Loading...
nl

wie wil mij lezen

shoe18
shoe18 okt 15 '07
wie wil mij lezen alvast bedankt

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Ik zal je proberen te lezen. Het is onder voorbehoud en zou het leuk vinden als je reageert met wat er wel en niet klopt.

Er zitten veel frustraties in je die je niet echt een plek hebt kunnen geven. Wat dat betreft ben je een echte binnenvetter die waarschijnlijk op haar kamertje wel eens flinke woede-uitbarstingen heeft gehad.

Toch ben jij door je houding wel populair, mensen kijken tegen je op, omdat jij niet snel bang lijkt. Hoewel je soms misschien wel bang bent, laat jij dat zeker niet merken en wordt je ook erg om gewaardeerd. Toch vraag ik me af of deze "vrienden" verder kijken dan naar wie je echt bent. Ik weet niet of je hier zelf mee bezig bent, maar misschien goed om eens je vrienden goed te bekijken en uit te bepalen waarom jullie eigenlijk vrienden zijn.

Je bent erg op zoek naar jezelf op dit moment, en doet dat vooral op jouw manier door overal tegenaan te schoppen. Het is een manier, maar of het de meest efficiente manier is dat weet ik niet ;). Ik kan je wel zeggen dat je er veel van leert, dus wat maakt het verder uit :).

Je bent eigenlijk erg gevoelig, maar hebt moeite om jezelf te uitten. Je zal dit daarom dus ook vaak niet laten zien. Misschien ben je bang dat ze misbruik van je maken, als ze je zwakke plek weten, dat weet ik eigenlijk niet.

Eigenlijk ben je diep van binnen wel tevreden met jezelf, en zoek je eigenlijk alleen bevestiging. Dus bij deze ;). Laat jezelf gewoon wat vaker zien zoals je zou willen, en dan komt het helemaal goed.

Ik hoor graag wat je ervan vindt. Groetjes Julien.
shoe18
shoe18 okt 21 '07
heej
je vroeg me om te reageren nou bij deze.
eigelijk alles wat jij schrijft klopt wel.
heb de laatste tijd veel mee gemaakt met vrienden onder andere.
op dit moment probeer ik een beetje me leventje weer terug te zoeken en heb ook nieuwe vrienden waar ik op kan bouwen.
vond het erg leuk om te lezen.
heel erg bedankt.
gr sharon
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 21 '07
Hey bedankt voor je reactie. Veel succes met het ontdekken en terugvinden van jezelf en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Wat ik me eigenlijk af vroeg, heb jij ook spirituele ervaringen gehad? En hoe ben je eigenlijk op Meurid terecht gekomen?
shoe18
shoe18 okt 24 '07
dat heb ik idd ja ik ging een tijdje gelede elke maandag avond naar spirituele avonden en daar dede ze ook fotos lezen maar ook van overleden en met sieraden en kaart lezen heel erg veel en heel erg interresant en spannend ik vind het allemaal heel erg bijzonder en leuk om te wete.
ik ben hiet terecht gekomen via de vriendin van me neef dinny25 is dat!! groetjes sharon
peter58
peter58 jun 25 '08
shoe18: Doe maar lekker onverschillig maar waarom dat nu nodig is ? Vraag het mij af ? Met onverschilligheid kom je er niet.
Niet tussen de jongens en niet tussen de mijden.
Je hebt een heel mooi gezicht stralende ogen .Maar je bent wel een dondersteen . je kan nu wel met een strak gezicht op de foto willen maar daar kijk ik dwars door heen. Je bent naar mijn inziens best een uitgaanstype . Naar mijn inziens heb je een vriend .Maar als jij je handen uitstrekt misschien wel 10.
Geef andere ook een beetje de ruimte dus doe de deur iets wijder open .Dan heb je binnen kort een kalender nodig ...voor je afspraken.
Amber
Amber jul 17 '08
Ik krijg het gevoel dat er momenteel iemand is die probeerd jou te beinvloeden. Jou zijn of haar persoonlijkheid op te dringen over te dragen.

Diegene probeerd jou te helpen met het zoeken naar jezelf maar eigenlijk vorm je meer naar diegene dan naar jezelf. Je voelt dit ergens en raakt ervan in de war.

Trek je niets van wat mensen om je heen tegen je zeggen.
Zoek in de kern van jezelf naar wat jij wilt denkt en voelt.
Laat je door niemand vertellen wat wel of niet goed is.

Misschien praat ik gibberisch tegen je en misschien kan je er iets mee..

Be strong
Amber
Amber jul 17 '08
Origineel bericht van: Amber
Ik krijg het gevoel dat er momenteel iemand is die probeerd jou te beinvloeden. Jou zijn of haar persoonlijkheid op te dringen over te dragen.

Diegene probeerd jou te helpen met het zoeken naar jezelf maar eigenlijk vorm je meer naar diegene dan naar jezelf. Je voelt dit ergens en raakt ervan in de war.

Trek je niets van wat mensen om je heen tegen je zeggen.
Zoek in de kern van jezelf naar wat jij wilt denkt en voelt.
Laat je door niemand vertellen wat wel of niet goed is.

Misschien praat ik gibberisch tegen je en misschien kan je er iets mee..

Be strong

Ik zag dat ik verkeerd op antwoorden had gedrukt ik heb dit natuurlijk tegen jou en niet tegen peter smile
Paradijs
Paradijs jul 17 '08
Hai Shoe..

Ik zie dat jij een hele krachtige persoon bent, die weet wat ze wil en zich niet van haar stuk laat brengen..

Ik zie ook dat dat goed is, blijf dit doen, blijf dicht bij jezelf.

Je gaat het wel redden...

Mail mij even of ik gelijk heb..

Dank je Paradijs...
Paradijs
Paradijs jul 17 '08
Je bent ook een kat uit de boom kijker, maar dat is goed.

Je durft jezelf recht aan te kijken in de spiegel ook dat is goed.

Je bent goed bezig...

Groet,
Tonny.
Paradijs
Paradijs jul 17 '08
Ps Amber, je bent een lichtkindje een sterrenkind.

Een voorbeeld voor anderen...

Standvastig, vernieuwend, en pittig, maar op een rechtvaardige manier.

Groet.
Tonny,
Paradijs
Paradijs jul 17 '08
Ik bedoel Shoe, hierboven en niet Amber.

sorry.

Paradijs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske