Loading...
nl

22.22

Anne
Anne okt 18 '07
22 = op het Nieuwe bouwen. Nieuwe Levens en een Nieuwe Wereld bouwen.

van de site die dragon gaf.
admin
admin jun 25 '09
kunnen we dan in dit topic verder gaan??

2.22 : je pas geplante ideeen wortelen zich in de realiteit. De manifestatie hiervan zal al snel zichtbaar worden

(bron: Polly Cady)

ik heb vooral de laatste week weer dat ik heel vaak meestergetallen voorbij zie komen...
Heidelroos
Heidelroos jun 25 '09
ik zie alleen maar 23:23

Niet te geloven..
Dat is een zeer opvallend getal..
Al mijn leven lang..
Ik ben ook van 23 mei wink
Misschien dat het daarom opvalt?
Fatna
Fatna jun 25 '09
wat zijn precies meestergetallen??
Emuca
Emuca jun 25 '09
Ik kom altijd 11 tegen. Kijk ook heel vaak precies om 11.11 uur op de klok. smile
admin
admin jun 25 '09
Meestergetallen zijn de dubbele getallen, 11, 22, 33, etc.

11 = Het Nieuwe laten Ontstaan en het Nieuwe verankeren.

22 = Op het Nieuwe bouwen. Een Nieuw Leven en en een Nieuwe Wereld opbouwen

33 = universele dienstverlening door het tot leven komen van ons ene wezen.

44 = de balans tussen het spirituele en het fysieke, het scheppen van de fundering voor ons nieuwe leven

55 = het verkrijgen van persoonlijke vrijheid door ons te bevrijden van het verleden en totaal werkelijk te worden.

66 = het vervullen van onze verantwoordelijkheden op een vrolijke, creatieve wijze.

77 = diepgaande inzichten en openbaringen. Onszelf aanzetten tot de kern van ons wezen.

88 = ons meester maken van overvloed en heelheid in alle bereiken van het leven.

99 = de vervulling van een grote, evolutionaire cyclus. Tijd voor een nieuwe kwantumsprong.
admin
admin jun 25 '09
Heidelroos, is het misschien je lotsgetal of je roepingsgetal??
23 is ook 5; zie ook de maand mei...

ik weet niet wat 23 zelf betekent, maar ik heb zelf steeds het terugkerende roepingsgetal 5
en mij opa had dit met 14..

Fatna, meestergetallen zijn 11,22,33,44,55,66,77,88,99,11.11 uur
etc

wat het verschil is met steeds terugkerende getallen zoals 19,19 uur of 23.23 uur weet ik niet... zie ik ook vaak
admin
admin jun 25 '09
2+3=5, 1+4=5

En 5 staat voor verandering. (heeft nog meer betekenissen, hoor)
Heidelroos
Heidelroos jun 26 '09
Numerologische Analyse Lot Getal 5
Symboliek en Levensweg Getal 5. De 5-en hebben als levensles om vrij te worden. Jezelf kunnen aanpassen aan veranderingen, nieuwe ideeën, nieuwe mensen, nieuwe plaatsen. Wat hierbij past is cursussen volgen en reizen om nieuwe en ongewone dingen te ervaren. Je zult veel leren van de mensen die je tegenkomt, vooral van diegenen die vooruitstrevend zijn. Belangrijk is om jezelf niet te veel beperkingen en verplichtingen op te leggen, maar actief te zijn en in beweging te blijven. De 5 moet leren wat vrijheid wezenlijk en werkelijk is.


Mijn man is een vijf confused
En euhm, dat is vrijheid ten top..
terwijl ik beperkingen opleg en overal beren op de weg zie ahaha.. Toeval?


Mijn getal is 8..

Numerologische Analyse Lot Getal 8
Symboliek en Levensweg Getal 8. Een 8 heeft een grote kracht in zichzelf. Belangrijk is om hier bewust van te worden en deze te gebruiken om op het materiële vlak vooruit te komen. Ontdek dat er eigenlijk niet zo’n groot verschil is tussen de stoffelijke en spirituele wereld. Spirituele kracht kan worden omgezet in materieel succes. Je kunt leren organiseren, overzien en efficiënt te zijn. Jouw ontwikkeling zal wat meer de zakelijke kant op gaan. Hierbij is het zaak om te leren wat te doen met geld, macht en succes.


Thank's Artemis..
elizabeth
elizabeth jul 20 '09

Hallo,
Dit is een voor mij bekend fenomeen. Ben tijden wakker geworden s'nachts om 2.22., of 5.55, nu ben ik weer op 12.12 of 00.00.
Onderstaand heb ik dit overgenomen van een site.
Groeten Elizabeth.

111
RH - Stroming van energie - Versterkt het niveau waar jij op dit moment bent.

222 of 2222
RH - Verrijzenis- en ascensieproces.

EC - Dualiteit, polariteit. Erkennen dat we gecreëerd zijn door een electromagnetisch veld. Onze polariteiten voegen zich samen.

333 of 3333
RH - Beslissingsgetal - Of het wijst je de weg naar een 999 fase van voltooiing, óf negatief, het brengt je in de 666 frequentie die je terugwerpt in de 3de dimensie.

EC - De drie-eenheid.

432
Kosmische sleutel

444 of 4444
RH en EC- Dit is een echt herrijzenisgetal - je hebt net een belangrijke fase voltooid.

553
EC - Het fysieke aardoppervlak

555 of 5555
RH - Het ervaren van de energie of een niveau van Christusbewustzijn - Heel waardevol.

EC - Vijfde dimensie - Hogere frequnecy energie, vaak gerelateerd aan het Christus bewustzijn. De Quest voor de 555 kronieken. We bewegen van 553 naar het raster 555, soms een trigger (net als 11.11).

666 of 6666
RH - Materiële wereld - 3 Dimensionale wereld - dichtheid.

EC - Voltooing van deze tijdsperiode.

777
RH - Symboliseert de integratie van een bepaald deel van de vier lagere lichamen met hogere spirituele frequenties, binnen het rijk van de derde dimensie of op het niveau waarop jij je fysieke werkelijkheid op Aarde manifesteert.

EC - Terug naar een hoger bewustzijnsnivo.

888
RH - Symboliseert oneindigheid - gebundelde spiraal van de materie verenigt zich met het spirituele. Het naderen van de voltooiing van het ascensieproces via de energieën van 222 en 444.

EC - Terug naar een hoger bewustzijnsnivo.

999
RH - Symboliseert de drie niveaus van de drie-eenheid - Voltooiing.

EC - Voltooiing.

000
RH - Grote leegte- Het ervaren van een nulzone. Het overgaan of doorschakelen van een nieuw energieveld.

10.10
EC - Naar een nieuw begin gaan (1) en in het patroon van de grote leegte (0).

11:11
SayB - Het signaal van de engelen. Het tikje op je schouders.

RH - Het begin van een heel nieuw niveau of fase van ontwikkeling. Een andere dimensie of frequentie van ervaren. Het open gaan van een portaal.

EC - Samenvoegend DNA. Energiestroom die het nivo versterkt waar je in zit.

12:12
RH - Een kosmische verbinding -Een brug naar de toekomst. Duidt op een niveau van voltooiing of het gaan naar een nieuw niveau in het initiatieproces.

EC - Sterpoort, klokken, tijd meten, kalenders, 12 etherische piramides rondom 1: de grote piramide. De illusie van tijd is eindig.

Afkortingen
RH staat voor Ronna Herman. Het is verzamelde informatie uit verschillende bronnen en aartsengel Michael heeft die bevestigd. (Uit De toekomst is Nu - De gouden belofte 2 van Ronna Herman). Zij gebruikt de getallen vaak om te haar beslissingen te bevestigen.

EC - staat voor Elly Crystal
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki