Loading...
nl

Fotolezen Dilani

Dilani
Dilani okt 30 '07
Op verzoek van Nims en natuurlijk ook van mezelf ;)

Als anderen mij graag willen lezen, alle feedback is welkom !

Ik plaats twee foto's , waarbij één alleen mijn ogen zijn,
Ogen zijn voor mij heel sprekend, en vertellen veel.
Naar mijn gevoel is uit deze foto veel te halen.

Alvast bedankt, ik ben benieuwd.

liefs Dilani

http://i8.photobucket.com/albums/a15/letmesmile/IMGP5202.jpg

http://www.pbase.com/pretoogjes/image/35380111
Delen:
admin
admin okt 30 '07
Ik ben geen fotolezer Dilani, maar die tweede foto is prachtig!
Ben er gewoon stil van :)en dat gebeurt niet vaak, lol.
Anne
Anne okt 30 '07
Ik zal binnekort is naar je foto kijke :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '07
Ik zal hem ook lezen voor je. Alleen zal het niet nu meer zijn. Zit nu niet in de juiste stemming.
Dilani
Dilani okt 31 '07
@ Karin

Dat is ook een manier van fotolezen ;). Bedankt voor het compliment , ik kan er zelf ook nog wel eens stil van worden. Mijn eigen blik kan me dan raken.

@ Anne

Geheel tegen haar karakter in wacht Dilani rustig af :)

@ Nims

Er zijn ook tijden van rust en slapen , zeker om dat tijdstip ;)
JulienMoorrees
Voor mij is dat tijdstip helemaal niet om te slapen ;).
Dilani
Dilani okt 31 '07
Goh dat is nou overbodige info, dat was me inmiddels duidelijk ;)

Nog niet ontbeten zeker of warme maaltijd wellicht in jouw geval ,dat je zo lekker hapt ? :P
JulienMoorrees
Ik ontbijt nooit ;):D.
Dilani
Dilani okt 31 '07
* plakt plakband op dr mond, houdt wijzend vingertje in bedwang *

Damn nou had ik toch stelling kunnen nemen tegen Nims :P

Eh Moderator gaat het hier niet compleet off toppic ? :)
Anne
Anne okt 31 '07
Dilani,

Je hebt verdriet gehad. Ik zie op je foto tranen uit je ogen rollen. Je zit er nog steeds wel een beetje mee en moet het nog een goede plaats geven.

Soms ben je heel erg onrustig in jezelf en kan je geen rust vinden nergens hoe dan ook. Het maakt je dan alleen nog meer onrustiger omdat je niet weet wat je moet doen. Soort van paniekerigachtig. Dit is altijd bij je. Je hebt er niet heel erg veel controle over.

Je bent ook ongeduldig. Als iets in je hoofd zit dan wil je het op die manier en niet anders. Als je het niet zo krijgt word je ongeduldig ervan.

Je bent een lief persoon met een goed hart maar vind het soms moeilijk in elke situatie die lieve persoon te zijn omdat je dan heel kwetsbaar opstelt vind jezelf en je wilt niet meer gekwetst worden omdat dat al te vaak is gebeurd.

Je houd veel van praten en gezelligheid.
Je voelt je bijna overal thuis en wil het dan zo gezellig mogelijk maken. Maar het voelt bij jou net of je dat verplicht bent zo gevoel herken je dat?? Dat jij altijd de gene moet zijn om het gezellig te maken.

Je vind het ergens wel belangrijk dat mensen jou aardig vinden.

Ik zie jou gezicht veranderen op de kleurenfoto in andere gezichten.
Dit was het..ben benieuwd op je reactie
Groetjes aNNe
Dilani
Dilani okt 31 '07
Hoi Anne,

Dank je wel voor het lezen.

Het grappige is dat dit een iets oudere foto is en hetgeen je beschrijft op dat moment sterker aanwezig was dan nu.
Ineens komt dan ook de vraag bij me op, of de lezing een algemeen iets is over de persoon. Of wat je ziet wat op dat moment leeft bij de persoon ?

Verdriet klopt, ik ben wat struikelblokken tegengekomen ;-), maar begin aardig te zien dat het me ook gemaakt heeft tot wie ik nu ben.

Paniek is iets wat ik zo goed als achter me gelaten heb, ik kreeg door waar ik het voor gebruikte en wat er aan gevoel onder zat. Op het moment van het nemen van die foto had ik dat echt nog niet onder controle ( heeft er nu zelf lol om ).

Onrust klopt wel. Dat kan me ineens zo overvallen en is deels ook wel waar ik het topic emotionele pijn loslaten om geopend heb. Maar ik begin ook te beseffen dat het gewoon is wie ik ben , het hoort bij mij .

Je zegt hier iets dubbels met wat je later zegt. Dat ik nergens rust kan vinden hoe dan ook, maar ook dat ik me overal thuis voel.
Dat laatste is niet zo.

Ik ben ongeduldig naar mezelf toe, naar anderen kan ik het inmiddels ( meestal ;)) laten .

Ik herken niet wat je zegt dat ik in bepaalde situaties moeilijk vindt de lieve persoon te zijn . Was het maar waar dat ik af en toe wat meer bitch kon zijn. Inwendig gromt er dan van alles en ik uit het ook wel steeds meer, maar mijn omgeving gromt nog steeds om de te lieflijke manier. Hmm eigenlijk vragen ze dus gewoon of ik de bitch wil zijn :)

Praten en gezelligheid klopt.
Dat overal thuis voelen dus niet en dat van me verplicht voelen gezellig te maken , eigenlijk ook niet. Al herken ik dat wel van ages ago.

Kan je me wat meer vertellen over de gezichten die je ziet ?
Heb je de rest uit de zwart wit foto gehaald of beiden ?

Bedankt voor je reading, leuk te lezen.

Dilani
Thomas A
Thomas A okt 31 '07
Ha Dilani

Ik lees je een dezer dagen, in elk geval voor zondag.

lieve groet

Thomas
Dilani
Dilani okt 31 '07
Txs Thomas, ben benieuwd naar je lezing.

Take your time, eerst je energie voor jezelf in orde ;-)

Liefs
Dilani
( die in een dartel stemming is )
Anne
Anne okt 31 '07
Hej dilani,

''Het grappige is dat dit een iets oudere foto is en hetgeen je beschrijft op dat moment sterker aanwezig was dan nu.''

Dit klopt een foto is een moment opname en ik kan alleen lezen van die foto als je een nieuwere foto zou hebben die niet zo lang geleden gemaakt zou zijn kan ineens alles anders zijn. Snapje?
als je bij me zo zijn zou ik het op dat moment kunnen voelen hoe je je voelt.
Dus het kan heel goed wat ik beschreef dat je daar nu niet meer zo last van hebt wat jezelf ook al schreef ;)
Ik heb bijna alles uit de kleuren foto gehaald de zwart wit foto niet echt het is wel een mooie foto maar om te lezen is deze moeilijk vind ik dan :)

Wat ik over de gezichten kan zegen die ik zag...
Ik zie soms bij mensen op fotos hun gezichten veranderen wat het betekent is niet echt duidelijk het kunne mensen zijn uit vorige levens die je was of geesten die bij je zijn.
Ik zag een paar gezichten van vrouwen rond de 30 eentje met een knap gezicht.

Groetjes aNNe
JulienMoorrees
Hey ik zal je foto lezen. Ik heb de andere lezingen nog niet gelezen dus deze lezing is onder voorbehoud. Kan dus ook zijn dat je dubbele dingen leest. Graag hoor ik wat er wel / niet klopt.

Ik zie een duidelijke indigo die nog niet helemaal de verantwoordelijkheden van de indigo heeft geaccepteerd ;). Maar eigenlijk hoort dat tegendraadse bij veel van de indigo's dus "it's all in the package" zullen we maar zeggen.

Je bent vrij volledig, waarmee ik bedoel dat je eigenlijk flink wat nuttige bagage hebt meegenomen in dit leven. Je put veel inzicht vanuit jezelf en je beter weten. Het zelfvertrouwen hierin, is nog aardig onzeker, maar vertrouw erop! Ik weet dat je goed zit.

Je bent een binnenvetter, maar dat is je niet onbekend. Toch heb jij snel door wie je wel en niet kan vertrouwen, dus daarmee kan je gelukkig makkelijk de drempel om dingen voor je te houden, flink verlagen. Het zorgt er in ieder geval voor, dat je niet overloopt van de negativiteit.

Toch zijn er inderdaad wel moment waardoor dit bovenkomt, en ik snap nu ook waarom jij die negatieve periodes hebt. Je kan ze namelijk op geen andere manier uitten / kwijt, waardoor je ze op jezelf projecteert. Veel van deze negativiteit zit dus in je omgeving, en zorgt ervoor dat je ze opslokt. Probeer daar iets aan te doen, en je zult zien dat de negatieve periode als sneeuw voor de zon verdwijnen!

Verder ben je een gezellige kletskous die opervlakkig kan kletsen als ze wil, en diep kan gaan als het moet. Liefst ook in die volgorde ;).

Je hebt het hart op de tong liggen, wat ik weer niet vind kloppen met het binnenvetten. Ik denk dat het vooral is bij je gedachtes. Die liggen op je tong, en je zegt eigenlijk heel snel wat je denkt. Misschien iets te snel (vind je zelf). Heeft je waarschijnlijk wel eens in de problemen gebracht.

Voor de rest heb je een heel zachtaardig karakter en kan echt niemand opzettelijk iets aan doen. Daarbij komt je onrechtvaardigheidsgevoel ook flink boven komen. Blijkbaar is je vroeger iets aangedaan dat je erg onrechtvaardig vind / vond, waardoor het een "allergie" voor je is geworden.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je ervan vindt.

Groetjes Julien.
JulienMoorrees
 Origineel bericht van: Dilani

Ineens komt dan ook de vraag bij me op, of de lezing een algemeen iets is over de persoon. Of wat je ziet wat op dat moment leeft bij de persoon ?

Dat is verschillend bij verschillende lezers. Vaak wordt het moment van de foto gebruikt en gelezen. Ikzelf lees altijd de persoon, en stem daar ook op af. Aangezien de meeste mensen nooit echt veel veranderen, kan het bij mij, met een nieuwe / oude foto. Ik zie daar bijna nooit verschil tussen. Maar dat is dus voor iedereen anders.
Dilani
Dilani nov 2 '07
@ Anne

Dank je wel voor je uitleg.

@ Nims

Ik had inmiddels gelezen dat het voor iedereen anders werkt en dat de één met beelden en andere met gevoelens werkt.
Txs voor je uitleg.
Debiorah
Debiorah nov 2 '07
Ik lees de persoon maar ook het moment van de foto. zo kan je dingen ontdekken die misschien niet van de persoon zelf zijn.
ik krijg altijd een combinatie door van woorden, beelden, gevoelens en soms voel ik ook dingen aan met mijn lichaam. Dus je ziet het is echt voor iedereen anders. Als je het zelf wilt ontdekken moet je het gewoon proberen, want ook jij hebt waarschijnlijk je eigen manier!
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '07
@Dilani:

Had je mijn fotolezing op de vorige pagina nog gezien?

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=18680#Post18680
Dilani
Dilani nov 2 '07
Ja Nims had ik gelezen en ik reageer er ook nog op, was al bezig maar de woorden willen even niet.

Dus heb het even laten rusten, kom er op terug.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420