Hoi Meoi Aislin,
Ik wil je foto wel lezen..kijken wat ik eruit kan halen.
Het ene moment kan je heel vrolijk zijn het andere moment voel je je ''kut''. Je hebt echt een enorme stemmingswiselling. Ik maak me hier eigenlijk beetje zorgen over het is niet echt goed en het voelt best slecht aan bij mij ik krijg er een slecht gevoel bij.
Je komt heel hard over bij mensen. Je wilt ook hard zijn om zo niet gekwetst te worden. Maar diep in jezelf ben je eigenlijk helemaal niet zo hard persoon. Je bent eigenlijk heel lief en zorgzaam maar je wilt dit niet zijn iets houd je tegen. Waarom heb je jezelf zo gemaakt??
Je ogen stralen iets uit wat niet goed is ik keek er net in heel diep en kreeg het zo koud en de tranen kwamen uit me ogen.
Het leek net of ik me even voelde hoe jij je voelde en dat is verdrietig en ''kut'' kort gezegd.
Je zit met dingen en je weet niet goed hoe je ze moet oplossen hoe je het positief moet bekijken.
Je voelt je hiet niet echt thuis je voelt niet dat mensen van je houden je voelt je heel alleen. Je voelt je nooit dat je ergens bij betrokken word of dat mensen van je houden en om je geven.
Je laat niet snel merken dat je ergens mee zit en houd alles voor jezelf maar daar word je zo hard van dat het eng word..
Ik zie ook verdriet bij je tranen komen uit je ogen...
Het voelt niet echt dat je van jezelf houd...?
Wat je aan jezelf zou kunnen veranderen is om van jezelf te houden dat is heel erg belangrijk
Ik hoor graag je reactie op mijn fotolezing
groetjes aNNe