Ik snap je uitleg, maar misschien ben ik iets optimistischer. Eerst maar even zien hoe mijn engelmens het doet bij de uitgever. Heb hem vandaag ernaar opgestuurd.
Eigenlijk heb ik er juist wel vertrouwen in dat de Merudi gedichtenbundel wel zal aanslaan. Er staan echt pareltjes van gedichten op waarvan ik denk dat ze wel gelezen zullen worden.
Over het feit dat mensen het hier kunnen lezen ben ik niet helemaal met je eens. Een boek lijdt een heel eigen "offline" leven. Het kan worden meegenomen, gegeven en gebruikt worden. Een website kan dit niet. Daarnaast spreek je ook een hele andere groep mensen aan die helemaal niets met de merudi website te maken heeft, maar deze gedichten juist wel enorm kan waarderen. Ik denk juist dat het een wisselwerking veroorzaakt waarbij twee werelden (offline en online) elkaar zullen raken.
Op dat andere forum was misschien de hoeveelheid gedichten omvangrijk, maar hoe was de kwaliteit daarvan? Misschien is het op hele andere fronten afgewezen. Maar goed dat weet ik verder niet.
In ieder geval bedankt voor je mening
. Ik ben benieuwd naar de rest.