Loading...
nl

Schilderijen

gast
gast feb 18 '08
Het zijn glas mozaieksteentjes. Maar geen echte mandala want de steentjes zitten vast geplakt. Het is mijn eerste probeerseltje. Ben nu met een ander tafeltje bezig en die wordt heel anders dan deze. Wilde niet iets van het zelfde doen want dan wordt het zo "namaak" als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hou wel van spontaan opkomende ideeen en niet vooruit bedachte of van anderen gecopieerde ideeen. Wil niet zeggen dat ik niet door anderen geinspireerd wordt ;)

Maar bedankt voor je compliment Engel :)
Anne
Anne feb 18 '08
Debiorah Nu is mooier vind ik :)
Anne
Anne feb 18 '08
Gast de tafeltjes zien er ook leuk uit ;)Doe je lang erover om zo tafeltje te maken?
Debiorah
Debiorah feb 18 '08
 Quote:
Oké het is wel iets heel anders dan jou mooie schilderijen, het is abstract, maar het gaat een beetje om de symetrie.

Wauw mooi hoor! En het is inderdaad vergelijkbaar!
Ik maak ook abstracte dingen hoor, kijk maar op de eerste pagina van dit topic. ;)
Hier ook een tafeltje wat ik eens heb gemaakt http://members.home.nl/debiorah/index_bestanden/Page899.htm

Wat doe jij met je werk gast? Voor jezelf of verkoop je het ook?
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 18 '08
Debiorah,
Als hij te donker word moet je een langere sluitingstijd kiezen. Dan zal hij zeker een stuk lichter worden en zal je zeker ook wat zien. Als hij maar stilstaat op het statief.
gast
gast feb 18 '08
 Origineel bericht van: Debiorah
 Quote:
Oké het is wel iets heel anders dan jou mooie schilderijen, het is abstract, maar het gaat een beetje om de symetrie.

Wauw mooi hoor! En het is inderdaad vergelijkbaar!
Ik maak ook abstracte dingen hoor, kijk maar op de eerste pagina van dit topic. ;)
Hier ook een tafeltje wat ik eens heb gemaakt http://members.home.nl/debiorah/index_bestanden/Page899.htm

Wat doe jij met je werk gast? Voor jezelf of verkoop je het ook?


Dit was mijn eerste probeersel wat mozaïeken betreft. Ik doe het meer als tijd verdrijf omdat ik hier verder niet echt werk heb. Dus verkopen doe ik het niet.

Echt heel mooi trouwens dat tafeltje. Die andere abstracte schilderijen zijn ook heel erg mooi, wie weet doe ik nog wat inspiratie bij jou op ;)
Ik zag dat jij je werk wel verkoopt, lukt dat nog een beetje?
Ik geef altijd meer weg dan dat ik er geld voor vraag/krijg. Heb altijd een beetje het gevoel dat het een deel van mezelf is en dat ik dat niet kan verkopen. (beetje met Faust in mijn achterhoofd)
Debiorah
Debiorah feb 19 '08
Nou een mooi probeerseltje! Ga zo door zou ik zeggen ;)
Ja ik heb wel een site maar nog nooit daadwerkelijk iets verkocht, zelf ben ik ook nog niet echt aan het promoten geweest. Voor mijn gevoel is het nog niet af, ik wil toch echt een hele collectie opbouwen ook omdat als ik dan iets verkoop er ook nog wat overblijft. En daarnaast heb ik ook het meeste weggegeven, net zoals jou :)
Debiorah
Debiorah feb 24 '08
Ik heb gisteren mijn schilderij en juryrapport teruggekregen! Ik was helemaal superblij, al hebben ze mijn schilderij wel lichtelijk beschadigd. :SHet ging om het schilderij met het thema circus.

Hier de opmerkingen in het rapport. :)
Een zeer exotisch fantasiebeeld rondom het wedstrijd thema.
Gaaf en gevoelig geschilderd en over het totale beeld mooi volgehouden.
admin
admin feb 24 '08
Dikke pluim!
Jammer van je schilderij :S
inneke
inneke feb 24 '08
Leuk zeg, zo'n positieve feedback maar dan wel geen zorg dragen voor je werk :|
gast
gast feb 24 '08
Goed hé!
Thomas A
Thomas A feb 25 '08
Superleuk Deborah en terecht; jouw werk is authentiek en zeer sprekend!!!
Debiorah
Debiorah feb 25 '08
Dank jullie allemaal! Erg leuk dat jullie zo enthousiast zijn.
@Thomas dat is ook wat ik altijd wilde met mijn kunst, mijn ziel erin leggen. Ik wist altijd al dat ik geen rembrandt of davinci zou worden. Hoewel ik vroeger altijd zo mijn best deed om aan die standaard te voldoen ben ik gaan inzien dat authenticiteit belangrijker is dan perfectie.
Thomas A
Thomas A feb 25 '08
Ha ha Deborah, wat is dat perfectie?

En ehhhhh, maar beter dat je geen Rembrandt of Da Vinci bent geworden!
Thomas A
Thomas A feb 25 '08
De film "As it is in Heaven" zal je zeer aanspreken
Debiorah
Debiorah feb 25 '08
Bedankt voor de tip ThomaS! Ga gelijk speuren! ;)
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki