Loading...
nl

Kerk en Merudi

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 15 '07
Misschien moet je het omdraaien en je afvragen wat je nodig hebt in dit leven om verder te groeien, of om anderen verder te laten groeien. In bepaalde fases in je leven kan iets totaal bij je passen, maar later niet. Neem dan ook afscheid. Soms is het gewoon nodig om oude schoenen weg te gooien.
ome willem
ome willem nov 15 '07
Wat omdraaien ?
linkie
linkie nov 15 '07
wellicht heb je gelijk nims.
Het zou zo makkelijk zijn wanneer er iets op je pad komt waarbij je volledig past, waardoor er een duidelijk einde is en een nieuwe periode aanbreekt. Ik geloof dat ik daar nog een beetje op wacht. Een teken, een moment waarop de keuze ineens heel vertrouwd voelt en er voldoende vertrouwen is een eigen weg te maken.
Door mijn opvoeding vind ik het erg moeilijk me volledig los te maken uit die wereld, de tradities, ge gewoontes...terwijl ik eigenlijk vind dat ik er niet tussen hoor omdat ik de basis van de kerk niet ondersteun....Maar ik zal me mede door jouw opmerking nu eerder afvragen of ik het nog steeds goed vind wat ik doe....en stiekem hoop ik erop dat er een moment komt dat ik gewoon weet wat het beste is.....
inneke
inneke nov 15 '07
DAt moment komt en jij zult jouw unieke weg vinden, binnen of buiten de kerk.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki