Loading...
nl

mijn vreemde ervaringen

dragon
dragon okt 15 '07
Mijn verhaal opgetekend in vreemde ervaringen en dromen. De opvallendste eruit gepikt en hier opgeschreven. Verder niets over de gebeurtenissen in het dagelijks leven of mijn gedachtes, ideeen en emoties. Dat is een andere richting, een ander deel van mijn verhaal......

Vroegste jeugd:

Sinds ik me kan herinneren, heb ik altijd vreemde dromen gehad. Je hebt de normale dromen, normale nachtmerries, de lucide dromen (ik weet dat ik droom en kan soms ook de droom beïnvloeden) en de vreemde dromen. Dromen die een extra lading hebben en niet gewoon eng zijn, dromen die zo echt lijken, dat je het gevoel hebt in een andere wereld rond te lopen.

Ik was een jaar of 3 en droomde vaak dat de maan voor mijn raam kwam hangen. Ontzettend groot. Al mijn knuffelbeesten zaten in een kring om me heen, ze leefden. Ik knielde voor de maan.

Ik droomde vaak dat ik vloog in een theater. Alles is rood fluweel. Ik voel me vrije en blij, maar in een balcon zit een grote, groene gemene draak die mij wil pakken…

Ik droomde vaak over een bezoeker die in de deuropening stond. Niet zwart niet wit, niet donker niet licht, niet groot niet klein, alles en niets en ik was ontzettend bang.

Ik werd op een nacht wakker. Het onweerde en ik was bang. Ik wilde naar mijn ouders en liep naar de deur. Het was pikkedonker. Bij een bliksemschicht zie ik mijn kamer. Het klopt niet, want ik sta in de andere hoek van de kamer. Het verst weg van de deur. Ik ren naar de deur en er is weer een lichtflits. Ik zie iets naast me zweven. Het is klein en zwart en eng. Ik was 3 of 4 en kan me niet precies herinneren wat ik zag, mijn geheugen lijkt geblokkeerd.

Ik wil niet slapen, want ik ben bang. Waarvoor dan…ik weet het niet er is iets in mijn kamer. Nee, joh, spoken bestaan niet. Ik voel vaak iemand op mijn rug tikken, de dekens bewegen over me heen, iemand wil aan mijn been trekken…spoken bestaan niet, maar ze maken me wel bang.

Ik mag ’s nachts niet in de spiegel kijken, want dan zie ik het en dat zou ik niet overleven, ik zou ter plekke sterven van angst.

Latere jeugd t/m puberteit:

Ik hoor duidelijk iemand ademen in mijn kamer, misschien is het verbeelding. Een vriendin komt slapen en ze maakt me ’s nachts wakker omdat ze iemand hoort ademen. Zie je wel, ik ben niet gek!

Ik word steeds vaker bezocht in mijn dromen. Het is een man met een cape en een hoge hoed, ik zie zijn gezicht niet, maar hij straalt kwaad uit. Ik ben panisch voor hem. Er zijn allerlei varianten, maar de basis is steeds hetzelfde: ik slaap en er bekruipt me een eng gevoel. Ik wil het licht aandoen, maar alle lampen in mijn kamer doven langzaam. En dan komt hij…

Mijn broertje wil me iets vertellen. Hij kijkt gewichtig en ik wil het niet horen, ga weg, ik wil het niet weten. Ok, ik wil het toch weten.. Hij vertelt dat als ik slaap, mijn nachtlampje ’s nachts aan en uit gaat. Heel snel. Eerst dacht hij dat ik het zelf deed, maar op een nacht is hij gaan kijken. Ja het knopje wordt ingedrukt en het licht gaat aan en uit, maar ik lig gewoon te slapen. Ik vraag aan mijn ouders of het klopt. Ja, maar ze wilden het niet zeggen, want ze wisten dat ik er bang van zou worden.

Er wordt nog steeds aan mijn dekens getrokken en soms op mijn rug geklopt. Ik zeg tegen mezelf dat het niet echt is….

Ik krijg vreemde dromen waarbij mijn hoofd begint te trillen of te zoemen en dan ben ik wakker en toch niet. Ik ben bang, want het lijkt alsof er iemand aanwezig is, net buiten mijn gezichtsveld. Op een dag kijk ik in de spiegel en ik zie niets. Ik ren in paniek rond en besef dat ik door de meubels heen loop. Later eens, zweef ik boven mijn bed en ik ben in paniek, ik wil dit niet… Twee handen duwen me terug in bed. Nadien hoor ik dat het uittredingen zijn.

De zwarte man verschijnt in mijn droom. Hij neemt me mee naar de keuken. In de keuken staat een vrouw met lang zwart haar en felle ogen. Ze valt mijn broertje aan en gooit met servies en bestek. Dit doet ze niet met haar handen, maar met haar gedachten. Opeens zitten mijn broertje en ik op de bank. We kunnen niet bewegen, zijn in een soort trance. De tv stoort, onze ogen ook. Onze ogen zijn verbonden met de tv. Mijn moeder komt binnen en roept: wat is er? Wij antwoorden met een diepe stem, 1 stem uit 2 monden: “dat doen wij zelf”. Ik schrik wakker van een geluid. Het is mijn eigen stem. Ik hoor nog net uit mijn eigen mond het woord ….”zelf” komen. Het is mijn stem, maar dieper en zwaarder.

We zijn er thuis al bijna aan gewend, als ik binnenkom stoort de tv, de radio, springen er lampen. Ik raak een lichtknopje aan en de stoppen slaan door. Hoe banger ik ben, hoe heftiger de uitkomst.

Ik droom dat ik vlieg, hoger en hoger. Ik ga te ver en word omhoog getrokken. Ik ben weer terug en krijg te horen dat ik nooit meer zo hoog mag gaan. Daarboven zitten zij in een rand om de aarde en ze willen me daar hebben.

Ik lig te slapen en ik hoor geknetter. Ik draai me om en zeg hou op. Maar nu begint er een lamp in mijn gezicht te schijnen aan en uit. Het is mijn bureaulamp. Ik ga zitten en ontdek brand in mijn kamer, waarschijnlijk kortsluiting. De lamp die aan en uitging heeft geen stekker meer, die is eraf gebrand. Ik vraag me later steeds af hoe een lamp zonder stekker toch aan en uit kan gaan…..

Ik droom vaak dat ik krachten heb. Ik kan dingen bewegen met gedachtenkracht, maar dan loopt het uit de hand, ik heb het niet meer onder controle. En soms komen “zij” , die zonder naam, die slecht zijn, die niet 1 is en niet meer is. Ze willen mijn krachten, ze willen mij overnemen.

Ik vind een natte plek in mijn kamer, precies onder de lamp. We gaan op onderzoek uit… er druppelt water uit de lamp, maar nergens in huis of bij de buren is een lek. Er loopt geen leiding door mijn plafond. Waar komt dat water vandaan…. Het druppelen houdt daarna opeens op.

Ik heb dromen waaruit ik niet wakker kan worden. Ik probeer te schreeuwen. Soms lukt het, soms niet. Soms ben ik bijna wakker, maar dan sleurt een hand me terug het donker in. Ik hoor een fluisterend “nee”.

Ik voel me moe, uitgeput, depressief, stemmingswisselingen, agressief en zeker geen normale puber. Wat is er toch met mij?

Ik droom dat ik in een ruimte ben met 2 liften. Ik weet niet welke lift ik moet nemen. Ik hoor een vrouwenstem die me waarschuwt. Ze zegt dat het niet goed voor me is. Ik moet er niet meer over praten. Het moet ophouden.

Ik besluit niet meer over mijn rare ervaringen te praten. Ik wacht elke nacht op de zwarte man. Kom maar op! Dan komt hij en ik zeg dat hij weg moet gaan, want ik heb hem niets gedaan. Hij vertrekt en komt nooit meer terug. Ik besluit verder dat ik met de hele sh*t niets meer te maken wil hebben, geen uittredingen, geen rare ervaringen, niets meer. Weg ermee, het bestaat gewoon niet. Het werkt en ik voel me van de een op andere dag stukken beter.

Na de puberteit:

Soms heb ik nog wel nachtmerries, maar niet meer zo vaak als eerst. Het is altijd hetzelfde thema, namelijk dat iets slechts op me uit is. Soms loop ik rond in “die andere wereld” en dan voel ik ze komen. Ik denk: oh, nee, ze hebben me toch gevonden….

Of ik zie een trap die leidt naar een zolder. Ik wil er niet heen, maar moet op de een of andere manier. Als ik er ben is het te laat. Ik val op mijn knieën, zit daar stokstijf en wordt zwetend wakker…

Of het is een wolk, zwart, het is een ding, niet menselijk met duizend stemmen en toch 1 stem, ze vullen de ruimte waar ik ben, ze slokken het op. Ik word wakker en het gebeurd weer en weer…. Ik word wakker in een droom in een droom in een droom….

De droom over krachten heb ik ook nog soms, maar bijna niet meer.

Op een nacht kom ik thuis. Ik woon dan in een flat. De lift stopt opeens. Geen beweging in te krijgen. Ik ga zitten op de vloer. Na een tijdje begint te lift weer te bewegen. Op mijn verdieping stopt hij en de deur zwaait open. Ik kijk, er is niemand en de deur is ontzettend zwaar. Ik loopt mijn huis binnen. In de gang gaan alle lichten aan en uit als ik er doorheen loop. Ik heb daar 4 maanden gewoon. ’s Nachts trekt iemand vaak de wc door. Als ik kijk, is er niemand.

Als ik heel bang ben, gebeuren er nog wel rare dingen. Een voorbeeld: we zijn op vakantie in een huisje, 3 meiden 1 jongen. Zodra we binnenkomen voel ik me ziek. Ik begin te schelden, ongecontroleerd en weet niet waarom. Na een paar dagen is 1 meisje uit. Het is avond en we besluiten griezelverhalen te vertellen. Ik word bang en wil zeggen dat we moeten stoppen. Dan horen we een knal in de keuken. We kijken, overal stukjes glas. Volgens een vriendin is er gewoon een bord gevallen. Dan schrikt ze: ze had een glazen bord neergezet. Er lag een stapel brood op het bord. Het bord is weg, maar de stapel brood ligt nog op die plek. Is het bord ontploft? We besluiten de deur uit te gaan. De jonge veegt de keuken. Ik loop langs de spiegel en schrik van iets. Op hetzelfde moment hoor ik de jongen schreeuwen. Ik ren naar de keuken en alle kastdeurtjes klappen open en dicht. We gaan de deur uit. Als we terugkomen is het andere meisje thuis. Ze slaapt met haar slaapkamerdeur open. Wat gek.. ze staat er op dat haar deur altijd dicht zit. De volgende ochtend zegt ze ons dat ze het geintje van vannacht niet leuk vond. Welk geintje? Nou, iemand kwam haar kamer binnen en heeft heel lang op zijn hurken voor haar bed gezeten. Ze zag niet wie, het was donker en ze had haar bril niet op. Ze heeft gezegd dat ze te moe was voor stomme grappen en is gewoon gaan slapen…..

Gelukkig ben ik niet meer zo vaak echt bang en dus gebeurt er bijna niets meer.
De laatste tijd heb ik weer meer nachtmerries, ook “gewone”. Ik voel me uitgeput en geprikkeld, wil veel slapen, soms stemmingswisselingen. Ik heb letterlijk het gevoel alsof ik van mijn energie word beroofd. Ik probeer me af te sluiten, in het hier en nu te zijn, niet te vluchten in gedachtes en fantasieën. Het voelt een beetje alsof ik constant moet strijden, geen idee waartegen of waarvoor.
Delen:
Debiorah
Debiorah okt 15 '07
Poeh, dat is een heel verhaal, en dan te bedenken dat dit nog maar een deel is. Sowieso vind ik het heel dapper van je dat je dit kunt delen, kan me voorstellen dat dit toch best wel moeilijk voor je is. Ik heb zo 123 geen oplossing of raad. Ik moet het even laten bezinken. Er zijn punten die herkenning oproepen en waar ik misschien nog wat over kan zeggen.
Caius
Caius okt 15 '07
Een lang verhaal dragon ... leuk om te lezen ...en pfff wat maak je veel mee.
Het valt me op dat als je angstig bent .. je juist veel last van vreemde dingen hebt.
Angst is een zwakke plek ... volgens mij proberen geesten hier gebruik van te maken.
Het is te makkelijk om te zeggen dat je geen angst moet hebben .. maar tis wel het beste.
Kennelijk heb je iets waar geesten naar verlangen ...vertrouw erop dat ze dat niet van je kunnen afpakken ... en dat je sterker bent dan hen ....want dat ben je!
Wendy's
Wendy's okt 15 '07
Als ik bang ben dan denk ik altijd: 'angst bestaat niet, het is maar een woord'
bij mij helpt da altijd
dragon
dragon okt 15 '07
ja, wat een verhaal he? Ik heb even moeten slikken om het op te schrijven, maar het is eruit. Lekker hoor!

Een instant oplossing verwacht ik ook niet, maar input en eventueel feedback vind ik al helemaal te gek. Ik besefte me vandaag opeens dat ik opnieuw leer dat echte oplossingen in jezelf zitten, zodra je die buiten jezelf zoekt of plaatst, dan verschuif je ook de verantwoordelijkheid. Goh, dat wist ik toch allang, maar ik moest er even aan herinnerd worden denk ik.....
Bedankt voor je reactie Debiorah!

En Kay, jij ook bedankt. Ja, het lijkt erop dat angst een trigger is. Als ik echt bang ben, dan is dat ook heel heftig. Dus wie weet gaat het niet om de angst op zich, maar om de heftigheid ervan.

Ivm mijn nachtelijke bezoekers heb ik sinds kort veel info verzameld en het kan op vele manieren uitgelegd worden: geesten, de jungiaanse schaduw, sleep paralisis, uittredingen, aliens, incubus, hallucinaties, epilepsie, FPP (fantasy prone person). Misschien is het een van die, of iets anders, of een combinatie ervan. Hoewel ik natuurlijk graag antwoorden wil, vind ik het vooral fijn om gehoord te worden en om te horen wat anderen erover te zeggen hebben.

Groetjes van Dragon
inneke
inneke okt 16 '07
He Dragon,

Ja, je hebt wel veel keuze he om een verklaring te zoeken.
Wat het ook is, ik wens je toe dat liefde angst mag overwinnen.

Liefs,
Inneke
liesanne
liesanne okt 16 '07
hallo Dragon
Ik heb jouw verhaal gisteravond gelezen en het was voor mij heel indringend. Meid,wat een ervaringen,ik voel de angst.
Zoals je al zei, je beschrijft nu je 'vreemde'ervaringen en geen andere gebeurtenissen daarom heen.Je noemt af en toe een reactie van je directe omgeving en dat doet mij de vraag stellen:in hoeverre ben je hier alleen mee(geweest)Heb je steun mogen ervaren.De reactie van jouw ouders(t.a.v. het nachtlampje) raakt me.

wat fijn dat je hier je verhaal kunt doen,ik wens je toe dat je(hier) veel goede feedback krijgt,zodat je antwoorden in jezelf kunt vinden....

liefs Liesanne.
admin
admin okt 16 '07
heftig Dragon, heb je hier steun van je ouders in gehad? Volgens mij waren jouw ouders er erg angstig voor en is die angst op jou overgegaan.
Slechte entiteiten of geesten voeden zich graag met angst en verdriet, dus op de momenten dat jij je zo voelt liften ze erg graag met je mee.
Ik denk zelf aan twee dingen, je angst die vervelende entiteiten aantrekt en je enorme kracht, zoals eerder al gezegd, spettert die echt uit jouw ogen.
Ik snap je angst voor die kracht, toch is die helemaal niet nodig.
Net als jij geloof ik heilig dat gedachten krachten zijn en dat je er in principe mee kunt doen wat je wilt(dingen verplaatsen, obe´s, bepaalde wensen sturen enz.)

Jij hebt enorme kracht, omdat je daar bang van bent durf je niet in de spiegel te kijken, logisch want dan wordt je met die kracht geconfronteerd die jou juist zo bang maakt.
Juist als je diep in je ogen in de spiegel kijkt zul je je ware zelf zien, je hebt een hele mooie ziel probeer het maar eens en begin dan overdag. Laat je angst los steeds verder los, je zult merken dat je minder zult worden lastig gevallen. Toch zul je altijd lifters om je heen hebben, jouw energie is erg aantrekkelijk en ook entiteiten zonder bijbedoelingen zullen graag met je mee reizen.

Die enorme energie van jou laat apparaten inderdaad op hol slaan, niet je angst, de kapotte spullen komen van de energie die je uitzendt, om wat voor reden ook. Als je angstig bent of enorm blij zendt je veel meer uit dan normaal, daardoor kun je apparaten laten storen of zelfs lampen laten springen.
In de begintijd van mijn kundalinienergie heb ik pogingen gedaan om mijn tv op commando te laten storen, en ja hoor dat lukte, niet 1, niet 2 maar meerdere keren op verschillende dagen.
Dus ik geloof zeker dat jij dit kunt.

Mijn advies is om zwarte tourmalijn te dragen en die ook in de buurt van je telefoon en tv of andere apparatuur te leggen om zodoende restspanning en ongewenste energieen op te pikken.
Gebruik de rechtopstaande tourmalijn, die is het best geschikt.
Als je het idee hebt dat er energieen in je huis of kamer zijn die je er niet wil hebben, kun je gewoon simpel vragen om te vertrekken, gebruik die energie maar die je in je hebt, je hebt genoeg.
Een andere optie is om witte salie in een keteltje of een schoteltje te branden en door de ruimte te lopen met je schaaltje waar je de energie voelt. Houdt deuren en ramen dicht zolang de salie brandt.


in dat laatste stukje herken ik veel, je ziel is aan het ontwaken en dit zeer tegen de zin van jouw ego en de lifters die je bij je hebt. Op het moment dat jij steeds dichter bij jezelf kunt komen, kunnen zij er niet meer bij, vandaar dat ik denk dat je dan onder veel meer spanning komt te staan.
Mijn advies hierin is, blijf bij jezelf, vraag je af of de dingen die je doet vanuit je innerlijke zelf komen of dat je ego je hier in stuurt. Het is de kunst om uit te vissen welk stemmetje in je hoofd je ego is en welke je innerlijke zelf.
In mijn ervaring is het opdringerige en luidste stemmetje mijn ego, de rustige en zachte stem is mijn innerlijke zelf. Misschien heb je daar iets aan.

Als je wil kan ik voor je uitpendelen of er misschien nog andere stenen zijn die je kunt gebruiken om op je nachtkastje te leggen zodat je sávonds in je slaap niet te veel wordt lastig gevallen.
Ik laat het hier even bij, ik weet namelijk niet of jij zelf graag met stenen werkt.
Toch zou het me niet verbazen dat jij de energie in stenen heel goed kan voelen en heel goed zelf weet vanuit je innerlijk welke steen perfect bij je past.

Kath heeft een hele goede methode om entiteiten weg te krijgen, zij vertelde dat ze licht om zich heen visualiseerde en dat licht steeds groter maakte en zo de entiteiten de kamer uit duwde.
Ik denk dat dat een hele goede manier is, prober het eens.
Probeer eens te mediteren als je daar aan toe bent, wie weet wat je voor antwoorden allemaal krijgt.

liefs en sterkte,
karin
dragon
dragon okt 16 '07
Hoi meiden,

wat een leuke reacties! Bedankt hoor!
Eerst even over mijn naaste omgeving: ik heb zeker steun gehad. Mijn naaste omgeving heeft altijd vierkant achter me gestaan en datgene gedaan wat hun het beste leek. Of dat ook altijd was wat ik nodig had, is een andere vraag, maar voor mij eigenlijk niet belangrijk. De intentie is het belangrijkst!

Wel wil ik nog even vermelden dat soortgelijke ervaringen aan beide kanten van mijn familie voorkomen en dat er in de vrouwelijke lijn (moeder op dochter op dochter op dochter....) van de familie dingen voorkomen als voorgevoelens en helderziendheid.

Karin, super dat je even de tijd hebt genomen voor zo'n uitgebreide reactie!
ik ga zeker oefenen met in de spiegel kijken!

Ik neigde zelf altijd naar het idee dat er storingen optraden door eigen energie en niet door spooky dingen. Ik geloofde alleen niet dat ik zelf zo'n kracht had en dacht dat de heftigheid van emoties de oorzaak waren.

Als je zou willen pendelen voor stenen, graag. Ik heb goede ervaringen met stenen, maar weet niet precies welke steen specifiek waarvoor is. Ik heb tijdenlang met een "gewone" steen uit de tuin om mijn nek gelopen.... maar dat is weer een heel ander verhaal.

Ja, ik ben sinds een tijdje bezig met het loslaten van het ego, maar goh dat is nog niet makkelijk. Wat een slimme, gemene rotzak is dat ;). En ik heb inderdaad het gevoel dat ik niet alleen last heb van mijn eigen ego. Heb alleen nooit (de laatste tijd dan) gedacht aan entiteiten, maar meer aan mensen die (misschien heel onbewust) merken dat er wel wat energie weg te slurpen viel.

Mediteren doe ik sinds kort, maar ik mag nog wel wat meer oefenen.

Bedankt voor jullie input. Ik heb er zeker wat aan!!!


Heel veel liefs aan allen...
admin
admin okt 16 '07
Ik ga voor je op zoek, enne als iets in mijn verhaal niet goed voelt voor jou, leg het dan naast je neer.
Inderdaad kunnen ook mensen je energie opslorpen, niet alleen entiteiten. Dat merk je vaak na een bezoekje van zo´n slurper, dan voel je je vaak heel moe en leeg. Probeer de volgende keer om als je dan weer bij zo iemand bent een wit licht om je heen te visualiseren, je hoeft je niet af te sluiten, maar wel af te schermen.
dragon
dragon okt 16 '07
Hai Karin,

oh het voelt niet goed of slecht hoor, ik was eigenlijk een soort van hardop aan het denken (maar dan geschreven...op een forum, hahahaha).

Bedankt voor al je goeide tips. Ik ga er zeker mee aan de slag!

Tot horens/schrijfs/spreeks....
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Hoi Dragon,

Ik heb je verhaal gelezen en zijdelings nog e.e.a. via Anne meegekregen. Ik heb je daarom ook toegevoegd aan mijn msn zodat wanneer ik je spreek, ik kwade entiteiten bij je kan weghalen. Het is mij vrij duidelijk geworden dat je wat onvriendelijke meelifters gedurende je leven hebt opgepikt. Ik vermoed dat dit iets met je oorsprong te maken heeft, maar dat weet ik niet zeker. Mijn vermoeden over je oorsprong is dat hij niet van deze aarde is. Dit is vooral gevormd door je dromen in je vroege jaren (de grote maan, de mensen uit de ring om de aarder). En ook door de "vreemde" uitstraling op je foto. Ik wil je hier verder niet door laten schrikken, want het komt vaker voor en ik weet ook waarom ze hier zijn. Toch is het belangrijk dat er een boodschap naar hun uitgaat, dat ze vooral niet moeten opgeven. Dit klinkt misschien gek, maar ik heb via via vernomen dat onze buitenaardse vrienden het niet meer zo zien zitten met ons. Ik wil ze daarom ook een heel duidelijk signaal sturen, dat ze vooral eens goed moeten kijken naar de parels om hun heen.

Misschien ga ik nu erg ver en klinkt dit als totale onzin, maar ik wilde het toch even zeggen. Ik hoop dat je er iets mee kunt, en dat je mij toestaat je hierbij verder te helpen.

Groetjes Julien.
Anne
Anne okt 17 '07
Hej dragon,
Alle eerst goed dat je je verhaal hier hebt geschreven ;)
Je moet zulke dingen niet voor jezelf houden en er alleen mee zitten.

Het lijkt net in sommige dromen dat je daar aan het uitreden bent en dus zo in contact komt met slechte geesten.
Zowiezo hebben die slechte geesten echt iets met je ze willen wat van je en dat is je kracht. Je hebt echt veel kracht en hun weten dat heel goed.
Maar ik vraag me wel af of dit enige reden is dat ze daarom bij jou zijn. Je vertelt dat je al van kleins af aan enge dromen en ervaringen hebt gehad dus ik ga dan vanuit dat je kracht de enige reden is voor hun om jou lastig te vallen.

Maar in andere gevallen zou het ook kunnen dat slechte geesten mensen opzoeken omdat ze depressief zijn heel erg verdrietig traumatische ervaringen hebben gehad. Zo onstaat een opening voor hun om in contact met zulke mensen te komen.
Maar volgens mij is het bij jou anders je hebt dit al van kleins af aan en je word juist door deze slechte geesten depressief uitgeput verdrietig enzo en dit is alleen maar meer voeding voor hun.

Toen ik je foto zag en de verschillende gezichten was ik echt geschrokken en voelde niet goed aan. Ik kan al tijd op sommige fotos verschillende gezichten zien maar ik wist nooit echt precies wat dit betekende. Nu ben ik er wel achter gekomen hoe het precies zit. Daarom vond ik ook dat ik je moest helpen omdat je een goed persoon bent ;)
Ik heb alles tegen nims verteld en hij zal je zeker verder helpen.

Hou je sterk.
Groetjes aNNe
dragon
dragon okt 18 '07
bedankt voor jullie lieve reacties.

Ik houd jullie op de hoogte!!
dragon
dragon okt 24 '07
Misschien ga ik nu erg ver en klinkt dit als totale onzin, maar ik wilde het toch even zeggen. Ik hoop dat je er iets mee kunt, en dat je mij toestaat je hierbij verder te helpen.

Groetjes Julien. [/quote]

Nims,
hartstikke bedankt! Ik ben erg blij dat we contact met elkaar hebben gehad. En ik voel me goed!!
Ben weer een klein stapje verder op mijn reis.

Ook de anderen nogmaals bedankt voor jullie reacties, jullie warmte, liefde en begrip.

We komen elkaar nog wel tegen op he forum 8)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 25 '07
Graag gedaan! Ik vond het een hele bijzondere ervaring. Tijd om oude rommel op te ruimen ;).
proost
proost nov 27 '07
Dragon, een indrukwekkend levensverhaal deel je hier met ons. Bedankt voor je openheid, want menig psychiater zal zeggen "hallucinaties" en dat terwijl je echt niet gestoord bent.
De man met die zwarte hoed is bang voor jou en niet voor hem.
Dat bewijst je overwicht als het om (beangstigende) geestverschijningen gaat. Komen goedgezinde geesten je nu ook wel eens bezoeken?
dragon
dragon nov 28 '07
Hoi Proost,

bedankt voor je reactie!
er zijn wel dingen, maar ik ben er nog niet aan toe om ze open te ontvangen. Ik ben een beetje schrikkerig en kijk daarom snel weg.
Maar dat komt met de tijd wel goed.
proost
proost nov 29 '07
Dragon, dat kan ik me voorstellen. Succes met je gezonde argwaan op spiritueel gebied. Niet alle geestverschijningen zijn even leuk en ik mag ook leren de geesten te onderscheiden.
Het is net als met iemand, die zich uitgeeft voor meteropnemer. Eerst zijn legitimatie vragen voor hij binnen is. Met geesten is dat moeilijker, maar ik wens je een goed onderscheidingsvermogen toe.
admin
admin nov 29 '07
Lol Proost, legitimatie.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki