Loading...
nl

supersmoker...

Debiorah
Debiorah nov 7 '07
whaha :Dnou valt mee hoor heb nog niks vernield
wel voelde ik me vandaag erg licht in mijn hoofd had zelfs in de winkel dat ik me even beet moest houden aan een rek. T werd me even zwart voor de ogen. :S
Nu ben ik aan t zondigen kon t niet laten na t eten. Maar ik vind ook wel dat ik het knap doe, geheel tegen mijn verwachting in. Het is alleen dat hoofdje dat ieder keer een alarmbel laat rinkelen, kun je zien hoe gewoonte het is geworden.
Nu even een lekkere pot snoep en thee met passiflora bij de hand. Hopen dat het helpt.
admin
admin nov 7 '07
Ik vind het keigoed van je!
Ik heb er nog zo´n nepblazer bij, jij doet het helemaal zonder.
Petje af <:)(of op :))
Debiorah
Debiorah nov 7 '07
Maakt niet uit Karin, jij hebt het initiatief genomen en hebt veel meer aan je hoofd dan mij! Daarom neem ik ook mijn hoedje af voor jou! ;)
Grunie
Grunie nov 7 '07
Go Girls!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 8 '07
Inderdaad zet hem op dames! Iedere aanmoediging is welkom :).
admin
admin nov 8 '07
Ja graag!
jo
jo nov 9 '07
he zijn jullie allemaal gestopt met roken?????
ik ben ook gestopt maar al 8 maanden jeetje dat gaat snel.
gewoon volhouden he!!! hoe lang zijn jullie al aan het stoppen??
Debiorah
Debiorah nov 9 '07
2 dagen :)
admin
admin nov 9 '07
6 dagen, 15 uur en 7 minuten, de seconden laat ik maar even
jo
jo nov 9 '07
oo dat is al heel wat!! de eerste dag is het moeilijkst dus die heb je gehad nu is een makkie voor jullie!
als je het echt niet meer houd of er telkens aan denkt helpt het wel om te gaan douchen ben je toch weer een uurtje bezig (goed douchen);)
admin
admin nov 9 '07
De eerste dag het moeilijkst?
Ik voel nog geen verschil helaas.
Wél in mijn gewicht maar dat is niet erg, ik mag best wel wat dikker worden.
Hoe gaat het bij jou Deborah?
jo
jo nov 9 '07
o eet je meer of niet meer maar word toch zwaarder?
dat had ik dus ik at niks meer en ook niet minder maar werd er wel zwaarder van pfoe balen maar ik kon het ook wel hebben. nu zit ik al een maand op hetzelfde gewicht dus het is gestopt :P
admin
admin nov 9 '07
Lol Jo, ik kan het behang wel van de muur af eten van de stresserigheid.
Ik ben een heeeele slechte eter maar nu ik gestopt ben met roken eet ik me helemaal suf.
Ik ben 1.63 m en weeg 53 kilo, dus echt mager ben ik niet maar er mag best een kilo of 5 bij hoor. Krijg ik misschien ook weer billen :D
Debiorah
Debiorah nov 9 '07
Nou de eerste dag was voor mijn gevoel wel het ergste maar ben nog steeds stressy. Voel het ook helemaal in mijn nek en schouders.Ook kwam ik tot de ontdekking dat ik me weer een beetje hyper voelde net zoals toen ik wat jonger was.Doet me afvragen of ik door het roken mijn hypere kant onderdrukte.
Het is niet zo dat ik echt heel veel zin heb in een sigaret maar wel dat ik er telkens aan denk. En eten deed ik altijd al, heel onregelmatig. Nu eet ik wel veel meer omdat ik iets wil doen om mezelf af te leiden. Ook het doen van activiteiten in huis is aardig vermeerderd. Normaal heb ik er maar weinig trek in. Is dus best iets positiefs. Hoop dat het helpt om er positief naar te kijken. ;)
Qua gewicht mag ik ook best wat meer hebben, ik ben 1,78 en meestal rond de 60 Kg. Dus moet wel goed eten anders ben ik zomaar een bottenrekje.
Grunie
Grunie nov 9 '07
Kijk, het gaat al beter! Accepteer maar dat je er de hele dag aan denkt! Hoort er bij!
Karin al 6 dagen, maar dát is fantastisch!!!! Die heb je al in je zak!
Debiorah, als jij op dag 2 al kan relativeren dat dag 1 het ergste was, dan gaat het jou ook lukken....

En dat eten is voor latere zorg, hoewel zorg... jullie kunnen het allebei hebben.
Succes!
admin
admin nov 10 '07
We kunnen het Deborah
Wij zijn sterker dan de tabak 8)

Iedereen tot nu bedankt voor al die hartjes onder de riem!
jo
jo nov 11 '07
ik woog ook 53 zo'n 7 maanden terug en ik ben 1,69...
nu zo rond de 62 dus zo'n 9 kilo rijker maar dat is natuurlijk bij iedereen anders hoeveel je aan komt en ik heb nu pas een goed gewicht voor mijn lengte al had ik er wel moeite mee dat ik mijn kleren niet meer aan kon maar het winkelen maakt veel goed hoor.
jullie kunnen het echt volhouden en dat je iets zwaarder word het kan erbij bij jullie zie je er meteen een stuk vrouwelijker uit!! dat was bij mij in ieder geval wel.

misschien nog een tip: Ga niet langs iemand zitten die aan het roken is of rookt dat ruik je meteen. en krijg je weer zin in een sigaret.
Debiorah
Debiorah nov 12 '07
Nou daar gaat ie dan...ik heb gezondigt, t gekke is dat ik me niet schuldig voel. Van het weekend heb ik tijdens een verjaardag lekker zitten paffen, niet veel over de dag misschien 6, maar toch..Nu heb ik dus iedere dag wel zin in roken, 1 tot 3 op een dag heb ik dan ook wel genoeg aan. Maar constant spreken 2 stemmen in mijn hoofd, de ene zegt dat ik zou stoppen de andere vind het ook prima dat ik aanzienlijk geminderd ben. Hoe moet ik dit nu oplossen? ik geloof dat mijn eigen overtuiging dat alles met mate wel ok is me nu in de weg zit. Ik weet niet goed wat ik nu echt wil... Iemand tips?
Hoe gaat het met jou Karin?
admin
admin nov 12 '07
Ik wil dezelfde tips als jij deborah..... :(
Heeft ons ego hetzelfde stemmetje soms...?

+ - och eentje of twee mag toch wel, das tenslotte een heel stuk
minder dan een pakje per dag...?
- - Diepe zucht...das geen stoppen Kaat..

Ook ik heb gezondigd, je bent echt de enige niet.
Maar ik geef nog niet op! Ik wil dit gevecht echt wel winnen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 12 '07
Het is toch niet prima als je van plan bent te stoppen, dat je het accepteerd dat je geminderd bent? Het enige wat je op deze manier aan het doe bent is het niet onder ogen willen zien dat je niet sterk genoeg bent. Je weet als je goed naar jezelf kijkt, best dat het helemaal niet prima is dat je weer wat gerookt hebt. Kortom, stoppen omdat je wilt stoppen en geen smoesjes eromheen verzinnen.

p.s. Deze woorden zijn niet mijn persoonlijke mening. Jullie mogen wat mij betreft roken of niet. Ieder mag doen en laten wat hij / zij wil. Ik wilde enkel een patroontje dat ik hier zag, aangeven.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420