Loading...
nl

[ged] Mis, Missen, Mist

admin
admin nov 9 '07
 Quote:
Ik snap dat je hier kanttekeningen bij hebt, en het is inderdaad erg makkelijk om het op mezelf te projecteren op mezelf. Maar er zijn hier een paar belangrijke zaken die ik eigenlijk aan jou wil vragen.

-Je spreekt over mensen die als engelen kunnen zijn, maar wat is jouw beeld hier precies van? Er zit namelijk een groot verschil tussen de engelmens, en mensen die als engelen kunnen zijn (Menselijke Engels). Ik vraag me daarom ook af, of je deze niet door elkaar haalt. Daarnaast vraag ik je ook of je een definitie van een Engel kunt geven, voor jou. Ik denk namelijk dat onze definities niet overeen komen, en dat hierdoor deze discussie is ontstaan. Als dit duidelijk is, kunnen we de eigenlijke vragen beantwoorden:
-Wie zijn / haar definitie is juist?
-Val ik als engelmens zeggende te zijn, onder één van deze definities?

Ik ben blij met deze discussie omdat ik dit balletje eigenlijk al eerder wilde opgooien, mijn vrees dat ik verkeerd begrepen zou worden was tot nu toe iets groter dan de vraag :)

In mijn ogen is een engel iemand die het beste en het slechtste in jou naar boven kan halen door en simpel woord. Iemand die je helemaal in contact met jezelf kan brengen.
Die geen onderscheid maakt onder mensen, niet oordeelt en veroordeelt.
Die mededogen heeft geen medelijden, die een licht kan zijn voor een ander zonder de ander zijn licht te doven.

Het is mij duidelijk dat onze definities niet overeen komen.
Ik denk dat jouw "waarheid" net zo waar is als de mijne.
Jij valt voor mij in zoverre onder mijn definitie als zijnde degene die het licht draagt waar de "engelen" op af komen.
Degene die een veilige haven creeert voor degenen die zo op zoek zijn naar die geborgenheid.
Jij bent ook iemand die met een simpel woord iemand diep kan raken en je weet ook heel vaak feilloos je vinger op zere plekken te leggen.
het enige wat niet strookt met mijn definitie is het feit dat je zegt dat engelen hoogmoedig kunnen zijn, in mijn ogen zijn engelen dat juist niet.

Quote:
Geen idee, dat is ook niet wat ik denk. Ik stelde de vraag aan liesanne (en niet aan jou) omdat ik het gevoel kreeg dat ze ergens naar op zoek is. Ik probeer daarom ook aan haar te vragen wat dit is. Ik heb daarvoor nog expliciet haar naam gezet om dit aan te geven. Dat jij (in dit geval) niet op zoek bent, weet ik en heb daarom ook niet jouw naam er neer gezet.

Daarnaast maakt het mij niet uit of iemand wel of niet alles klakkeloos van mij overneemt. Liever niet zelfs. Ik probeer juist de mensen te motiveren na te denken en te reageren zodat er een inhoudelijk en beargumenteerd gesprek plaatsvind.

Ik vraag me dus ook af, waarom je dit denkt karin?

Ik weet dat de vraag niet voor mij bedoelt was/is, ik vroeg me af waarom jij steeds bij mensen die vragen stellen, zelf de vraag stelt waar ze naar op zoek zijn.

Nee Nims ik denk niet dat jij verwacht dat mensen jouw verhaal klakkeloos aannemen, toch meen ik af en toe te proeven dat het je verbaasd dat sommigen toch vraagtekens zetten bij jouw Engel-mens zijn. Misschien is dat die hoogmoed waar over wordt gesproken.
Soms bekruipt mij het gevoel dat jij jezelf beter vind, ik vermoed dat dit ook een stukje is wat mij hoort. Immers wat mij triggert kan ook het spiegelen zijn.
Ik vind het geweldig wat je hier op gang zet met jouw forum, je hebt zoveel goede mensen bij elkaar gebracht, toch maakt dit jou niet beter of verder ontwikkeld of beterwetender (verkeerd woord, ik weet het, maar wist even geen ander ;)).
Soms komen jouw berichten wél zo over en dat vind ik jammer.
Ik denk dat jij enorm veel te vertellen hebt maar het zou leuker zijn als je van je voetstuk kwam.
Let wel! Ik zeg niet dat dit zo ís, maar hoe ik jouw berichten soms ervaar.

:)
inneke
inneke nov 9 '07
Goh,

Mijn ego heeft het moeilijk met grote ego's...:-)
Stel dat een 'zielenkoppeling' kan gebeuren, stel dat jij vanalles teweeg kunt brengen bij mensen. Is dat dan jouw verdienste? Zet jij dat in gang? Een mens kan zich als kanaal ten dienste stellen voor 'goddelijke energie' (of hoe je het wil noemen), dat is absoluut prachtig!! Maar het ego heeft de neiging het naar zich toe te trekken, wil 'uitblinken', macht hebben, scoren op de ladder van 'spiritueel succes'. En dat is volgens mij de grote valkuil. Het maakt echt contact en een echte verbinding met andere mensen onmogelijk. Zo'n ego staat op een hoogte vanwaar naar beneden vallen uiterst pijnlijk en zelfs gevaarlijk is...

Ik geloof niet in het concept van de engelmens. Ik geloof in mensen, in groeiprocessen, in ontwikkeling...en ja in een leven dat doordrongen is van spiritualiteit, van liefde. Liefde die confrontaties mogelijk maakt, omdat er acceptatie, mededogen en vertrouwen is...
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 9 '07
 Origineel bericht van: inneke
Goh,
Stel dat een 'zielenkoppeling' kan gebeuren, stel dat jij vanalles teweeg kunt brengen bij mensen. Is dat dan jouw verdienste? Zet jij dat in gang? Een mens kan zich als kanaal ten dienste stellen voor 'goddelijke energie' (of hoe je het wil noemen), dat is absoluut prachtig!! Maar het ego heeft de neiging het naar zich toe te trekken, wil 'uitblinken', macht hebben, scoren op de ladder van 'spiritueel succes'. En dat is volgens mij de grote valkuil.

Nee het is helemaal niet mijn verdienste. Ik ben enkel degene die het in gang zet en een verbinding maakt. Ik heb helemaal niet de behoefte om ermee te koop te lopen, maar als iemand mij vraagt of ik het kan ga ik het ook niet ontkennen. Laten we niet vergeten dat deze discussie is begonnen met de vraag wat een zielenkoppeling precies is, en of het mogelijk is. Ik heb zo goed als mogelijk geprobeerd uit te leggen wat dit precies inhoudt, door uit mijn eigen ervaring te putten. Ik wilde verder er niet op doorgaan en ook geen namen noemen dus heb ik veralgemeniseerd wat ikzelf tijdens deze koppelingen heb ervaren.

Ik verwacht niet dat jullie erin geloven of dat het uberhaubt mogelijk is. Ik wil alleen maar de vragen beantwoorden.
 Origineel bericht van: inneke

Ik geloof niet in het concept van de engelmens. Ik geloof in mensen, in groeiprocessen, in ontwikkeling...en ja in een leven dat doordrongen is van spiritualiteit, van liefde. Liefde die confrontaties mogelijk maakt, omdat er acceptatie, mededogen en vertrouwen is...

Je gelooft niet in Engelmensen maar wel in Kabouters ;). Leg me eens uit wat voor jou nu het wezenlijke verschil is en waarom engelmensen voor jou niet bestaan. Groeiprocessen zijn toch een eigenschap en geen personificatie?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 9 '07
[/quote]

Origineel bericht van: Karin

het enige wat niet strookt met mijn definitie is het feit dat je zegt dat engelen hoogmoedig kunnen zijn, in mijn ogen zijn engelen dat juist niet.

Inderdaad, daar zit het verschil in de definitie. Maar misschien wordt dit verschil wel veroorzaakt door het feit dat het Engelmensen zijn waardoor de menselijke eigenschappen nog steeds een rol spelen. Vergeet ook niet het Superego van de engelmens die wel eens het verschil maakt tussen in jouw ogen de "perfecte" engel, en de Engel"mens". Maar ik ben blij met jouw definitie, het verklaard namelijk de kern van onze miscommunicatie.

Wat ik wel een interessante vraag vindt aan jou:
Waarom kunnen engelen niet hoogmoedig zijn?

Ik weet dat de vraag niet voor mij bedoelt was/is, ik vroeg me af waarom jij steeds bij mensen die vragen stellen, zelf de vraag stelt waar ze naar op zoek zijn.

Dat kan ik je wel uitleggen. Meestal als ik iets van iemand lees, krijg ik er een bepaald gevoel bij. Als ik het gevoel heb dat iemand niet zegt wat hij / zij bedoeld, of tussen de regels een boodschap heeft verstopt, probeer ik juist dat boven te halen. Door naar aanleiding daarvan de juiste vragen te stellen, kom je vrij snel tot de kern van "het probleem".

En dat is nou precies wat ik het liefste doe. De kern zoeken, en die oplossen. Als je dat namelijk doet, vallen de rest van de problemen vaak weg. Het is de truuk om die persoon zo te triggeren dat er echt wordt nagedacht.

Als ik dus iemand vraag waar deze naar op zoek is, heb ik dus het gevoel dat deze persoon wel een vraag stelt, maar eigenlijk niet precies weet waarom die deze vraag stelt.

Is dit wat duidelijker?

Nee Nims ik denk niet dat jij verwacht dat mensen jouw verhaal klakkeloos aannemen, toch meen ik af en toe te proeven dat het je verbaasd dat sommigen toch vraagtekens zetten bij jouw Engel-mens zijn.

Nee verbaasd absoluut niet :). Ik weet dat voor veel mensen het lijkt alsof ik ze niet allemaal op een rijtje heb, en dat ik dus mezelf geweldig zou moeten vinden, etc. Tenslotte wie zegt nu vanzichzelf dat hij / zij een Engelmens is.

Toevallig spreek ik het uit. Toch lopen er een stuk meer engelmensen rond sinds ik het op deze website heb gezet. Ik heb namelijk al een flink aantal berichten gekregen van mensen die zichzelf volledig herkennen in het Engelmens verhaal. Is dat toeval? Ik denk van niet. Het is een logische stap in de evolutie dat er Engelmensen zijn. Misschien komt het omdat ik het hele verhaal, van Gabriel, Michael tot en met de Engelmens in mijn hoofd heb, en dat het allemaal precies in elkaar past.

Ik vergeet soms wel eens, dat niet iedereen die hier op Merudi komt, ook daadwerkelijk de teksten uit het Menu heeft gelezen, waar al deze informatie in staat beschreven. Het kan dan misschien wel eens zo zijn, dat ik wat korter reageer in de trand van "Weet je dat niet?". Maar toch probeer ik altijd wel zo goed mogelijk antwoord te geven. Ik vind jullie zeker niet dom, en voel me ook zeker niet beter. Als het wel zo overkomt, kan ik alleen maar de vraag stellen:
"Waarom voelt dat voor jou zo?" ;).

Misschien is dat die hoogmoed waar over wordt gesproken.
Soms bekruipt mij het gevoel dat jij jezelf beter vind, ik vermoed dat dit ook een stukje is wat mij hoort. Immers wat mij triggert kan ook het spiegelen zijn.

Dat weet ik niet. Ik vind mezelf niet beter. Maar misschien vind jij mij wel beter. Het enige dat ik ben is zeker van mijn verhaal. Dat is ook de reden dat ik het zeker breng. Ben ik dan beter? Nee, ik weet het alleen maar zeker.

Ik vind het geweldig wat je hier op gang zet met jouw forum, je hebt zoveel goede mensen bij elkaar gebracht, toch maakt dit jou niet beter of verder ontwikkeld of beterwetender (verkeerd woord, ik weet het, maar wist even geen ander ;)).

Beter wil ik niet zeggen. Maar denk eens na over het waarom ik dit allemaal heb opgezet. Ik heb wel degelijk een visie bij alles wat hier staat, en ook nog een doel waarom het allemaal zo is opgezet zoals het nu is. Heel misschien weet ik sommige dingen wel beter alleen is het nog niet onder woorden te vatten op dit moment. Merudi zoals het nu is, is absoluut niet het eindpunt. Het is een visie die ik heb, maar (voordat ik die vragen ga krijgen ;)) ik weet ook nog niet waar het heengaat. Ik weet wel dat het begeleid moet worden, en vooral worden gestuurd in de juiste richting.

Misschien vind je mij niet de juiste persoon om dit te doen, dat kan, maar dan hoor ik graag wie jij wel de juiste persoon zou vinden, of welke eigenschappen deze persoon zou moeten hebben.

Soms komen jouw berichten wél zo over en dat vind ik jammer.
Ik denk dat jij enorm veel te vertellen hebt maar het zou leuker zijn als je van je voetstuk kwam.

Iemand staat alleen maar op een voetstuk, wanneer iemand hem erop plaats. Ik zal dus maar zeggen, bedankt voor het compliment ;). Toch kun je mij gewoon naast je neerzetten hoor. Ik heb het niet nodig om boven je te staan.

Let wel! Ik zeg niet dat dit zo ís, maar hoe ik jouw berichten soms ervaar.

:)

Geeft niets, ik ervaar jouw berichten soms alsof je jezelf minderwaardig vindt. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel hoe ik ze soms ervaar.............

Bedankt voor je openheid. Groetjes Julien.
inneke
inneke nov 10 '07
We leven allemaal met verhalen, concepten van de werkelijkheid.
Wat mij betreft is het engelmensverhaal ook gewoon dat: een verhaal.Een verhaal dat voor jou heel goed werkt en misschien ook voor andere mensen,maar niet voor mij.
admin
admin nov 10 '07
 Quote:
Wat ik wel een interessante vraag vindt aan jou:
Waarom kunnen engelen niet hoogmoedig zijn?

Omdat het niet strookt met mijn gevoel, ik kan me echt totaal niets voorstellen bij een engel met hoogmoed. Het is dus puur een gevoel. Hoe kan een wezen wat uit liefde bestaat hoogmoed hebben?

Quote:

Dat kan ik je wel uitleggen. Meestal als ik iets van iemand lees, krijg ik er een bepaald gevoel bij. Als ik het gevoel heb dat iemand niet zegt wat hij / zij bedoeld, of tussen de regels een boodschap heeft verstopt, probeer ik juist dat boven te halen. Door naar aanleiding daarvan de juiste vragen te stellen, kom je vrij snel tot de kern van "het probleem".

En dat is nou precies wat ik het liefste doe. De kern zoeken, en die oplossen. Als je dat namelijk doet, vallen de rest van de problemen vaak weg. Het is de truuk om die persoon zo te triggeren dat er echt wordt nagedacht.

Als ik dus iemand vraag waar deze naar op zoek is, heb ik dus het gevoel dat deze persoon wel een vraag stelt, maar eigenlijk niet precies weet waarom die deze vraag stelt.

Is dit wat duidelijker?

Ja, nu snap ik wat je bedoelt :)
Wat goed dat je dat kun zien.

[quote] Nee verbaasd absoluut niet :) . Ik weet dat voor veel mensen het lijkt alsof ik ze niet allemaal op een rijtje heb, en dat ik dus mezelf geweldig zou moeten vinden, etc. Tenslotte wie zegt nu vanzichzelf dat hij / zij een Engelmens is.

Toevallig spreek ik het uit. Toch lopen er een stuk meer engelmensen rond sinds ik het op deze website heb gezet. Ik heb namelijk al een flink aantal berichten gekregen van mensen die zichzelf volledig herkennen in het Engelmens verhaal. Is dat toeval? Ik denk van niet. Het is een logische stap in de evolutie dat er Engelmensen zijn. Misschien komt het omdat ik het hele verhaal, van Gabriel, Michael tot en met de Engelmens in mijn hoofd heb, en dat het allemaal precies in elkaar past.

Ik vergeet soms wel eens, dat niet iedereen die hier op Merudi komt, ook daadwerkelijk de teksten uit het Menu heeft gelezen, waar al deze informatie in staat beschreven. Het kan dan misschien wel eens zo zijn, dat ik wat korter reageer in de trand van "Weet je dat niet?". Maar toch probeer ik altijd wel zo goed mogelijk antwoord te geven. Ik vind jullie zeker niet dom, en voel me ook zeker niet beter. Als het wel zo overkomt, kan ik alleen maar de vraag stellen:
"Waarom voelt dat voor jou zo?" ;) .

Logica voor jou en voor al die mensen die jou schrijven, maar niet voor mij. Toch heb ik dan wel een stemmetje in mijn achterhoofd,´jij zegt dat je een heks bent, waarom zouden mensen dat moeten aannemen?´. Waarschijnlijk doen we allebei hetzelfde.
Misschien is het verschil wel dat ik mijn "waarheid" als mijn " waarheid" zie.

Quote:
Dat weet ik niet. Ik vind mezelf niet beter. Maar misschien vind jij mij wel beter. Het enige dat ik ben is zeker van mijn verhaal. Dat is ook de reden dat ik het zeker breng. Ben ik dan beter? Nee, ik weet het alleen maar zeker. [/quote

Vind ik jou beter? Nee, ik vind niemand beter dan een ander. iedereen heeft wel iets te vertellen en hoe dom, stom ook iets bij te dragen aan het geheel.

[quote] Iemand staat alleen maar op een voetstuk, wanneer iemand hem erop plaats. Ik zal dus maar zeggen, bedankt voor het compliment ;) . Toch kun je mij gewoon naast je neerzetten hoor. Ik heb het niet nodig om boven je te staan.[/quote

Dit bedoel ik nou, hier begrijp je me niet.
Hier zet je weer jezelf op het voetstuk, ik doe dat echt niet, ik zet je gewoon naast me neer en kijk je in de ogen als ik met je praat.

[quoteGeeft niets, ik ervaar jouw berichten soms alsof je jezelf minderwaardig vindt. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is wel hoe ik ze soms ervaar.............

Oei, pijnlijk en confronterend, maar wel waar helaas.
Hier ligt nog wel een bergje werk voor mij. :)

Het word me wel veel duidelijker Nims, en ook weer veel extra vragen voor mij :)
Heb ik vanavond weer wat te worstelen.
admin
admin nov 10 '07
Sorry dat ik zo´n rommel maak met al die quotes, ik kom er niet meer uit :)
Lena
Lena nov 10 '07

Hallo Liesanne

Het gaat mij ook boven de pet hoor!! Maar kritisch zijn en niet alles klakkeloos geloven vind ik niet gek hoor, sterker het is juist leuk om dingen te blijven onderzoeken! En wat voor een de waarheid is zal voor een ander niet de waarheid zijn, dit omdat we gelukkig niet hetzelfde zijn.Maar dat de mensen hier samenkomen op Merudi, om hun gedachten, gevoelen, gave,s, voorspellingen enz. met elkaar te delen, en zo ook nieuwe vragen oproepen , ja dat maakt het toch bijzonder omdat we allemaal wel iets willen begrijpen waarom en waarvoor?, waardoor!Dat je huiverig bent, ja helaas lopen er ook verkeerde mensen rond op deze planeet die het niet altijd het beste met je voor hebben. Maar volg je gevoel zou ik zeggen. ;)
Lena
Lena nov 10 '07
Hallo Nims

Hebben er al mensen gereageerd?
En wat als je je het verbeeld hebt?
Of dat ik persoonlijk denk dat ik verkeerd achter de pc zit?
Maar om eerlijk te zijn ,voel ik wel eens tintelingen. :P
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 10 '07
Gereageerd in welk opzicht bedoel je? Wanneer ik een sessie had met deze personen was het via msn zeg maar, dus de reactie was direct. Het kan zijn dat de andere het zich verbeeld heeft, maar daarvoor zijn de "symptonen" wel erg consequent hetzelfde.
dragon
dragon nov 11 '07
Karin en Nims,

eindelijk weer een discussie waar ik me nu lekker in kan mengen :).
Nee, even zonder gein. Bovenstaande opmerking was een referentie naar een grapje in een ander topic en heeft wat dat betreft ook geen enkele waarde voor dit hier. Ik moest het wel even kwijt, gewoon omdat ik dat leuk vind.

Anyway, ik wil graag even reageren op wat Nims eerder zei.
Hij heeft namelijk met mij een zielekoppeling gedaan en ja, ik merkte er zeker wat van. Dit is natuurlijk geen bewijs, kan vanalles betekenen, bijvoorbeeld dat we een grote fantasie hebben, dat Nims een Engel, een Engelmens, een Menselijke Engel of wat dan ook is, maar dat is voor mij totaal niet belangrijk. En we zullen er op deze manier ook niet achterkomen. En al zouden we met 10 miljoen bewijzen aankomen, dan nog zullen sommigen niet overtuigd zijn, maar dat boeit ook eigenlijk niet.
Wat maakt het uit wie het wel of niet gelooft en wat Nims over zichzelf vind/denkt/gelooft/weet.

Ik snap het wel, wil ook bewijs, wil harde feiten, maar dat zegt meer over mij. De manier waarop ik tegen de dingen aankijk, mijn nieuwsgierigheid, mijn onzekerheid, scepsis....

Het enige wat ik er nog aan toe wil voegen is de manier waarop ik het ervaren heb:

een zielekoppeling via MSN. Ik vond het doodeng, maar deed het na lichtjes aandringen van Nims toch. Nou moet ik zeggen dat ik het soms ook gewoon fijn vind om "overgehaald" te worden (verantwoordelijkheid afschuiven???? :)).
Ik had geen tinteling, maar voelde zeker een connectie. Ik herkende deze van een sessie met een dame die contact met mij maakte om mij te helpen aarden. Ik voelde me verbonden, zwaar, een beetje duizelig en toch heel helder.
Na de sessie heb ik een ander deel opengesteld en Nims toegelaten tot wat ik "mijn essentie" noem. Ik vroeg wat hij zag/voelde en hij wist het meteen, dat vond ik wel apart!
Na afloop had ik gigantisch veel energie en een gloeiende huid.
Een paar dagen later heeft iemand mijn foto gelezen en die wist mij te vertellen dat er zeker iets veranderd was ten opzichte van de eerdere foto. Bepaalde dingen waren verdwenen!

Een ontzettend mooie ervaring en nogmaals of het nou een zielenkoppeling was, een begeleiding om met mezelf in contact te komen of wat dan ook. Maakt me niet uit. Is eigenlijk ook niet belangrijk. Ik ben gewoon erg dankbaar voor de ervaring en heb er veel aan gehad.
Lena
Lena nov 11 '07
Hallo dragon

Bedankt voor je duidelijke uiteen zetting,van iets heel persoonlijks. Fijn dat het een mooie ervaring was.
inneke
inneke nov 11 '07
Ik twijfel er niet aan dat dit gebeurd is en mogelijk is...
En het is inderdaad iets om dankbaar voor te zijn!

Het gaat niet om bewijzen, het gaat niet om bevestiging van het ego dat hij in staat is dit of dat te doen...

Ik heb het moeilijk met het ego (de persoonlijkheid) dat (die) iets wil 'Zijn',en het eventuele machtsmisbruik dat eruit voort kan komen, niet met de essentie van wat er gebeurt.
Lena
Lena nov 11 '07
Ik heb een hekel aan Macht! :P
liesanne
liesanne nov 11 '07
Hoi Julien

Ik wil nog terugkomen op de vraag die jij mij stelde,al vele reacties terug.

de vraag was: waar ben je precies naar op zoek,als jij deze vragen stelt?

In kern was/ben ik op zoek naar een soort bevestiging/bewijs dat jij een Engelmens bent...maar ik weet dat ik dat niet echt zal vinden,dat dat niet echt mogelijk zal zijn. Maar dat is wel het eerlijke antwoord op jouw vraag.
Er zal een soort van 'geloof' nodig zijn,waarvan ik niet echt weet of het iets is waar ik in wil geloven.Ik wil dit echter wel onderzoeken.(en niet alleen dit)
Dus ik stel vragen om op die manier ervaringen van jou en van anderen te kunnen horen.(Dragon,bedankt voor je reactie)

Verder ben ik ook wel op zoek naar de 'gevoelskant'van jou,ik heb het gevoel dat jij mij vooral ook informatieve antwoorden geeft,maar met mijn vraag: 'wat maakt dat je zegt een Engelmens te zijn', of 'wat maakt dat een ander dat kan zeggen', ben ik ook zo benieuwd hoe dat voor jou IS, hoe het voelt....we hebben het hier toch wel over een bijzonder fenomeen.

groet Liesanne
admin
admin nov 12 '07
Dat lijkt me inderdaad een bijzondere ervaring Dragon, lief dat je dat op wilde opschrijven.
dragon
dragon nov 12 '07
Geen dank hoor...

Mijn eerlijke mening.... ik vind jullie allemaal engeltjes!

Liefs,
Dragon
liesanne
liesanne nov 14 '07
hoi Dragon

Ja, ja, de ene keer zijn we allemaal stom en dan weer engeltjes...

:Pvolgens mij ben jij een bengel!!

liefs Liesanne
admin
admin nov 14 '07
Dat denk ik ook ;)
Maar dan wél met hoofdletter B, lol :D
dragon
dragon nov 14 '07
hahahahahaha!

ik beken ;)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services