Loading...
nl

Een merudi dagje

admin
admin okt 23 '07
Vandaag ben ik met een merudiaan gezellig wezen stenen uitzoeken.
Ik noem geen naam omdat ik dat niet met die persoon heb overlegd en dus niet weet of ik dat zo op kan schrijven.
ik vond het heel spannend, wij allebei eigenlijk wel omdat we normaal nooit zomaar met iemand via het internet zouden afspreken. Voornamelijk omdat je vaak van die rare verhalen hoort.
Het was heel gezellig en na een kopje thee met cake, zijn we samen met kindjes naar de stenenwinkel gewandeld, het was heerlijk weer en zo konden we even wennen aan elkaar.
Gelukkig was het in de winkel erg rustig zodat we alle tijd hadden om de stenen te bekijken. Uiteindelijk had iedereen zijn keuze gemaakt en zijn we naar huis gewandeld waar mijn oudste zoon ons trakteerde op pannekoeken.
Kortom, ik vond het een hele leuke dag en voor mij was het een soort van bevestiging dat ik hier op merudi wel op mijn plek ben.
Dat ik toch ( al is het maar een beetje) een steentje bijdraag aan het goede dat we hier graag allemaal willen uitdragen.

Dank je wel Nims dat we door jou deze kans krijgen! :)
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '07
Wat een ontzettend leuk berichtje! Echt gaaf dat jullie zo'n leuke dag ervan hebben gemaakt. Lief dat je mij hiervoor bedankt, en dit zijn toch wel de bevestigingen dat het goed is dat deze site er is. Toch wil ik eigenlijk eerder jullie allemaal bedanken voor dat wat het nu is. Ik heb alleen maar het platform aangemaakt, jullie hebben het zelf ingevuld.

Super!
Grunie
Grunie okt 23 '07
En ik was die andere Merudiaan.... Karin stelde het heel spontaan voor. Ik had helemaal zo iets van ojee. Maar later dacht ik: leuk, gewoon doen, wat kan er mis zijn?
Het was spannend maar zeer bijzonder en geslaagd!
Enne... die pannenkoeken waren erg lekker.
admin
admin okt 24 '07
Dus je ziet Nims, misschien is een " elkaar ontmoeten" zoals Thomas voorstelde met zijn boswandeling nog helemaal niet zo´n gek idee 8)
Thomas A
Thomas A okt 24 '07
Ik vind het een prima idee om een groepje van Merudianen een Savelsboswandeling voor te gaan. Ik zeg jullie, het zal een onvergetelijke ervaring zijn.
Wel is het raadzaam om dit niet al te lang uit te stellen in verband met de weersomstandigheden...........

Thomas
Debiorah
Debiorah okt 24 '07
Superleuk echt! :)
inneke
inneke okt 24 '07
Levende lijven, echt contact. :-)
dragon
dragon okt 24 '07
wat leuk!!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '07
Lijkt me nog steeds een heel leuk plan om zoiets eens te doen. Altijd leuk om de mens achter de berichten eens te ontmoeten :).
Thomas A
Thomas A okt 24 '07
Ideetje om in het eerste of tweede weekend van november naar het Savelsbos te gaan?
dragon
dragon okt 24 '07
waar is dat?
admin
admin okt 24 '07
Leuk! Ik ga zeker mee! :)
Thomas A
Thomas A okt 24 '07
Zie ook het bos van Merlijn bij overige zaken.
Het ligt boven op een heuvel tegenover Maastricht.
Debiorah
Debiorah okt 24 '07
Lijkt me wel hartstikke leuk! :)
Mij komt het 2e weekend het beste uit want ik heb de week ervoor tentamens. Daarnaast moet ik wel uit de andere kant van het land komen dus moet ik best een tijdje reizen. Wat voor tijd dachten jullie dan aan?
sefewet
sefewet okt 24 '07
ik wil ook wel :P. maarja ik ga proberen het te regelen met geld en mijn vriendin komt dan ook mee. alleen ik ben het type dat niet al te veel zegt in het begin :P. maarja reken maar niet al te veel op mij, heb vaak niet al te veel geld en tijd.
admin
admin okt 24 '07
Welk weekend maakt mij niet uit, wel zou het fijn zijn (als dat mogelijk is) als ik eventueel met iemand mee kan reizen, ik heb wel een auto maar ben een enorme angsthaas op de snelweg en ga dat mezelf en andere weggebruikers niet aandoen

Mijn bezem is weg voor de jaarlijkse apk dus dat gaat ook niet lukken, lol.

Debiorah
Debiorah okt 24 '07
Ja daar zeg je wat, helaas heb ik geen eigen vervoer dus moet ook met het openbaar vervoer, zal wel niet stoppen bij het bos. :S
admin
admin okt 24 '07
Dan gaan we toch met de trein als dat kan?
We komen er wel uit, waar een wil is is een weg.
inneke
inneke okt 24 '07
Dit Belggske zou de Maastrichtse bossen ook wel willen verkennen met jullie...maar kan het tweede weekend van november niet mee. :-(
Thomas A
Thomas A okt 24 '07
Ik wacht nog even meer reacties af om ze daarna vervolgens in een hoed te gooien; flink te schudden en er daarna een oplossing uit te toveren............

een datum dat iedere geinteresseerde mee kan en tevens een vervoervraag invullen middels een afspreekpunt waar mensen die geen auto hebben opgepikt kunnen worden.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420