Loading...
nl

Ervaring hiermee?

admin
admin mei 14 '07
Smileys....ik ben er gek op!
Wat zegt dat dan over mij?
;)
Mimi*
Mimi* mei 14 '07
Haha maar je kan het niet altijd opmaken uit de tekst. Ik zeg ook niet ey, hoe moe je geesten zien.

Jeetje wat zou dat vervelend zijn een heel verhaal lezen in zo'n taal!
sterre
sterre mei 14 '07
(quote)als ik iemand tegenkom, kan ik zijn karakter bepalen. Ook of iemand kwaad van zin heeft of niet.(/quote)

Dit kan ik dus totaal niet. Als ik iemand tegenkom zie ik wel waaruit deze handeld en waarom zijn gedrag zo is, maar dat maakt het voor mij juist ook moeilijk om te bepalen dat iemand er op uit is om een ander er onder uit te halen

Mijn probleempje hierin is dus ook dat ik niet kan zeggen dat ik iemand helemaal niet mag, kan hooguit zeggen dat het gedrag van die ander me niet aanstaat

groetjes sterre
Anne
Anne mei 14 '07
(quote)als ik iemand tegenkom, kan ik zijn karakter bepalen. Ook of iemand kwaad van zin heeft of niet.(/quote)

Dit heb ik heel sterk...als ik iemand niet eens ken en een paar minuten meemaak hoef er niet mee te praten of wat dan ook dan weet ik precies hoe iemand in elkaar zit.
Ik weet dus al heel snel en precies met wie ik om wil gaan en met wie niet.
Groetjes aNNe
LPChip
LPChip mei 15 '07
 Quote:
Origineel van feileacan:
Smileys....ik ben er gek op!
Wat zegt dat dan over mij?
;)
Er gek op zijn zegt eigenlijk niks. Het gaat puur om het gebruik van de smilies. Hoeveel, maar vooral ook wanneer en welke. :)

Overigens wil het niet zeggen of je goed of slecht bent, het toont per gebruik hoogstens 1 stukje van jezelf. :)
admin
admin mei 15 '07
Dat weet ik ook wel hoor :)

love and light,
Féileacì¡n
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 15 '07
Hoi,
ik heb dit ook met mensen. Ik voel altijd meteen aan hoe iemand in elkaar zit en hoe ik mensen moet benaderen. Ik hoor het ook heel snel aan hun stem. En met oogcontact kan ik ook al een hele hoop. Eigenlijk heb ik het ook nog niet fout gehad. Dit had ik al vanaf kinds afaan (Hoorde ik van mijn moeder)
Anne
Anne mei 15 '07
ja precies treetjuh ik heb dat ook van kinds af aan..ik wist precies met wie ik wilde spelen en wie niet ik had niet veel vriendjes en vriendinnetjes omdat ik ze niet mocht of ze waren geen uitdaging voor mij...ik had er niks aan zeg maar..om van te leren
tjeetjejul80
tjeetjejul80 mei 18 '07
Hoi Anne,
Ik hoorde van mijn moeder laatst, dat ik als klein kind heel goed mensen kon manipuleren op hun gevoel en uitstraling. Als mensen te goed hun best deden om contact met mij te krijgen, en ik voelde dat ze het eigenlijk deden voor de formaliteit dan gaf ik geen reactie. (mijn zoon is net zo). Ik was toen een jaar of 2. Of als ik voelde dat iemand mij niet zo mocht omdat ze me een arrogant kind vonden dan deed ik juist poeslief en dan zag je ze echt veranderen van mening... :D

Trouwens, mooi plaatje heb je als avatar. :D
Anne
Anne mei 18 '07
Hahah..ja dat plaatje was liefde op het eerste gezicht..waarom ik heb wat met ogen ben ik achtergekomen..ik teken ze altijd en ik kijk altijd naar mensen hun ogen..
ja manipuleren kan ik ook :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 19 '07
Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum goed kunnen manipuleren ;).
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki