliezen..

Ook vertrouwen mij mensen dus kunnen ze hun verhaal kwijt...Humor is er inderdaad. ik kan zo heerlijk de slappe lach krijgen... een waardoor dan iedereen mee gaat doen.

Wandelen!!! Heerlijk... ik hoop dat nog lang te kunnen doen al is het af en toe op een laag pitje..

Bedankt voor je foto lezing... ik moet zeggen je zit vaak goed. Wie weet heb je een toevoeging

Dank je wel ook dat je zegt dat ik een goede moeder ben..ik weet waar die boodschap vandaan komt..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki