Origineel bericht van: NiMS
Ik zie een duidelijke indigo die nog niet helemaal de verantwoordelijkheden van de indigo heeft geaccepteerd . Maar eigenlijk hoort dat tegendraadse bij veel van de indigo's dus "it's all in the package" zullen we maar zeggen.
Moest erg lachen toen ik dit las. Tegenspartelend Kind. Laten we er maar op houden dat ik nog iets moest doen voordat ik mijn taak op me kon nemen.
Je bent vrij volledig, waarmee ik bedoel dat je eigenlijk flink wat nuttige bagage hebt meegenomen in dit leven. Je put veel inzicht vanuit jezelf en je beter weten. Het zelfvertrouwen hierin, is nog aardig onzeker, maar vertrouw erop! Ik weet dat je goed zit.
Herken ik wel , gevoel bijna klaar te zijn en vertrouwen op weten.
Tegelijkertijd levert dat wel innerlijk conflict op omdat naar mijn gevoel je nooit 'klaar ' kunt zijn. En toch voelt het zo.
Je bent een binnenvetter, maar dat is je niet onbekend. Toch heb jij snel door wie je wel en niet kan vertrouwen, dus daarmee kan je gelukkig makkelijk de drempel om dingen voor je te houden, flink verlagen. Het zorgt er in ieder geval voor, dat je niet overloopt van de negativiteit.
Binnenvetter kom ik later op terug. Je geeft zelf later al aan dat ik hier dubbel in ben.
Uiten heeft niet altijd met vertrouwen te maken voor mij . Ik moet het nut van delen zien voor mezelf of de ander. Mits het geen odw is waar ik nog erg in te raken ben , deel ik dan.
Toch zijn er inderdaad wel moment waardoor dit bovenkomt, en ik snap nu ook waarom jij die negatieve periodes hebt. Je kan ze namelijk op geen andere manier uitten / kwijt, waardoor je ze op jezelf projecteert. Veel van deze negativiteit zit dus in je omgeving, en zorgt ervoor dat je ze opslokt. Probeer daar iets aan te doen, en je zult zien dat de negatieve periode als sneeuw voor de zon verdwijnen!
Kan je me meer uitleggen wat je bedoelt je kan ze op geen andere manier kwijt ? Ik begrijp wat je zegt, maar ben benieuwd of je kan zien het hoe en waarom.
Verder ben je een gezellige kletskous die opervlakkig kan kletsen als ze wil, en diep kan gaan als het moet. Liefst ook in die volgorde .
Yeah right..vast ook in die volgorde
Je hebt het hart op de tong liggen, wat ik weer niet vind kloppen met het binnenvetten. Ik denk dat het vooral is bij je gedachtes. Die liggen op je tong, en je zegt eigenlijk heel snel wat je denkt. Misschien iets te snel (vind je zelf). Heeft je waarschijnlijk wel eens in de problemen gebracht.
Ik ben voorheen een binnenvetter geweest .Ik vergis me er nu wel eens in hoe open ik ben. Totdat ik er weer eens op gewezen word wat voor voorbeeld ik daar voor mensen in ben.
Ik heb deels mijn oude plaatje nog in mijn hoofd en ik denk dat het er ook wat mee te maken heeft dat er zoveel in me leeft aan gedachten, ideeen , dingen die binnenkomen dat als ik alles zou moeten uiten ik nooit meer stil zou zijn. Het voelt voor mij zelf soms heel dubbel aan .
En opmerking van mij is het is al mijn mond uit voordat ik uberhaupt door had dat ik dat wilde zeggen . Gaat over opmerkingen, bijdehand, to the piont, soms confronterend. Heb daar zelden problemen mee gehad en vind het eigenlijk wel een leuke eigenschap.
Mijn voordeel is dat mensen direct ook mijn zachte kant zien, zien de niet veroordeling en ook al voelt het soms pijnlijk wat ik ze zeg, ze kunnen er weg mee. Heel soms zit mijn sterke uitstraling wel eens in de weg.
Voor de rest heb je een heel zachtaardig karakter en kan echt niemand opzettelijk iets aan doen. Daarbij komt je onrechtvaardigheidsgevoel ook flink boven komen. Blijkbaar is je vroeger iets aangedaan dat je erg onrechtvaardig vind / vond, waardoor het een "allergie" voor je is geworden.
Ik weet niet of het precies onrechtvaardigheidsgevoel is , ik kan niet tegen oneerlijkheid. Ik raak daar zelf van in de war, omdat ik zelf niet beter weet. Ik heb moeten leren dat de meeste mensen niet eerlijk zijn en dat ik bij mijn gevoel moet blijven .
Maar als er bv gemanipuleerd wordt, lijkt het automatisch mist in mijn hoofd te komen. Al wapen ik me daar nu wel beter tegen.
Daar is ook een fase waar bv. negatief denken kan beginnen zoals ik beschreef in emotionele pijn.
Txs voor je reading.
Dilani