Loading...
nl

Leeftijdsdiscriminatie

admin
admin okt 30 '07
Wat fijn dat het zo loopt, blijf wel op je qui-vive hé?

Liefs
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 30 '07
qui watte.

Mijn frans is niet zo heel up to date.

me voorstellen en vertellen waar ik vandaan kom en boodschappen doen en de weg vragen... overlevingsfrans lukt wel maar verder dan dat kom ik echt niet.

Maar dat kom nog wel een keertje.

Maar ik ben er wel blij mee. Voel me wel beter en hopelijk duurt het niet zo lang voor we een antwoord hebben.
Ik heb mezelf wel getrakteerd op 'n favogeurtjes wierook. Die waren bijna op en ik vind ze zo lekker dat ik maar meteen GROOT formaat heb meegenomen :DAmber en Lotus. word ik nog blijer van haha.

Maaarrrr we blijven kritisch, eerst het definitieve verslag maar doorlezen
admin
admin okt 30 '07
Oh sorry Evelyn, ik bedoel gewoon op je hoede zijn :)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 31 '07
Maakt niet uit! weer wat geleerd :D

En op m'n hoede blijf ik altijd. Kan er niets aan doen dat ik erg wantrouwend ben naar mensen buiten m'n gezin en vrienden-familie.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 16 '07
Nou gisteren kregen we het definitieve rapport met de indicatie thuis. In het rapport zelf hadden ze veel dingen niet veranderd, praktisch niets eigenlijk alleen de hoofdzaken, alle kleine aanpassingen dus niet.. AAARRRGHHH

Máár we krijgen wel:

Een onderzoek naar stoornissen in het autistisch centrum.
Op zich wel prettig, al is het voor ons een veel grotere mijlpaal dat we dinsdag horen of Michelle 2x in de week een ochtend mag komen op school, bij Ashley in groep 1, voor observatie. Niet alleen of ze de sociale vaardigheid in de groep heeft, maar ook om te kijken of Michelle in de klas niet teveel impact op Ashley heeft, ze is erg gesteld op haar school, haar juf en schoolvriendjes. We willen niet dat Ashley eronder gaat lijden. Maar misschien pakt het wel heel goed uit, krijgt Ashley door Michelle wel dat beetje extra zelfvertrouwen en temperen de schoolomgeving en de schoolregels Michelle een beetje.

De tijd zal het leren, maar zowel school als wij vinden dat elk kind recht heeft op de kans het op een gewone school te proberen.

En 150 uur (voor een heel jaar) intensieve pedagogische thuisbegeleiding.. Aan de ene kant ben ik er superblij mee en aan de andere kant, nog meer mensen over de vloer, nog meer dingen waar je 'op afgerekend' kan worden. Je moet wel heel sterk in je schoenen staan om geen 'fatale fout' te maken en alles te laten gaan zoals jij wil dat ze gaan. Gelukkig heb ik m'n mannetje die is daar goed in, ik kijk het wel van hem af. En een indicatie voor 2x4 uur thuisbegeleiding, dan kan ik de dingen die ik nog moet aanleren/afleren met m'n eigen (die hebben we al een jaar bijna) begeleidster.

Ik heb veel te leren de aankomende tijd. Ik kijk er naar uit.
Ik ga het in ieder geval intensief bijhouden op m'n blog.
admin
admin nov 17 '07
Ik leef met je mee Evelyn, ook ik heb zo´n periode (bijna) achter de rug.
Na 4 jaren intensieve begeleiding kan ik wel zeggen dat ondanks de ups en downs ik enorm veel bijgeleerd heb.
Maar mijn advies blijft dat je heel goed bij jezelf moet blijven!
Maar volgens mij weet jij dat wel :)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 17 '07
Pff inderdaad, aan de ene kant vind ik het wel lekker, dat ik handvaten krijg waar ik wat mee kan doen.

En aan de andere kant, moet ik dan 'volgens anderen' harder worden, enz enz enz Misschien wil ik dat wel helemaal niet. Aan de ene kant schreeuwt m'n hoofd kom me helpen en aan de andere kant laat me met rust.
Lena
Lena nov 17 '07
Handvaten zijn altijd welkom je bent nooit te oud om te leren.
Blijf bij jezelf, volgens mij probeer je alleen maar het allerbeste te doen voor je kinderen.
Heb bewondering voor je kracht hoe je hier mee omgaat.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420