Loading...
nl

Liefde..

inneke
inneke dec 17 '07
Mensen beïnvloeden elkaar wederzijds, maar om nu te denken dat jouw invloed zo groot is vind ik echt een brug te ver.Het is gewoonweg magisch denken. Kinderen doen dat ook door te denken dat ze verantwoordelijk zijn voor de ziekte of scheiding van de ouders...
Een geslachtsziekte krijg je van onbeschermde seks en een handicap krijg je ook niet zomaar.
sefewet
sefewet dec 17 '07
we zijn verantwoordelijk over onze eigen keuzes en tegelijk ook weer van een ander, we kunnen beinvloeden waar hun voor kiezen en wat ze gaan doen.
net zoals wat men ook met kinderen kunnen doen, we voeden ze op en al, en ja als ouder zijnde moeten we dan ook dingen aan hun laten zien het beinvloeden van keuzes en al wat ze zouden kunnen doen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Nee sefewet, daar steekt namelijk LOA en LOU een stokje voor. Deze beinvloeding is daardoor niet mogelijk. Zie http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=17858#Post17858 voor meer info.
Lena
Lena dec 18 '07
Donderdag 20-12-2007 om 21.30 op rtl-4 uitzending van Char,hoorde het net op radio! gaat over jou verhaal Evelyn(als ik het goed gehoord heb)
sefewet
sefewet dec 18 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Nee sefewet, daar steekt namelijk LOA en LOU een stokje voor. Deze beinvloeding is daardoor niet mogelijk. Zie http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=17858#Post17858 voor meer info.

en toch is het wel mogelijk, al denk je door en al en probeer er ook wat op te letten.
en dan merk je het gewoon, je ken zelfs letterlijk als je goed genoeg kan nadenken gewoonweg anderen voorspellen.
en ik zelf ben niet het fan van law of attraction en law of unattraction :)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 18 '07
 Origineel bericht van: Lena10
Donderdag 20-12-2007 om 21.30 op rtl-4 uitzending van Char,hoorde het net op radio! gaat over jou verhaal Evelyn(als ik het goed gehoord heb)

Ik ga het opnemen. Ik sta zelf erg sceptisch tegenover Char.
Ben erg benieuwd wat het 11 maanden oude mannetje te zeggen heeft tegen zijn ouders.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
 Origineel bericht van: sefewet
 Origineel bericht van: NiMS

en toch is het wel mogelijk, al denk je door en al en probeer er ook wat op te letten.
en dan merk je het gewoon, je ken zelfs letterlijk als je goed genoeg kan nadenken gewoonweg anderen voorspellen.
en ik zelf ben niet het fan van law of attraction en law of unattraction :)

Hoezo merk je dat? Waaruit heb je dit dan gemerkt?
liesanne
liesanne dec 19 '07
....Hitler hoop ik achter die poort niet tegen te komen...(quote Proost)

Iedere keer als de naam van Hitler voorbij komt moet ik denken aan het verhaal van Elisabeth Kübler-Ross. Zij vroeg zich af waarom ze zo vaak aan Hitler en alles waar hij voor staat moest denken. Vlak na de Tweede Wereldoorlog werkte ze als hulpverlener in een concentratiekamp in Polen. Ze zag met eigen ogen de gruwelen die een mens zijn medemens kon aandoen.
Op een dag toen zij zichzelf hardop de vraag stelde: 'wat voor mannen en vrouwen kunnen onschuldige kinderen zoiets aandoen', zei een joods meisje tegen haar: 'jij bent daar ook toe in staat'. Ze zei : 'Ik ? Dat meen je niet, ík ben geen Hitler!' Het meisje zei: 'Als je goed om je heen kijkt in het leven , zul je begrijpen dat ieder mens in aanleg zowel een Hitler als een moeder Teresa kan zijn'.
Op een later moment toen Elisabeth een tijd moest reizen zonder eten en ze dus echt honger kreeg, begreep ze dat onder bepaalde omstandigheden de slechte kant in ons naar voren kan komen, dit werd een van de belangrijkste lessen uit haar leven. Zij stelde zichzelf als levensdoel -ervoor te zorgen dat de volgende generatie meer moeder Teresa's en minder Hitlers zou tellen.

(uit: Het licht van de ziel- Eliot Jay Rosen)

En ja, als kind al had ik de gedachte dat er ook voor een Hitler vergeving zal kunnen zijn....
admin
admin dec 19 '07
Zoals ik het geloof denk ik zelfs dat het niet zo is dat hij wordt vergeven.
Ik bedoel, zoals ik het geloof vergeeft God, de Bron, iedereen.
Ik denk dat wij zelf rekenschap moeten geven, we krijgen ons hele leven voorgeschoteld en moeten zelf de verantwoording nemen, en dan de kracht vinden om onszelf te vergeven.

Just MHO
sefewet
sefewet dec 20 '07
ik zeg het maar zo probeer het zelf eens uit wat ik zeg, en denk gewoon een keer door en probeer het uit.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen apr 4 '08
Nog even over AMMA, die komt a.s zondag 6 april in Amsterdam!

Ik kwam vandaag een poster van haar tegen bij de supermarkt.

Zal vanavond even de details opschrijven als iemand daar belangstelling voor heeft!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420