Loading...
nl

Merudi gedichtenbundel

admin
admin okt 18 '07
Caius
Caius okt 18 '07
Om on topic te blijven:
Ik vind het een leuk idee.
Nee, heb je, ja kan je krijgen.
Dus waarom het niet proberen?!
Nooit geschoten is altijd mis.
admin
admin okt 19 '07
Hmm..mijn plaatje is verdwenen Kath en verandert in een ander plaatje.
Ik probeer het nog een laatste keer :)

Ayasha
Ayasha okt 19 '07
Hihi dankje! Knuffel terug hoor! :D
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Hai, dit vind ik een gaaf idee.

Ik wil wel wat teksten insturen..

Ik hoor het wel, als dit alles nog geldt.
laugh
admin
admin aug 25 '09
is de gedichtenbundel nog iets geworden??
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '09
Zo dat is lang geleden smile. Maar hij is wel afgemaakt, maar helaas is er geen uitgever die hem wilde drukken. Ik heb hem opgestuurd, maar het is te moeilijk om een gedichtenbundel op de markt te brengen van een onbekende schrijver.

Dus helaas, iets wat nu bij mij op de plank ligt!
Debiorah
Debiorah aug 26 '09
En heb je de bundel zelf wel laten drukken? Ooit aan gedacht om de bundel zelf uit te geven, kan tegenwoordig allemaal online toch?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '09
Ja daar heb ik ook over gedacht, alleen draai je dan zelf voor de kosten op, of ben je verplicht om een redelijk aantal, zelf te moeten verkopen. En aangezien ik niet echt veel tijd over heb om aan de bak te gaan met een gedichtenbundel, heb ik dat dus ook niet gedaan.

Ik ben er dus ook niet echt uit wat ik moet doen met de gedichtenbundel, die al wel geschreven is.

Maar mocht iemand zich geroepen voelen om hier wat mee te doen, dan wil ik graag even in gesprek gaan erover.
Isolyna
Isolyna okt 22 '09
Is hier ondertussen al iets uit de bus gekomen?

Ik ben nog maar een weekje op de hoogte van dit forum en heb dus nog lang niet alles kunnen lezen. Wel heb ik gemerkt dat er hier veel mensen zijn die de gave hebben enorm goed te schrijven.
Tussen de tot hiertoe gelezen gedichten zitten pareltjes tussen die (naar mijn mening) thuishoren in een heuse gedichtenbundel.
Is het niet zo dat er uitgevers zijn die de voorwaarde stellen om een minimum van 100 bundels te verkopen? Dat een verkoop van 100 exemplaren de kosten dekt?

Ik schrijf zelf ook gedichten, maar lang niet goed genoeg om te laten bundelen.
Gedichten lezen kan ik wel. Vaak én graag! Aan mij zou je dus een koper hebben.
Heb je een idee hoeveel Merudi-lezers zich een Merudi-bundel zouden willen aanschaffen?

Ik weet niet of er überhaupt nog interesse is in dit topic (gezien de laatste post toch al even geleden is), maar je weet maar nooit.

Groetjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 22 '09
Nee de status is onveranderd gebleven. Als iemand zich geroepen voelt om het eens uit te zoeken, dan laat ik dat graag aan die persoon over wink.
Richie Richard
Richie Richard okt 23 '09
Dan weet ik wel wat NiMS. Mijn school heeft zijn eigen drukkerij.. Misschien kan ik wat regelen. Tegendeel is wel dat je het zelf zou moeten verkopen. Maar dat kan je online doen? Kwestie van bestellingen na gaan, geld ontvangen en opsturen.
admin
admin okt 28 '09
Denzil, goed idee ! heb je het al nagevraagd op school ?
maare hoe zit dan met barcode enzo ? moet dat er niet op, tenminste volgens mij is dat wel zo verstandig.

ik heb een keer een infomatieles gehad waarin werd uitgelegd hoe je zo'n bundeltje / klein boekje zelf kan maken.. heel apart en supermooi, maar dat is giga tijdrovend.
Richie Richard
Richie Richard nov 5 '09
Volgens mij krijg je dan geen barcode ofzo.. Misschien dat het wel kan..
admin
admin nov 6 '09
en als je nu eens van dat gedichtenbundel een é-book van maakte?
Misschien minder rompslomp dan.
admin
admin nov 6 '09
Een e-book is een goed idee, je kunt de gedichten ook in een soort van "filmpje" gieten, met bewegende achtergronden en gesproken teksten ..
Pegasus
Pegasus nov 7 '09
Hé Bart en Bellefleur, wat een ontzettend leuk idee een e-book. En met mooie muziek en fimpje erbij helemaal.... Leuk.
admin
admin nov 7 '09
nou, aan het werk Bart!! laughlaughwhistle
admin
admin nov 7 '09
Dat wordt een aardige klus Belle winkMaar ik wil het best proberen? Zal ik er eerst eens 1 doen, om een idee te geven?!
admin
admin nov 9 '09
Ik ben ermee bezig wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki