Loading...
nl

The story of my life.

Lena
Lena dec 20 '07
gelukkig wordt er hier wel naar je geluisterd ;)
voor jou straks een nieuwjaar en een nieuw begin :)
de stap is nu gezet, en probeer nu maar die rust te pakken.
inneke
inneke dec 20 '07
Ja Evelyn, geef jezelf vooral ook de ruimte om het tussendoor los te laten. Doelen gaan niet lopen...
admin
admin dec 20 '07
Fijn te horen dat je het allemaal zo snel hebt geregeld!
Nog even en een prachtige vlinder komt uit de pop die je hebt gesponnen, niet pulken (zie vlinderverhaal), neem de tijd en groei in je eigen tempo.
es
es dec 20 '07
Eindelijk je verhaal gelezen. Je bent een sterk mens Evelyn!!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen mei 1 '08
Afgelopen week was erg heftig.
Niet alleen de gesprekken met jeugdpsychiatrie maar ook op mijn persoonlijke vlak.

In mijn hyves stonden oa mijn ex-pleegzus. Ik heb ze verwijderd omdat ik er niet mee om kon gaan.
Ze begreep het na de uitleg van psychotherapie enz.

Ik heb haar gevraagd hoe ze me ervaarde in de tijd dat ik bij hun in huis woonde, en hoe ze terug kijkt op die tijd.

Dat gaf een erg lang verhaal, waar ik gisteren antwoord op heb gegeven. 't is een erg lang verhaal geworden, ik ben heel eerlijk over mijn gevoel geweest. Dat haar vader zijn handen niet thuis kon houden enz.

Ik wacht op antwoord, en ondertussen merk ik dat mijn lijf de oude troep weer opruimt. Ik heb weer meer last van slijmvorming in longen, hoest vieze troep op en ben ontzettend moe.

Ik weet dat mijn verhaal een ongelooflijke schokgolf geeft. Ik wacht dus enigzins met spanning af wat er nu gaat gebeuren.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki