Hey ik zal je foto lezen. Ik heb de andere lezingen nog niet gelezen dus deze lezing is onder voorbehoud. Kan dus ook zijn dat je dubbele dingen leest. Graag hoor ik wat er wel / niet klopt.
Ik zie een duidelijke indigo die nog niet helemaal de verantwoordelijkheden van de indigo heeft geaccepteerd
. Maar eigenlijk hoort dat tegendraadse bij veel van de indigo's dus "it's all in the package" zullen we maar zeggen.
Je bent vrij volledig, waarmee ik bedoel dat je eigenlijk flink wat nuttige bagage hebt meegenomen in dit leven. Je put veel inzicht vanuit jezelf en je beter weten. Het zelfvertrouwen hierin, is nog aardig onzeker, maar vertrouw erop! Ik weet dat je goed zit.
Je bent een binnenvetter, maar dat is je niet onbekend. Toch heb jij snel door wie je wel en niet kan vertrouwen, dus daarmee kan je gelukkig makkelijk de drempel om dingen voor je te houden, flink verlagen. Het zorgt er in ieder geval voor, dat je niet overloopt van de negativiteit.
Toch zijn er inderdaad wel moment waardoor dit bovenkomt, en ik snap nu ook waarom jij die negatieve periodes hebt. Je kan ze namelijk op geen andere manier uitten / kwijt, waardoor je ze op jezelf projecteert. Veel van deze negativiteit zit dus in je omgeving, en zorgt ervoor dat je ze opslokt. Probeer daar iets aan te doen, en je zult zien dat de negatieve periode als sneeuw voor de zon verdwijnen!
Verder ben je een gezellige kletskous die opervlakkig kan kletsen als ze wil, en diep kan gaan als het moet. Liefst ook in die volgorde
.
Je hebt het hart op de tong liggen, wat ik weer niet vind kloppen met het binnenvetten. Ik denk dat het vooral is bij je gedachtes. Die liggen op je tong, en je zegt eigenlijk heel snel wat je denkt. Misschien iets te snel (vind je zelf). Heeft je waarschijnlijk wel eens in de problemen gebracht.
Voor de rest heb je een heel zachtaardig karakter en kan echt niemand opzettelijk iets aan doen. Daarbij komt je onrechtvaardigheidsgevoel ook flink boven komen. Blijkbaar is je vroeger iets aangedaan dat je erg onrechtvaardig vind / vond, waardoor het een "allergie" voor je is geworden.
Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
Groetjes Julien.