Loading...
nl

Hallo!!

Meoi Aislin
Meoi Aislin okt 23 '07
Hallo,

Mijn naam is Meoi Aislin, beter bekend als Amarantha.
Ik ben al een tijd bezig met wicca en dan vooral met divinatie en godinnen. Door middel van veel lezen en informatie uitwisselen met anderen wil ik graag verder komen in de wicca en mij eigen beleefswereld.

Mijn streven is in een baan te komen met mezelf en op een dag totaal mijzelf te kunnen zijn.

Als er vragen zijn, stel ze maar!

Liefs,

Meoi Aislin
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '07
Hoi en welkom. Ik heb wel een vraagje, de naam Amarantha ken ik niet, mag ik vragen waar hij vandaan komt en of hij een betekenis heeft? Is het eigenlijk een mannelijke of een vrouwelijke naam? En hoe oud ben je als ik vragen mag? Heb je zelf ook spirituele ervaringen gehad?

Goed dit waren mijn vragen :). Groetjes Julien.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '07
Oh ik zie net je foto :). Een paar van bovenstaande vragen zijn dus niet meer zo relevant ;). Vroeg me nog wel af of er een betekenis aan Meoi Aislin zit.
Meoi Aislin
Meoi Aislin okt 23 '07
Mijn naam is grieks en betekent Onsterfelijk..
Ik ben 18 jaar en heb vaker dan eens voorspellende dromen gehad, waardoor ik wat verder ben ga nadenken over het spirituele.. (dat was omstreeks mijn 13e;))
Momenteel ben ik opzoek naar mezelf, hoe ik minder diep over alles kan gaan nadenken..
Ik heb zelf het idee dat ik HSP ben, omdat ik mezelf te vaak verdrietig voel, terwijl ik niets heb om ongelukkig over te zijn..
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 23 '07
Ik zal je foto binnenkort eens lezen en zien wat er bovenkomt. Wat ik even snel heb gezien is in ieder geval bijzonder :). Je bent hier op de goede plek aangekomen :D.

Hoe ben je hier eigenlijk terecht gekomen?
Meoi Aislin
Meoi Aislin okt 23 '07
Deze site was gelinkt op een ander forum waar ik zit, magischforum.nl, in een topic over fotolezen.. Dat hier redelijk bekwame fotolezers zitten..:)
Ik vind het altijd wel interessant om te horen wat anderen denken te zien in mij, zonder dat ze me kennen:)

Tja, ik vind het inderdaad een heel interessante site.:)
Hopelijk heb ik er wat aan..
admin
admin okt 23 '07
Ik had de link geplaatst :)
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, leuk je hier ook te zien Meoi Aislin! En hier zitten inderdaad heel goede fotolezers.
Meoi Aislin
Meoi Aislin okt 25 '07
Haha, gaaf:P
Dankje Karin!!

liefs Meoi
LPChip
LPChip okt 25 '07
Welkom Meoi Aislin. :)

Dat je mag vinden waarna je op zoek bent. :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki