Loading...
nl

Schilderijen

inneke
inneke okt 17 '07
Shit maat, zo'n talent! (sorry voor mijn gebrekkige uitdrukking van mijn enthousiasme).
Moet artistieke expressie nuttig zijn? Het is een van de nuttigste dingen die je kunt doen denk ik :-)
als je ooit toch verkoopt....
admin
admin okt 17 '07
Amen!
Debiorah
Debiorah feb 16 '08
Hier weer een aantal van mijn werken, veel nog onvoltooid en kwaliteit van foto's zijn niet al te mooi. Dit komt ook door het gebruik van metallicverf en glitters, reflecteert!

Schilderij voor wedstrijd, thema circus. Helaas veel reflectie. 30 x 60 cm

Oliekrijt tekening 30 x 40 cm

Nog in de maak:

Spiegel/sleutelrek

Meisje en de maan, 30 x 60 cm

Geinspireerd op lied van boudewijn de groot, als de rook om je hoofd is verdwenen. 50 x 50cm

30 x 30 cm
inneke
inneke feb 16 '08
Yes! Prachtig!
gast
gast feb 16 '08
Echt heel mooi Deborah!
Thomas A
Thomas A feb 16 '08
Deborah, exposeer jij dit werk al?
admin
admin feb 16 '08
Deborah ze zijn prachtig!
Maar ik kan me voorstellen dat je ze niet al te makkelijk af kan geven of verkopen.
Je stopt er veel emotie en liefde in, veel van jezelf dus.
Dan wil je ook dat daar met respect en liefde mee om wordt gegaan.
Toch denk ik dat een expositie helemaal geen stom idee is, ik ben zeer zeker geen kunstkenner, maar ik kan wel zien wat mooi is.
Ik ben een fan hoor!
Anne
Anne feb 16 '08
Debiorah heel mooi :)
Ik vind schilderij nummer 2 mooi of oliekrijt tekening.
En nummer 5 ''einspireerd op lied van boudewijn de groot, als de rook om je hoofd is verdwenen. 50 x 50cm''
Vind ik echt het mooist doet me denken aan iets van de maya's een godin.
Groetjes aNNe
Lena
Lena feb 16 '08
Echt heel mooi!
Debiorah
Debiorah feb 16 '08
Bloos..dank jullie voor de complimentjes, dat doet een mens goed!

Quote:
Deborah, exposeer jij dit werk al?

En nee ik exposeer dit werk nog niet, ik ben nog bezig om echt een collectie te maken. Zoals jullie zien ben ik met 1000 projecten tegelijk bezig. Ik zou het wel graag willen maar dan zal ik eerst een aantal werken moeten afmaken. :)

Quote:
Je stopt er veel emotie en liefde in, veel van jezelf dus.
Dan wil je ook dat daar met respect en liefde mee om wordt gegaan.

En inderdaad wil ik ook het liefst dat mijn werken naar mensen gaan die ze waarderen, dat stukje van mezelf hoop ik dan aan ze mee te kunnen geven. Zelf denk ik wel dat mensen geen kunst zullen kopen wanneer ze er geen waarde aan hechten want dan kan je wel een poster kopen toch?

Quote:
nummer 5, Vind ik echt het mooist doet me denken aan iets van de maya's een godin.
Ja best wel grappig he, dat zag ik er zelf ook in, al had ik dat niet van tevoren bedacht, waarschijnlijk zou gestuurt door mijn onderbewuste.
liesanne
liesanne feb 16 '08
Prachtig!
'Het meisje en de maan' is mijn favoriet...ik zie deze afbeelding als de voorkant van een heel mooi boek....
admin
admin feb 16 '08
 Quote:
En inderdaad wil ik ook het liefst dat mijn werken naar mensen gaan die ze waarderen, dat stukje van mezelf hoop ik dan aan ze mee te kunnen geven. Zelf denk ik wel dat mensen geen kunst zullen kopen wanneer ze er geen waarde aan hechten want dan kan je wel een poster kopen toch?

Wat kunst betreft ben ik een echte heikneuter maar dat ben ik niet met je eens Deborah.
Een poster kan noooooit diezelfde uitstraling hebben.

Nr.5 doet mij juist denken aan ontkiemend zaad in de aarde, het is ook mijn favoriet Anne...
Dat wordt vechten :D
Debiorah
Debiorah feb 16 '08
Daar heb je wel gelijk in Karin! Zo'n heikneuter ben je nou ook weer niet want voor mij is kunst voor iedereen en aan geen regels gebonden. Je hebt geen verstand van kunst nodig om er toch van te kunnen genieten. ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 16 '08
Wow! Deze vind ik echt heel erg mooi

Tip om ze te fotograferen: Met voldoende licht, niet flitsen, fototoestel op een statief, langere sluitingstijd kiezen, en de timer aanzetten zodat hij pas na een paar seconden de foto gaat maken. Je krijgt dan een haarscherpe foto, die er uitziet zoals het is.
Debiorah
Debiorah feb 17 '08
Bedankt voor de tip nims, ga het eens uitproberen! ;)
Beschermengel
Beschermengel feb 17 '08

Wat prachtig Debiorah!!

Wat een talent!!
Debiorah
Debiorah feb 18 '08
Weer een kleine update :)
Al moet ik soms toch ook echt aan mijn verplichtingen voldoen, als het even kan ben ik aan het schilderen. Jullie motiveren me wel om aan de slag te gaan!

Ik heb het geprobeerd met jou tips Nims, maar helaas mogelijk is het hier toch niet licht genoeg of het is de kwaliteit van mijn camera! :S

Toen

Nu
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08

Mooi Mooi Mooi!!
gast
gast feb 18 '08
Ik vind de symetrie van bepaalde gedeeltes wel heel erg mooi. Dat heb ik ook altijd wel als ik dingen knutsel; er moet iets van symetrie in zitten.
Mijn knutselresultaat:

Oké het is wel iets heel anders dan jou mooie schilderijen, het is abstract, maar het gaat een beetje om de symetrie.
Beschermengel
Beschermengel feb 18 '08

Jeetje mooi zeg! mandala's!

zijn die van stenen gemaakt? (steentjes)
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420