Ik zal je proberen te lezen. Het is onder voorbehoud en zou het leuk vinden als je reageert met wat er wel en niet klopt.
Er zitten veel frustraties in je die je niet echt een plek hebt kunnen geven. Wat dat betreft ben je een echte binnenvetter die waarschijnlijk op haar kamertje wel eens flinke woede-uitbarstingen heeft gehad.
Toch ben jij door je houding wel populair, mensen kijken tegen je op, omdat jij niet snel bang lijkt. Hoewel je soms misschien wel bang bent, laat jij dat zeker niet merken en wordt je ook erg om gewaardeerd. Toch vraag ik me af of deze "vrienden" verder kijken dan naar wie je echt bent. Ik weet niet of je hier zelf mee bezig bent, maar misschien goed om eens je vrienden goed te bekijken en uit te bepalen waarom jullie eigenlijk vrienden zijn.
Je bent erg op zoek naar jezelf op dit moment, en doet dat vooral op jouw manier door overal tegenaan te schoppen. Het is een manier, maar of het de meest efficiente manier is dat weet ik niet
. Ik kan je wel zeggen dat je er veel van leert, dus wat maakt het verder uit
.
Je bent eigenlijk erg gevoelig, maar hebt moeite om jezelf te uitten. Je zal dit daarom dus ook vaak niet laten zien. Misschien ben je bang dat ze misbruik van je maken, als ze je zwakke plek weten, dat weet ik eigenlijk niet.
Eigenlijk ben je diep van binnen wel tevreden met jezelf, en zoek je eigenlijk alleen bevestiging. Dus bij deze
. Laat jezelf gewoon wat vaker zien zoals je zou willen, en dan komt het helemaal goed.
Ik hoor graag wat je ervan vindt. Groetjes Julien.