Loading...
nl

Hele flauwe grapjes

admin
admin nov 1 '07
Er lopen een olifant en een klein muisje in de woestijn,
"Pffff wat is het toch warm zegt de olifant..."
" Kom maar in mijn schaduw lopen zegt de muis..."
liesanne
liesanne nov 1 '07
waarom vliegen vogels in de winter naar het zuiden?



omdat lopen te ver is
ome willem
ome willem nov 1 '07
Nu een live grap.

2 weken geleden ging als dank voor mijn gids een mooie plant kopen. Geen zin om met de auto te gaan dus gewoon naar een tuincentrum gelopen.
Gijsje werkt daar en zij ziet engelen dus dacht ik dat zij wel een mooie plant kon uitkiezen.
"Toevallig" was ze die dag vrij dus mocht ik de keuze toch zelf maken. Een prachtige grote paarse plant gekocht en liep daar mee naar huis.
Onderweg loop ik langs het huis van een oude vriend van me tegen en hij stapt net uit zijn auto.
Hij kijkt me heel verwonderd aan en ik zeg tegen hem
"tja hij wilde uitgelaten worden, dat vroeg de plant aan mij"

Nog nooit zo'n verbaasd gezicht gezien :o
admin
admin nov 1 '07
Lol Willem das een leuke,

Ik had het laatst in een winkel bij het kopen van een verjaardagskaart, de verkoopster vroeg of ze hem moest inpakken.
Nee laat maar, zei ik, ik eet hem hier wel op.....

LOLOLOLOL
Debiorah
Debiorah nov 1 '07
Whaha :Ddie vind ik nou leuk Willem en Karin, lekker beeldend zie het al helemaal voor me!

Wat ik zelf vaak doe bij nieuwe of onbekende mensen. Op een doodnormale vraag, waar je eigenlijk heel automatisch ja op zegt bijv. kun je me dat even aangeven? Dan bloedserieus nee zeggen. En omdat mensen mij meestal nogal serieus opvatten raken ze vaak helemaal in de war. :PBeetje plagen soms...
admin
admin nov 1 '07
ja die is ook leuk!
Slager..mag het een onsje meer zijn mevrouw?
Dame... nee

En dan de verbaasde gezichten, lololol
dragon
dragon nov 1 '07
whahaha, inderdaad heel droog met nee anwoorden is altijd grappig.

Of alleen maar antwoord geven op de gestelde vraag ipv te handelen naar de intentie van de vraag: wil je mij het zout geven.. ja hoor dat wil ik wel. En dan niets doen. LOL

Of ook heel grappig: heel hard schrikken en als mensen je dan vragen wat er is zeggen: ik ben vergeten mijn neus (oor/kont, middelvinger/vul zelf in...) erop te schroeven. Mensen snappen hem eerst niet en kunnen dan zo verdwaasd kijken!!
LPChip
LPChip nov 2 '07
Wat ook erg leuk is, is als je op een drukke plek bent, met een paar mensen afspreken om de lucht in te staren, en dan af en toe zeggen: Goh hee, dat is best apart he? Ja zeg... Echt raar, nog nooit gezien. En zo wat opmerkingen maken.

Op gegeven moment hoef je om je heen te kijken en dan staan er veel mensen naar de lucht te turen. :D
Dennis
Dennis nov 2 '07
Haha LPChip! Dat deden wij met de reisweek van school in Londen ook. Stonden we bij een groot gebouw keken we met een paar naar boven en keihard scheeuwen: Oh no! He's gonna jump! Je moest is zien hoeveel er gelijk omhoog keken :D
LPChip
LPChip nov 2 '07
Haha, ja, die is ook leuk, alleen ben je dan snel door je grap heen. Het is veel leuker als je mensen laat denken dat er iets is, en dat ze dan gaan zoeken waar jij dan naar zit te kijken. Je kan ze uren bezig houden (mits jij het ook volhoud).

Het mooiste is het, wanneer iemand dan uit ongeduld gaat vragen waar je naar zit te kijken, en je dan droog antwoord: oh, nergens naar. :D
LPChip
LPChip nov 2 '07
Effe een flauw mopje tussendoor. :)

Er zit een man aan de rand van een rivier met een hamer in zijn hand. Zo af en toe slaat hij met die hamer in het water. Een voorbijganger zit dat zo eens te bekijken en wordt nieuwschierig. Hij loopt naar de man toe en vraagt: meneer, wat bent u eigenlijk aan het doen? De man antwoord: "oh, ik zit te vissen." De voorbijganger kijkt verbaasd, en zegt "huh? met een hamer? Hoe gaat dat dan?" De visser antwoord: "Dat is geheim, maar als u 10 euro geeft wil ik het u wel verklappen." De voorbijganger geeft 10 euro. De visser zegt: het enige wat ik doe is zo af en toe in het water slaan. De voorbijganger vraagt verbeisterend: "Oh! En vang je nog iets dan?" Waarop de visser antwoord: "Ja, zo'n 40 euro per dag." :D
admin
admin nov 2 '07
LPChip
LPChip nov 4 '07
Helpdesk : "Waarmee kan ik U helpen?"
Klant: "Ik zie niets op mijn monitor!!"
Helpdesk : "Zit u achter U computer?"
Klant : "Nee!!
Helpdesk: "Ga dan achter Uw computer zitten."
Klant: "OK."
Helpdesk: "Wat ziet U nu?"
Klant: "Allemaal kabels."
Serenity
Serenity aug 5 '11
hahahaha!
New Moon
New Moon aug 5 '11
hahaha!

Ik heb het filmpje nu 5 keer gezien, en elke keer moest ik weer hardop lachen wink

x
Serenity
Serenity aug 5 '11
hij is zo leuk zeg, vooral dat voetenwerk!
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 19 '11
Hahaha...

komt een man bij de bakker: bakker mag ik een brood?
Bakker: wit brood of bruin brood?
de man: ja...
Bakker: wat ja?
de man: ja bakker!!
goudsbloem
goudsbloem sep 19 '11
er lopen twee aardappels over straat zegt de een tegen de ander ik zie het niet meer zitten mijn vader zit in de puree!!!
goudsbloem
goudsbloem sep 19 '11
liggen twee eieren in de pan zegt de een tegen de ander het is hier wel heet he zegt die andere ach maakt niks uit joh word je hard van!!!
Groene_heks
Groene_heks sep 19 '11
laughze zijn leukkk!!
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki