Loading...
nl

Piepklein wondertje..

admin
admin nov 5 '07
Mooi Evelyn, het zijn de mooiste wondertjes die in de kleine dingen zitten, wat goed dat je het hebt gezien!
Zo,n liedje voel je in je hart op zo´n moment hé?
Geweldig lief dat je dat wil delen.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 5 '07
 Origineel bericht van: Evelyn Maureen

Wij hadden vandaag geen wondertje.
Wel een heel goede daad.
Lion vond in de trein een mapje met 3 bankpassen een credticard, rijbewijs en losgeld.
Meegenomen naar huis, passen geblokkeerd en de eigenaar via via te pakken kunnen krijgen.
Meneer blij, kwam het meteen ophalen.


Hij beloofde nog iets van zich te laten horen..
Ja dat geloof ik dan weer niet zo, is bij mij te vaak mis gegaan en enigzins sceptisch afgewacht.

Niets...

Tot vanmorgen de deurbel ging en de postbode een aangetekende brief kwam brengen... Van dezelfde man die vorige week zijn pasjes bij ons kwam ophalen..

100 euro aan cadeaubonnen *shock*
de ene helft voor de kleintjes de andere helft voor ons..

Dat komt zo goed uit met de feestdagen voor de deur..
Voor mij een klein wondertje
Debiorah
Debiorah nov 5 '07
Wat superlief! Je kan het vast goed gebruiken, zo zie je maar dat niet iedereen van steen is. Veel plezier met deze verassing!
admin
admin nov 5 '07
Zie je wel Evelyn, er lopen nog steeds lieve mensen rond.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 5 '07
Inderdaad.

Ik moet er gewoon meer op letten, de leuke en goede dingen.
Ipv me steeds bezig te houden wat er allemaal 'nog anders' kan.
Ik maak mezelf veel te druk om nog leuke dingen te zien..
Dennis
Dennis nov 5 '07
Heel begrijpelijk hoor Evelyn. Heb ik ook wel is last van ;)
Zolang je op z'n tijd maar beseft dat er genoeg leuke en goede dingen zijn! Dat is een begin^^
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '07
Mooi verhaal en inderdaad, er zijn nog mensen die weten hoe het hoort :). Dit soort berichten zijn daar weer een herinnering voor iedereen van .
jo
jo nov 8 '07
nu ik deze verhalen lees dacht ik ineens aan een jaar of 2 terug toen ik zo slim was geweest om mijn handtas op de auto te zetten ipv erin en gewoon ben aangereden en toen ik thuis binnen wilde was ik mijn tas pas kwijt met alles erin bankpassen, rijbewijs, fototjes,telefoon, papieren, portomonee echt alles dus ik terug gegaan waar ik vandaan kwam maar er was niks te zien nog gevraagd binnnen ofdat iemand wat gevonden had maar niks. dus k dacht nou dat heb ik weer. ik geef altijd alles terug wat ik vind of als ik teveel geld terug krijg in de winkel. toen kwam ik thuis en belde aan en mijn moeder deed open en zei meteen kom we gaan ze hebben net gebeld dat ze jou tas hebben gevonden dus weer in de auto en daar aangekomen boden ze hun excuses aan omdat ze in mijn portomonee hadden gekeken en in mijn telefoon voor een adres of een telefoon nummer ik was zo ontzettend blij dat ik het terug had ik gaf hun een flesje wijn en wat geld maar dat is niks vergeleken met wat je terug hebt gekregen.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 15 '07
Ik had vandaag een klein wondertje.

Ik heb een eetprobleem. Ik eet met stress zo goed als niet.
Koffie met suiker en melk en veeel snoep is dan het dieet. (voor mij, de kids eten wel gewoon en gezond)

We hebben een zware periode achter de rug en ik ben 6 weken terug uit voorzorg aan de 'babyvoeding' voor volwassenen gegaan. Nutridrink. Mijn klein wondertje.

Ik woog 1.5 maand terug 47.0 kilo.
Na 1600 gram af te zijn gevallen in 4 weken.

Vandaag woog ik 48.9 kilo!!
1900 gram aangekomen en ik dacht dat ik het lang niet zo goed deed. :D

yes yes yes.
Ik blijf nog steeds Nutridrink drinken. Zo krijg ik alles toch binnen en ik vind het zo lekker....
inneke
inneke nov 15 '07
Goed zo!
Maar...echt levend voedsel is zoveel gezonder. Het is zo belangrijk te mogen genieten van jezelf. Ik hoop dat je binnenkort terug toekomt aan jezelf en je lichaam kunt geven wat het echt nodig heeft en waarnaar het verlangt...

Nutridrink, ik heb het ooit met heel veel moeite naar binnen 'moeten'krijgen. Al die calorieën in een chemisch drankje dacht ik, terwijl eten zo heerlijk (en zo moeilijk) was. :-)
admin
admin nov 16 '07
Ik kreeg altijd dat nutrispul in poedervorm, ik kreeg het dus ook niet weg, na drie happen zat ik al vol.
Goed van je Evelyn! Op naar de 50.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 16 '07
Die drankjes drink ik zo koud mogelijk, dan is een heel flesje een paar slokken, ik vind ze echt lekker.. Dat maakt het ook wel makkelijker

Maar je gaat er wel vol van zitten, zeker als je er een paar achter elkaar drinkt :$
admin
admin nov 16 '07
Ik wil ze wel eens proberen Evelyn, kan ik die gewoon in de supermarkt kopen of moet ik dan naar een drogisterij of zo?
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 16 '07
bij de apotheek.. Ik krijg ze nu via medizorg op aanvraag van de dietiste..

Ik hoorde gisteren dat ze nu ook yoghurt-drink hebben. Nutridrink yoghurt met vruchtensmaak.. Ben benieuwd. Ik moest er echt naar vragen als ik weer een bestelling ging doen :P
admin
admin nov 16 '07
Oh oké, ik ga morgen gelijk op jacht!
Bedankt :)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 4 '07
Vandaag een klein wondertje opgemerkt over gisteren.

Ik was bezig met een wollpopfiguurtje. De eerste keer dat ik zoiets maak, met naald en draad... Timmeren, zagen, vloeren leggen, straten.. ik kan het allemaal, maar met naald en draad... Nee dat is ongelooflijk priegelwerk.

En natuurlijk ging er iets niet zoals het zou moeten.. Ik had alle delen identiek aan elkaar genaaid.. Moest dus niet zo kon het niet in elkaar..

Normaal gesproken zou ik boos worden 'ik kan ook niets'. En nu dacht ik 'ach ik ben pas net begonnen, beginnersfoutje heeft iedereen'.

Klein wondertje voor mij dat mijn gedachtengang echt aan het veranderen is... En ik maar denken dat ik stil stond in groei...
admin
admin dec 4 '07
Is je popje nu af?
Foto! :D
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 4 '07
Nee popje is nog niet af.. Moet nog wachten op ijzerdraadnogwattes voor de pootjes en meer vulling...

Maar we geven niet op... :P
admin
admin dec 4 '07
Je smiley lacht weer gelukkig!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen jan 4 '08
Weer een klein wondertje...

OP de geboortedag van Ashley 03.01.2003 sneeuwde het.
Gisteren precies 5 jaar later sneeuwde het weer op haar verjaardag..

m'n kleine ijsprinses LOL
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki