Loading...
nl

Wie wil mij lezen...

ome willem
ome willem okt 29 '07
Ik ben benieuwd, fototje van vroeger ook erbij gedaan...

Zit ik weer op mijn levenspad??? Eeen keertje extra klikken voor full size...

http://images.merudi.net/displayimage.php?album=2&pos=1

en vroeger

http://images.merudi.net/albums/userpics/10058/vroeger.jpg

Liefs Willem
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '07
Hoi Willem,

Ik zal je eens lezen. Het is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel en niet klopt.

Ik zie heel veel rust van binnen. Maar hierdoor ben je echter wel vaak in jezelf gekeerd en mis ik de verbinding met het aardse bestaan een beetje. Volgens mij is de balans tussen de 3e dimensie en 9e dimensie niet helemaal in evenwicht. Toch weet ik ook niet of je hier iets aan moet doen. Eigenlijk niet, weet ik wel zeker. Gewoon zo laten dus!

Je vraagt of je weer op je levenspad zit, maar weet dat je er nooit bent afgeweest. Alles wat je hebt meegemaakt was er enkel om je te brengen waar je nu zit. Ik zou me er dan ook niet zo druk om maken.

Waar jij veel meer mee kan doen dan dat je op dit moment doet, zijn je paranormale gaves. Misschien doe je er eigenlijk al iets mee, dat kan ik nu niet inschatten, maar ik zie jou actief als paragnost / spiritueel genezer.

Wel moet je je leren afsluiten. Je neemt veel te veel de ellende van anderen mee naar binnen. Probeer eens met beschermende kristallen te werken die alleen buitenhouden en niet meer binnenlaten. Ook moet je je pyramide van licht bezoeken, en vooral er goed in gaan zitten.

Je bent een eerlijke persoon die het goede met de mens voorheeft. Rustig en betrouwbaar.

Ik zie ergens weggestopt verdriet. Misschien iets met een stukgelopen relatie? In ieder geval iets dat niet meer ging. Ik weet niet de details, maar het heeft wel zijn sporen bij je achtergelaten. Je hebt het nog steeds niet losgelaten, en ik denk dat je dat toch eerst moet doen, wil je je volledige zelf-vertrouwen weer terug krijgen.

Dan hebben we nog je grijze ogen waarmee je medium kan zijn. Geesten zien / aura's lezen. Ik weet niet in hoeverre je dat doet, maar dat is wel wat je kan.

Je hebt volgens mij ook moeite met bepaalde mensen die hier rondlopen. Als ze wat harder (lees aggressiefer) dan vermijd jij ze liever. Krijg je dan teveel prikkels door, of ben je echt bang voor het kwaad?

Ok meer is er voor het moment niet. Ik lees graag of het nog een beetje klopt. Bedankt voor je aandacht, en ik hoop dat je nog eens terugkomt op Merudi.

Groetjes Julien.
ome willem
ome willem okt 30 '07
Hoi Julien,

Alvast bedankt, weer wat duideluiker voor me.
Kom er straks op terug, ga straks in regressie om oude pijnen te ervaren...

Liefs Willem
ome willem
ome willem okt 30 '07
Hee Julien,

Je lezing was behoorlijk goed, inderdaad leef(de)ik wat hoger uit mijzelf met mijn ziel. Is vandaag hard aan gewerkt... Mooie sessie gehad en vandaag mogen gaan naar de oorsprong toen ik drie was. Er is toen zo tegen me geschreeuwd dat ik letterlijk met mijn ziel uit mijn lijf ben geschrokken.

Daarna heb ik me me hele leven niet thuisgevoeld hier en vermijd ik inderdaad het agressieve. Is ook niet meer nodig in deze tijd.

Ik ben inderdaad al aan het werken met energieën uit de goddelijke bron. Ik noem het geen heling maar activering. Je moet het tenslotte toch allemaal zelf willen en doen. Ik zie wel wat aura, maar nog niet veel, ik verwacht als ik mijn ziel een plaats in mijn hart heb gegeven dat ik tot grootse dingen kan komen. Dat heeft ff tijd nodig.. :-)

Na veel dikke shit ben ik nu uit een dal aan het klimmen en ook een paar weken geleden begonnen met de opzet voor een eigen praktijk.

Ik heb gekozen voor deze ervaringen in dit leven, mijn ouders hebben uit liefde gehandeld maar begrepen me niet.. Als vorege indigo flink mogen schoppen tegen alles wat vast zat. Maar met al mijn ervaringen van vroeger tot isoleercel en totaal verdoofd door medicatie een paar jaar geleden mag en kan ik veel jongeren helpen...

Thanx voor je lezing

Liefs Willem
admin
admin okt 30 '07
Dat was en is een pittig pad ome Willem, fijn dat het nu goed met je gaat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 30 '07
Hoi Willem,

Bedankt voor je reactie. Toch weer bijzonder wat ik allemaal bij je heb gezien. Ik vraag me toch af, hoe jij als spirituele persoonlijkheid ;)op Merudi terecht bent gekomen, en wat je heeft doen besluiten een lezing te laten doen.
ome willem
ome willem okt 30 '07
Google heeft me hier gebracht of een andere link, weet 't niet precies.Maar de stukken over de engelmens sprak me erg aan...

Daarnaast ook het forum, beetje bekeken en voelt erg goed,ga me ook er lekker in mengen. Dat mag.. Waarom foto laten lezen? Dat mocht gewoon zo zijn op het juiste moment.

"Volgens mij is de balans tussen de 3e dimensie en 9e dimensie niet helemaal in evenwicht. Toch weet ik ook niet of je hier iets aan moet doen. Eigenlijk niet, weet ik wel zeker. Gewoon zo laten dus!"

Dat voelde stukje voelde niet goed en is vandaag meteen wat aan gedaan in een regressie sessie bij een mooi en zuiver medium..

Dus je zult zeker nog wat van me lezen :-)

Liefs
Ome Willem

(wordt de naam van mijn praktijk) met een vette :-) naar jongeren en kinderen !! (of de ouders van die onbewust bewuster mogen worden)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '07
Leuk dat je besloten hebt om te blijven :). Mag ik vragen wie je heeft geholpen met je balans terug te vinden?

Wil je misschien ook een stapeltje gratis Merudi visitekaartjes ontvangen die je kunt uitdelen? Klik hier voor meer info:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=3279#Post3279

En stuur me een PM met je gegevens, dan stuur ik ze naar je op als je interesse hebt.
admin
admin okt 31 '07
Ja Ome Willem, ik moest ook al aan een broodje p**p denken :P
ome willem
ome willem okt 31 '07
Marga van Waveren heeft me geholpen.
Ze heeft ook een leuk boek over gidsen geschreven met kaarten erbij voor welke gids je mag helpen op dit moment.

haha, broodje poep...

Is wel wel leuk de regressie van gisteren was inderdaad een shitverhaal.

Ik stond thuis bij de verwarming lekker naar buiten te kijken terwijl ik in mijn broek poepte.. (ik was 3 1/2 jaar)
Dat werd niet zo gewaardeerd en toen werd er flink tegen me geschreeuwd door mijn vader...

Gisteren mijn onmacht van toen mogen verwerken en denkbeeldig de shit uitgesmeerd over het raam om mijn onmacht als drie-jarige te uiten. Wel goed van me dat er totaal geen agressie naar mijn ouders tevoorschijn kwam, wilde niet slaan of zo..

Vraagje waar kun je goede links kwijt in dit forum.. Heb een paar nuttige gevonden die ik wil delen..

Liefs Willem
admin
admin okt 31 '07
Hi Ome Willem. mag ik Willem zeggen? :)
Zet je links bij informatie en kennis, lijkt me de perfecte plek!
ome willem
ome willem okt 31 '07
Tuurlijk mag je Willem zeggen....

Thanx voor de tip.
ff wat links geplaatst en mezelf ook maar even voorgesteld.. Knippen en plakken van rp leek me handig :-)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '07
We hebben een speciaal Link topic. Die kun je hier vinden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=3472#Post3472
admin
admin nov 1 '07
Weer wat geleerd Nims, ik wist niet dat er een speciale topic voor links was.
Wendy's
Wendy's nov 2 '07
wouw jij bent kei spiritueel en er voor open
ome willem
ome willem nov 4 '07
Dank je, en het gaat lekker snel nu allemaal..

Gisteren bij een meditatie een harstikke groot kristal in mijn derde oog geplaatst gekregen. Heerlijk !! en een mooie ervaring
ome willem
ome willem nov 5 '07
Dank je wel Wendy,

Leuk ook om te groeien in het spirituele, er komen steeds meer mooie mensen en gebeurtenissen op mijn pad.
Wendy's
Wendy's nov 5 '07
Heeey,

Ik ga een poging wagen om je foto te lezen!

Ik ga naar je foto van vroeger en nu kijken, misschien zie ik wat veranderingen..!

Wat ik zie is dat je toen je klein was al spiritueel bezig was (misschien onbewust), Je bent zeker sterk ontwikkeld. Dat is al een grote verandering.
Ik denk dat je toen je klein was al bezig was met geesten etc. Nu ben je meer bezig met engelen. Vroeger was het anders voor je, je was nog niet zo goed ontwikkeld en wist niet precies wat alles was. Wel wist je dat je anders was dan de rest.

Oude foto:

Volgensmij hield jij er wel van om af en toe lekker ondeugend te zijn!!

Gevoeligheid; je was/bent bestm gevoelig. Als iemand iets tegen je zei werd je daardoor flink beinvloed.

Ik krijg 'medium' en 'magiër' door.

Nieuwe foto:

Je bent erg bezig met de mensen die je op je pad tegen komt. Je bewonderd ze zeg maar, alsof je ziet dat niet iedereen hetzelfde is. Je bent erg bezig met de personen die je tegenkomt, en hoe ze zijn en ze zich voelen.
Je vindt het mooi om hiermee bezig te zijn, en je bent erin geinterresseerd...

Je wilt altijd in staat zijn om andere te helpen. Misschien dat je niet altijd kan helpen, maar je doet wat je voor ze kunt doen.
Ook kijk je naar jezelf wat voor JOU het beste is.

Je bent heel erg open voor het spirituele. Toch zou ik hiermee oppassen dat het niet TE overdreven wordt. Doe jij je goed aarden? Misschien is dat een keertje extra nodig.

Wat ik zie vergeleken je oude foto. Volgensmij heb jij je op een of andere manier afgesloten voor de slechte beinvloedingen, zoals kwade geesten.

Je vind het erg fijn en een prettig gevoel om zo spiritueel bezig te zijn. Ook vind je het leuk om nieuwe dingen hierover te ontdekken en te voelen.

Een wijze man ben je, maar als je een keertje ongelijk hebt dan heb je liever wel gelijk, toch zal jij het toegeven.

Soms zoek jij je rust op, om ff alleen te zijn. Ik denk dat jij in je rustmoment soms doet mediteren..

Oke, dit was mijn lezing..

kben benieuwd wat je ervan vindt
ome willem
ome willem nov 5 '07
Ik voelde dat ik nog ff moest inloggen.. :-)

Mooie lezing Wendy, doe je goed. Inderdaad zag ik vroeger geesten, maar dat hoeft nu even niet. werk ook liever met engelen en gidsen. En inderdaad, die beschermen me. Entiteiten of geesten mag ik straks wel weer naar het licht brengen, maar zij mogen hun rol nog even spelen.

Ik aard door regelmatig te wandelen, tennissen, gewoon lekker meppen :-) en regelmatig de kroeg in met zeer geaarde vrienden.
Dat ik dan vaak de avond eindig met andere mooie spirituele vrienden is alleen maar fijn.

En ondeugend ben ik nog, als vrienden met kinderen komen zijn de ouders vaak kwader op mij dan op hun kind. Maar een wedstrijdje boeren laten is gewoon leuk en een krachtige ontlading voor de kids :$

En jah die gevoeligheid blijft, maar daar schaam ik me absoluut niet voor, dat hoort bij me.

En niemand heeft ongelijk, ieder heeft zijn eigen waarheid, ik wil mijn waarheid wel duidelijk maken, maar als dit leid tot een conflict dan hoeft het inderdaad niet meer. Die negatieve energie heb ik al genoeg ervaren..

Nogmaals bedankt..
Wendy's
Wendy's nov 5 '07
Alsjeblieft :D

Heb jij trouwens wel eens mensen gelezen???
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420