Loading...
nl

Veranderen?

Meoi Aislin
Meoi Aislin okt 23 '07
Wat zien jullie in deze foto, en wat zou ik het beste kunnen veranderen aan mijzelf?

Liefs Meoi
Delen:
Wendy's
Wendy's okt 23 '07
heeey, ik wil je foto wel lezen.
maar dat zal waarschijnlijk pas zondag zijn!
want ik heb het best druk op het moment
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 24 '07
Hoi Amarantha,

Ik wil graag je foto lezen dus bij deze. Het is onder voorbehoud en ik hoor graag wat je van de lezing vindt en wat er wel / niet klopt aan mijn verhaaltje.

Ik zie een echte bikkel die niet snel ergens over zal miepen. Wat dat betreft klaag je niet veel over onzinnige dingen. Jij kan echt niet begrijpen waarom sommige mensen over van die kleine dingen zo moeilijk kunnen doen. Dit komt ook omdat jij nogal wat hebt meegemaakt in je verleden. Dit was niet altijd even prettig voor je. Je hebt het ook nog niet helemaal los gelaten.

Je kan best hard voor jezelf zijn, en het jezelf erg moeilijk maken. Je vind het belangrijk om goed over te komen, en bent hier wel onzeker over.

Jij zou het liefst nog af en toe ondeugend willen zijn, en gewoon lekker ravotten. Dingen doen die "net" niet kunnen.

Meisjes zijn op de één of andere manier vaak jaloers op je, en hierdoor zou je best wel eens wat ruzie kunnen krijgen. Gewoon laten gaan zou ik zeggen, ze weten niet beter. Het is het niet waard om daar je energie aan te verspillen.

Ik zie een verstopte glimlach. Staat je goed ;). Misschien is het de foto, of hoe je bent, dat weet ik niet, maar ik zie een vrolijk iemand op de foto, die echt intens kan genieten. Houdt die momenten vast :D.

Goed dit was hem. Ik ben benieuwd naar je reactie.
Meoi Aislin
Meoi Aislin okt 31 '07
Allereerst,dankje voor het lezen!!
Jeetje, alles klopt:P
Dat gemiep van anderen kan ik inderdaad niet zo goed tegen, maar ik heb heb vaak over wat "grotere"dingen die het er voor mij wel toe doen, waar ikzelf over miep:PMaar inderdaad, van veel dingen denk ik "waar maak je je druk om;)"

Ook ben ik vroeger heel erg gepest(klopt dus ook!!), ik denk dat daar de drang om mezelf te bewijzen en beter te maken vandaan komt.
Die jaloezie weet ik niet, maar ik weet wel dat meiden af en toe niet echt aardig zijn tegen me..

Liefs Meoi
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 31 '07
Hey dank je wel voor je reactie. Ik ben benieuwd of er nog andere lezers iets in je zien. Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's nov 1 '07
Heeey, Ik zal je foto nu even bekijken, en opschrijven wat ik doorkrijg.

Ik vind die eerste foto het beste. de reactie van nims heb ik nog niet gelezen, anders wordt ik daar misschien door beinvloed. kan dus zijn dat ik iets dubbel zeg wat nimsie ookal gezegt heeft.

Hier komt tie:

haha grappig het eerste wat ik doorkrijg is het woordje 'talent'. Heb jij een talent of misschien ben je er nog niet achter??

Ik denk dat je best vaak gespannen bent. Je voelt je niet altijd rustig en ontspannen, terwijl die gespannenheid niet nodig is op sommige momenten. Waar die spanning vandaan komt weet ik niet, maar misschien moet jij wat meer rustmomenten opzoeken, om jezelf te ontspannen.

Heb jij een lichamelijke klacht???

Jij bent iemand die goed in een groep betrokken wilt raken. Je
bent niet zo dat je op de achtergrond wil blijven hangen. Ik denk dat je af en toe wel om aandacht kunt vragen als je het nodig hebt ;).

Wordt jij wel eens als 'lastig' of 'ondeugend' aanvaard? Ik denk dat jij je gevoelens (boos, geirriteerd) niet zo goed onder controle kunt houden. Misschien probeer je het wel, maar toch zal het te zien zijn aan de buitenwereld.

Je kunt 'lief' en 'onschuldig' overkomen, maar ondertussen kun je best doen wat je wil en lekker ondeugend zijn ;).

Ik denk dat ik nu de belangrijkste punten eruit heb gepikt. Ik hoop dat je er iets mee kunt, en vertel maar als ik fout zit!

sorry dat het zolang duurde
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 1 '07
Dat talent zou ik graag leren kennen;)
Ben op zich wel goed in liedjes schrijven doe dat ook graag..:)

Die lichamelijke klacht..tja.. waarschijnlijk komt dat van een piercing-ongelukje..
Daardoor vind ik het eng om bijvoorbeeld voluit sex te hebben..
Ik wil mezelf daar nog voor laten opereren, maar ik durf niet goed..

Ik wil inderdaad graag in een groep betrokken worden, alleen val ik daar steeds net buiten..

Als lastig wordt ik inderdaad vaak gezien. Door mijn vriend vooral. Als ik boos ben, ziet hij dat aan mij. Vaak is dat als we uitgaan en daar wordt hij weer boos van..
Thuis heb ik wel mijn nukken, maar mijn ouders kennen dat wel van mij;)

Super:D
Vind het zo knap dat je dat kan zien..
Dankjewel:)
Dennis
Dennis nov 1 '07
schrijf jij ook songteksten? Wat gaaf! :D
Engelstalig of nederlandstalig?
Ik schrijf ze zelf namelijk ook en ben er ook vrij goed in^^
Ik ben benieuwd naar jouw teksten haha!

Liefs Dennis
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 2 '07
Ik schrijf engelstalig:)
Alleen zijn het de teksten die weergeven hoe ik me voel. De laatste tijd niet meer zoveel geschreven helaas.. Mischien moet ik daar wat meer aan doen:)

Liefs Meoi
Dennis
Dennis nov 2 '07
Ik heb ook een tijd niet meer geschreven ;)tot afgelopen nacht haha. Heb het maar geplaatst in het creatieve uitingen topic. Ik schrijf ook engelstalig btw en mijn teksten gaan ook over mijn gevoel en denkbeelden.
Anne
Anne nov 3 '07
Hoi Meoi Aislin,

Ik wil je foto wel lezen..kijken wat ik eruit kan halen.

Het ene moment kan je heel vrolijk zijn het andere moment voel je je ''kut''. Je hebt echt een enorme stemmingswiselling. Ik maak me hier eigenlijk beetje zorgen over het is niet echt goed en het voelt best slecht aan bij mij ik krijg er een slecht gevoel bij.

Je komt heel hard over bij mensen. Je wilt ook hard zijn om zo niet gekwetst te worden. Maar diep in jezelf ben je eigenlijk helemaal niet zo hard persoon. Je bent eigenlijk heel lief en zorgzaam maar je wilt dit niet zijn iets houd je tegen. Waarom heb je jezelf zo gemaakt??

Je ogen stralen iets uit wat niet goed is ik keek er net in heel diep en kreeg het zo koud en de tranen kwamen uit me ogen.

Het leek net of ik me even voelde hoe jij je voelde en dat is verdrietig en ''kut'' kort gezegd.
Je zit met dingen en je weet niet goed hoe je ze moet oplossen hoe je het positief moet bekijken.

Je voelt je hiet niet echt thuis je voelt niet dat mensen van je houden je voelt je heel alleen. Je voelt je nooit dat je ergens bij betrokken word of dat mensen van je houden en om je geven.

Je laat niet snel merken dat je ergens mee zit en houd alles voor jezelf maar daar word je zo hard van dat het eng word..

Ik zie ook verdriet bij je tranen komen uit je ogen...
Het voelt niet echt dat je van jezelf houd...?

Wat je aan jezelf zou kunnen veranderen is om van jezelf te houden dat is heel erg belangrijk ;)

Ik hoor graag je reactie op mijn fotolezing
groetjes aNNe
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 6 '07
Heey Anne!!

Jeetje.. ik schrik er wel van dat jij/mensen dat kunnen zien aan mijn foto..
Inderdaad, mijn probleem is het houden van mezelf.

Ik ben zelf heel bang dingen fout te doen en het opgenomen worden in groepjes gaat ook niet best..

Alleen heb ik het idee dingen wel vaak te vertellen, maar er wordt niet echt naar me geluisterd.
Mn ouders wil ik er liever niet mee bezwaren, want het zijn toch wel onderliggende zaken.

Ik weet dat mijn ouders wel van me houden, maar sommige dingen bespreek ik liever niet met hen. Als ik probeer met mijn vriend te praten zegt hij dat ik daar maar vriendinnen voor moet zoeken. Relatieproblemen praat hij liever niet over, waardoor ik met dingen blijf zitten.

Mijn gedachten die verder reiken dan gewone dagelijkse dingen kan ik dus vrijwel nergens kwijt..:(
Heb soms door dat soort dingen het idee dat ik misschien HSP ben, maar verder dan dat kom ik niet echt. Hoe moet je met zoiets omgaan..

Dankjewel voor het lezen:)

Liefs Meoi
admin
admin nov 6 '07
Och meisje toch, communicatie is zoooo belangrijk in een relatie.
Als jouw vriend liever niet praat is het misschien makkelijker voor hem als jij op zou schrijven waar je mee zit?
Wellicht vind hij het moeilijk om dingen te bespreken omdat hij eerst de woorden moet laten bezinken voordat hij je kan antwoorden.
Zou je aan elkaar gaan schrijven dan heeft hij die ruimte wel.
Mijn partner is ook geen prater, zo kwam ik op het idee om elkaar te gaan schrijven. Het voelt waarschijnlijk ook minder bedreigend op deze manier.
Het is maar een idee, gooi het naast je neer als je er niets mee kan.
Ik leef wel met je mee!

Hele dikke knuffel, volgens mij kun je die wel gebruiken
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 6 '07
:)Dankjewel..
Helaas wordt hij nogal kwaad als ik (weer) een probleem op tafel leg.
Dit zijn ongeveer de punten waar het eigenlijk altijd over gaat:
-Jaloezie
-Onzekerheid van mijn kant

Ook blijf ik doordenken over zaken die al een tijd geleden zijn gebeurd.
Dingen die alsmaar blijven hangen en naar boven komen tijdens ruzies. Tja, een schorpioen vergeet niets..
Een krachtig teken, maar neemt nogal wat emotionele last met zich mee..
En mijn vriend is een leeuw.. Dus dit botst nogal..

Liefs Meoi
Debiorah
Debiorah nov 6 '07
Oei...ja kan me voorstellen dat het botst! ;)
Toch denk ik ook dat jullie er samen uit moeten zien te komen, je kan het idee van Karin altijd voorleggen toch?
Misschien helpt het als je hem uitlegd waarom jij het zo belangrijk vind en misschien kan hij dan ook aangeven waarom hij er zoveel problemen mee heeft.
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 6 '07
Hij wil in ieder geval niet zoveel "gezeik" aan zijn hoofd en voelt zich te oud om bijvoorbeeld hand in hand te lopen etc.
(Hij is 22 dus ik vraag me af waar hij het idee vandaan haalt)
En ik blijf maar dingen vragen..
Dus tja, ik probeer maar gewoon een beetje minder te zeuren en op deze manier in fora mijn problemen te vertellen..
Debiorah
Debiorah nov 6 '07
Lieve Meoi ,
Wat is er mis met hand in hand lopen? Mijn vriend is 32 ik ben 23, wij huppelen samen, doen gek samen, want wij zijn tijdloos en leeftijdsloos. En we schamen ons zeker niet voor elkaar.
En is alles wat jij zegt dan gezeik? Of heeft je vriend het te druk met zichzelf?
Ik wil liever niet oordelen maar zoals al eerder aangegeven bekruipt mij het gevoel dat jij meer waard bent dan dat. Misschien vind je het maar onzin wat ik zeg maar het moest me even van het hart. :$
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 6 '07
:)
Ik begrijp je volkomen:)
ik heb precies hetzelfde gevoel, maar ik houd heel veel van hem en hij is ook wel lief hoor:)
Alleen hij vind het in eerste instantie onprettig, omdat hij veel langer is dan ik en hij dus last krijgt van zijn schouder, blabla;)
Maar ergens heb ik het idee dat hijzelf ergens mee zit wat hij niet wil vertellen.

Ik las eerder dat bijna niemand hier andermans foto's leest, dus je zou me ook niet kunnen vertellen wat je bij hem ziet. (helaas)
Hijzelf doet fotolezen meer af als iets wat hij behoorlijk apart en vreemd vind, maar heeft er volgens mij geen moeite me als ik zijn foto post.
En helaas doet hij zijn sterrenbeeld eer aan..
Ik heb eigenlijk ook ergens het idee dat ik een soort gids ben voor mensen in mijn leven.

Mijn vorige vriend lag heel erg oerhoop met zichzelf, maar ik heb hem in het gareel kunnen houden.
Toen het uitging is hij overgestapt van liefde naar automutilatie.. Dus ik weet ook niet echt hoe mijn vriend zich er tegenover opstelt. Hij is heel sterk in gedachten, maar lijkt mij ergens ook heel kwetsbaar.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 6 '07
We lezen idd geen foto's van anderen. Maar als hij gelezen wilt worden, is het voor hem een kleine moeite om hem te plaatsen :). Je kan het altijd aan hem voorstellen toch?
Anne
Anne nov 6 '07
Hej Meoi ,

je zegt: Ik heb eigenlijk ook ergens het idee dat ik een soort gids ben voor mensen in mijn leven.
Hoe bedoel je dit precies?? :)

Ik denk dat je ook snel weet hoe iemand in elkaar steekt :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420