Loading...
nl

Negatieve energie ontladen.

Dilani
Dilani nov 5 '07
Ik kan nog al eens van mijn omgeving negatieve energie oppakken.

Ik kan me wel beschermen tegen negatieve energien van anderen en dat bij hen laten ,maar ik kan evt negatieve energie tav mezelf nog teveel bij me houden. Ik zou die los moeten laten of ontladen maar dat lukt nog even niet.
Uiteindelijk gaat me dat aardig in de weg zitten.

Ik vermoed dat een aantal mensen dit wel herkent, en ben benieuwd naar jullie ervaringen en methoden.

Hoe herken je het bij jezelf, en hoe voelt het voor jou aan ?

Wat doen je om het tegen te houden , maar ook wat zijn je methodes om het weer kwijt te raken ?

En stel dat je bv. veel negatieve energie bij je draagt
( opgestapeld ) weet iemand hier methoden voor om dat te verhelpen ?

liefs
Dilani
Delen:
Anne
Anne nov 5 '07
Hey Dilani,

Bij mij voelt negatieve energie die bij me is zwaar aan en vermoeiend ik word er heel moe van en heb nergens meer zin in.
Hoe voelt het bij jou aan?
Dilani
Dilani nov 5 '07
Ik herken het slecht en laat bij mezelf vandaar de vraag Anne.

Als ik het eenmaal voel voelt het zoals ik beschreven heb bij emotionele pijn, maar ik zou het graag eerder herkennen.

Hoe probeer jij het bij jezelf weg te halen ?
admin
admin nov 6 '07
Ik kan niet voor Anne spreken maar simpel aarden en je negatieve emoties de aarde in laten vloeien zou afdoende moeten zijn.
Je kunt ook een lekkere douche nemen en dan visualiseren dat alle verkeerde energie van je afspoelt en via het putje de aarde in stroomt.
Anne
Anne nov 6 '07
Ik heb zelf iets verzonne :P

Ik doe me ogen dicht en zie als eerst alleen maar zwart voor me daar word ik rustig van. Alle gedachtens die bij me naar binnen komen schop ik een soort van weg uit me hoofd.
Dan als ik helemaal niks meer denk denk ik aan de zon en zie het voor me in gedachten. Ik laat de zonne stralen in me hoofd schijnen en ga zo heel mijn lichaam af ik zit dan in kleermakerszit als ik bij me benen ben aangekomen bij me voeten zeg ik in mezelf dat alle negatieve gedachtens via me voeten moeten wegstromen...en dat voel ik dan ook
Bij mij werkt dit echt :)
Probeer het een aantal keer
Groetjes aNNe
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 7 '07
Wat vooral belangrijk is, is het niet tegen te gaan houden, maar er doorheen te gaan. Wen aan de negatieve energie die je in je hebt. Dat heeft iedereen. Je kunt ze niet wegstoppen, laat staan tegenhouden. Iedereen is een energetisch vat, waarin gewoon verschillende processen lopen. Dat moet vloeien waar het kan. Het is dus geen kwestie van weghalen, maar in balans brengen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki