Loading...
nl

Wie wil mij lezen...

ome willem
ome willem nov 5 '07
Wel ooit op een cursus in Schijndel foto's ingevoeld.
En dat ging vrij goed.
Komt nog wel...
Ben nu ff ook nog met mezelf bezig. Kristallen boeit me nu enorm..
Gaat zo snel nu, zoveel nieuws komt op me af. Twee weken geleden een pendel gekocht en die werkte als een tierelier, maar die ja en nee spelletjes was ik ook al snel beu.
Wel leuk om chakra's mee te meten en energielijnen in de bossen. En onder de Toren van de Sint Jan ging hij echt tekeer...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '07
Oh als je pendelt altijd het antwoord controleren met de controleschijf! Dus percentage goed, en wensdenken uitsluiten.
ome willem
ome willem nov 6 '07
Controle schijf??
Waar zit die knop?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '07
Ik heb zo'n boekje met pendelkaarten. Daarop zit een schijf waarboven je pendelt om je resultaat te controleren. Ik zou als ik jou was eens zoeken bij de boekhandel voor pendelkaarten. Kun je veel meer dan alleen maar ja/nee uit halen :).
ome willem
ome willem nov 6 '07
Goede tip, misschien de volgende keer kopen.

Maar hij doet bij mij al meer, de positieve en negatieve draairichting van chakra's, trillen op energiepunten. Soms helemaal niets als ik het antwoord (nog) niet hoef te weten. Toekomstvragen stellen heeft volgens mij toch geen nut.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '07
Toch heeft het weinig zin als je het antwoord niet kunt controleren ;). Dus toch even op letten. Weet dat de pendel nooit 100% klopt. Er zitten dus altijd foute antwoorden tussen.
Debiorah
Debiorah nov 6 '07
Zie hier pendelkaarten om uit te printen: http://www.starmanproductions.nl/cursussen/pendelen/pendelcursus-kaarten.html
Veel plezier! :)
admin
admin nov 6 '07
Woon jij dan in ´s-Hertogenbosch Willem?
Je hebt een bekend gezicht :)
Misschien zijn we elkaar wel eens tegen het lijf gelopen op de markt.
ome willem
ome willem nov 6 '07
Hey Karin, kijk eens op lokatie onder in het bericht :-)

Met Carnaval zit ik wel standaard al jaren in Reinders op Maandag.. (goede manier om te aarden voor mij)

@deboriah, thanx kende ik al en ook gebruikt, maar geen controleschijf..
admin
admin nov 6 '07
Lol, ik schreef het net al....beter kijken en lezen Kaat.
ome willem
ome willem nov 6 '07
Maar ik denk wel dat wij elkaar eens tegen het lijf lopen...
Komt zoals het komt...

En die bekende kop, dat hoor ik zo vaak. Steevast is mijn antwoord "van Atlantis" :/
admin
admin nov 6 '07
Atlantis ...dan ben ik je vast een keer met zwemmen tegengekomen :)
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420