Loading...
nl

Een merudi dagje

Grunie
Grunie okt 25 '07
Nou, ik heb een druk gezin, dus het hangt er helemaal vanaf of ik mee kan op een datum. Moet dan ook nog natuurlijk met mijn man overleggen. Ik zou zeggen, laat het niet van mij afhangen.

Ik heb wel een auto met ruimte voor 6 passagiers. Dus áls ik meekan, kunnen er 6 mensen meerijden maar als ik niet meekan, komt er wel een andere oplossing.

Succes Thomas!
Grunie
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '07
Ik heb een lease auto, dus mensen uit de buurt kan ik wel oppikken. Helaas kan ik die weekenden niet. Ene weekend zit ik wss in Barcelona, en andere weekend heb ik al met vrienden afgesproken. Helaas zit ik zowiezo erg druk in mijn tijd (heb een huis gekocht) dus wordt dat lastig. Ik stel daarom ook voor om het in de aankomende lente te houden. Heeft iedereen tijd om er omheen te plannen :). Misschien het weekend van 23 februari 2008?
Debiorah
Debiorah okt 25 '07
Oooh de lente! :Dik verlang alweer naar de lente, dus wat mij betreft is dat ook een mooie tijd om naar het bos te gaan.
admin
admin okt 25 '07
Hi hi, wat leuk, ik had zelf vanmorgen op mijn werk al zitten mijmeren of het geen goed idee zou zijn om in de lente te gaan, en nou staat het hier al :)

Dit is mijn motivatie,

Innerlijk werk

Wij kunnen nu onze eigen zaden zaaien, letterlijk en figuurlijk, in samenwerking met spirit en met het land zodat we ons ervan kunnen verzekeren dat we de dingen waarvan we dromen kunnen waar maken met inachthouding dat het voor eenieders hoogste goed is. Maart is een tijd van kosmische magie en veel verassingen. In het Noordelijke klimaat is het een koude, bleke maand. Een grijze maand, onderbroken door helder, koel zonlicht op de bevroren en rustende aarde. Het Jaarwiel draait en alles wordt vernieuwd. Scherpe koude wind draagt de fluistering van dat wat gaat komen. Men zegt dat maart komt als een leeuw en gaat als een lam, en fysiek gezien is dit waar, maar metafysisch gezien is het juist het tegenovergestelde. Maart is een tijd van grote veranderingen die komen als een lam en gaan als een leeuw. Geen andere tijd van het jaar heeft zulke diepe krachten en radicale veranderingen als maart. De schijnbare verlaten en bevroren aarde wordt wakker. Haar energieën zijn vernieuwd door de winterse rust. Maart is een tijd van overvloed, hoop en mogelijkheden. Ostara, de lente equinox, de komst van de lente, valt tussen 21 maart en 25 maart. De dag en de nacht zijn evenlang en in perfecte symmetrie, net zoals bij Mabon, de herfst equinox.

Dit is een tijd van kosmische balans, een tijd waarin alles mogelijk is, wanneer het land en haar schepselen tussen rusten en ontwaken pendelen. Traditioneel wordt Ostara gesymboliseerd door eieren, konijnen, bloemen, knoppen vogels en nieuw leven. Gebruik deze symbolen bij het maken van jouw eigen ritueel of ceremonie.

De sluimerende aarde schudt de winter van haar af en bereidt zich voor op de vernieuwing van alles en op de eerste oogst van het jaar. Deze oogst is een feest aan kleuren, breekbare bloesems en nieuwe ideeën. De lange incubatietijd van de winter geeft nu geboorte aan nieuwe hoop en nieuwe mogelijkheden; de eerste vruchten van het jaar!
Zij verschijnen op dit moment als onverwachte schatten, giften van de Natuur bij haar wederopstanding. Één van de grote lessen van Ostara is te leren zien en leren respecteren van alle giften van de Godin/Natuur, zowel de subtiele als de duidelijkere, en om de oogst en successen te zien binnen elke nieuw begin. Ostara leert ons de energie die wij vergaard hebben gedurende de winterrust, te transformeren in nieuwe levenskracht, nieuwe creaties en nieuwe visies.
http://www.celtic-inspiration.com/spirituality/jaarwiel/ostara.htm
admin
admin okt 25 '07
Barcelona Nims? Wat heerlijk!
Heb je toevallig nog iemand nodig om je koffer te dragen? 8)
JulienMoorrees
Het is voor mijn werk (ook niet vervelend hoor) maar is nog niet helemaal zeker of het doorgaat.
LPChip
LPChip okt 25 '07
De lente lijkt mij leuker dan nu. Enneh, Nims, mag ik dan met jou mee taxieën? :D
JulienMoorrees
Tuurlijk mag je dat.
Thomas A
Thomas A okt 25 '07
Ok nou de lente gaat ook in de hoed! ha ha
admin
admin okt 26 '07
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk