Numerologische Analyse Lot Getal 5
Symboliek en Levensweg Getal 5. De 5-en hebben als levensles om vrij te worden. Jezelf kunnen aanpassen aan veranderingen, nieuwe ideeën, nieuwe mensen, nieuwe plaatsen. Wat hierbij past is cursussen volgen en reizen om nieuwe en ongewone dingen te ervaren. Je zult veel leren van de mensen die je tegenkomt, vooral van diegenen die vooruitstrevend zijn. Belangrijk is om jezelf niet te veel beperkingen en verplichtingen op te leggen, maar actief te zijn en in beweging te blijven. De 5 moet leren wat vrijheid wezenlijk en werkelijk is.
Mijn man is een vijf
En euhm, dat is vrijheid ten top..
terwijl ik beperkingen opleg en overal beren op de weg zie ahaha.. Toeval?
Mijn getal is 8..
Numerologische Analyse Lot Getal 8
Symboliek en Levensweg Getal 8. Een 8 heeft een grote kracht in zichzelf. Belangrijk is om hier bewust van te worden en deze te gebruiken om op het materiële vlak vooruit te komen. Ontdek dat er eigenlijk niet zo’n groot verschil is tussen de stoffelijke en spirituele wereld. Spirituele kracht kan worden omgezet in materieel succes. Je kunt leren organiseren, overzien en efficiënt te zijn. Jouw ontwikkeling zal wat meer de zakelijke kant op gaan. Hierbij is het zaak om te leren wat te doen met geld, macht en succes.
Thank's Artemis..