Loading...
nl

Veranderen?

Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 6 '07
Heey,
Klopt inderdaad.
Ik heb mijn ex gewoon een beetje door die periode heen geholpen toen. Daardoor kreeg ik t idee dat hij mij als een gids zag, want later zei hij ook dat hij mij had om door die periode heen te komen, dat dat goed voelde..
inneke
inneke nov 6 '07
Pas op dat je niet de helper wil zijn in een relatie. Dat leidt tot nare bindingspatronen en is heel schadelijk voor jullie allebei, ookal voelt het eerst misschien goed om zoveel 'positieve' invloed te hebben op iemand. In een relatie geef je en neem je en ben je elkaars gids. Als je niet het gevoel hebt dat jullie 'evenwaardig' zijn, dan scheelt er iets aan de basis vrees ik...
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 6 '07
Momenteel is er volgens mij niet eens meer een basis en lijken we overal ruzie over te hebben..:(
Hoe ik van deze problemen af moet komen is me een raadsel..
Dit is nu weer het volgende probleem:
Ik had gister een berichtje gekregen van een of andere dom kind die ons eerst lastig viel, maar nu was t n heel aardig berichtje
en heb dus gewoon neutraal wat teruggestuurd.

nu is hij heel boos dat ik wat teruggestuurd heb en als ik nog 1 x op haar reageer wordt ie helemaal kwaad.
Hij vind dat negeren de beste oplossing is, en ik vind dat ik best een neutraal iets terug mag zeggen..

Nu ben ik bang dat het hierdoor uitgaat.. heeft dat kind alsnog dr zin..
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '07
Klinkt hard, maar als het hierom zou uitgaan, zegt dat ook wel iets over de stabiliteit van jullie relatie. Ik vind niet dat je partner over jouw leven mag beslissen wat je wel en niet mag. Hij is je vader niet, en jij bent zijn moeder niet. Wat Inneke zegt ben ik het helemaal mee eens. In een relatie hoor je gelijkwaardig te zijn, en is het een kwestie van geven en nemen. Het mag in mijn ogen niet zo zijn, dat er door de één alleen maar gegeven mag worden, en door de ander alleen maar genomen mag worden. Als dat wel zo is, zijn in mijn ogen de verhoudingen aardig scheef gegroeid.
Grunie
Grunie nov 7 '07
Meoi, ik vind dat je vriend helemaal niet aardig is voor jou. Natuurlijk weet ik niet het hele verhaal maar het lijkt wel of hij jou als een blok aan zijn been ziet? En dat is geen basis Jij bent bang dat het uit gaat maar misschien is hij ook wel ergens bang voor (jou of je kracht of..) en reageert hij daarom zo. Genoeg om over na te denken. Sterkte meid!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420