Loading...
nl

Liefde..

admin
admin okt 13 '07
Vandaag mag ik weer een hele fijne energiestroom ervaren.
Vanuit die energie komt enorm veel liefde, universele liefde.
Ik heb al eerder geschreven dat ik in het verleden verschillende kundaliniervaringen heb gehad.
vanuit die ervaringen heb ik het geluk dat ik ook de fijne stroming mag ervaren. Op die momenten heb ik het gevoel dat er onvoorwaardelijke liefde uit al mijn porien stroomt, voor mijn gevoel zo sterk dat ik volgens mij licht geef in het donker :)
Mijn wens is dat dat licht doorschijnt in dit bericht en dat het iedereen mag raken die dat zo hard nodig heeft.

Licht en liefde voor iedereen

Delen:
Lena
Lena okt 13 '07
Fijn en mooi als je dit voelt en wenst voor iedereen!
Dank je wel Karin.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 13 '07
Het voelt weer net zo als afgelopen maandag :). Heerlijk gevoel is dat.
inneke
inneke okt 13 '07
He Karin, wat heerlijk dat je de liefde deelt! Ik krijg een instant 'reminder' en brede smile op m'n gezicht ;-)
Debiorah
Debiorah okt 13 '07
Dankje Karin, ik hoop dat ik je licht door mag schijnen!
admin
admin okt 15 '07
Afgelopen maadag?
Huh? lol :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 15 '07
Toen voelde het net zoals zaterdag. :)
admin
admin okt 15 '07
You are talking in riddles my dear friend ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 15 '07
 Origineel bericht van: Karin
Vandaag mag ik weer een hele fijne energiestroom ervaren.
Vanuit die energie komt enorm veel liefde, universele liefde.

Hiermee begon je. Deze stromen heb ik ook maandag 8 oktober gevoeld. Dat is wat ik bedoelde met "Net zoals afgelopen maandag".
Is het nu wat duidelijker?
admin
admin okt 15 '07
Ja hoor, nu wel (lachte zij schaapachtig).
inneke
inneke okt 15 '07
Gisteren was Amma, de Indiase knuffelmoeder in Nederland.
Is iemand er naartoe geweest?
admin
admin okt 16 '07
Ik heb nog nooit van haar gehoord, effe googlen :)

Indiase 'knuffelheilige' naar Den Bosch

Vrijdag 21 september 2007 - DEN BOSCH - De Indiase 'knuffelheilige' Amma brengt in oktober een driedaags bezoek aan Den Bosch, om mensen de kans te geven haar persoonlijk te ontmoeten. Van 13 tot 15 oktober geeft ze in sporthal de Maaspoort lezingen, leidt ze meditaties en kunnen bezoekers zich 'door haar liefde en mededogen laten inspireren'.

Mata Amaritanandamayi, beter bekend als knuffelmoeder Amma, was in 1998 voor het eerst in Nederland. Ze omhelsde toen duizenden mensen in een sporthal in Amstelveen. Sinds 2001 is ze regelmatig te gast in Den Bosch, om mensen te ontvangen.
Tijdens de liefdesmissie van Amma is de Maaspoort ingericht als een Indiase tempel, met spirituele muziek, winkeltjes en een vegetarisch restaurant.

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/article1911143.ece

Oh wat ontzettend jammer dat ik dit niet wist.....
hier had ik graag naar toe gegaan, het was nog wel in mijn eigen stadje :(
inneke
inneke okt 16 '07
Een goede vriend van mij is er naartoe geweest. Hij beschreef het als 'een duik in een bad van Liefde...' Hij voelde zich ontzettend nederig en vol ontzag. Ik heb het ook een beetje gevoeld, vanop afstand dan :-)
Hij had een foto van m'n man en mij meegenomen om ons huwelijk te laten zegenen, euh knuffelen...Ben benieuwd of de foto nog heel is :-)

In ieder geval, ben absoluut geen goeroemens- maar die Amma spreekt me heel erg aan in haar eenvoud en Liefde.
admin
admin okt 16 '07
Ik ben ook geen goeroe mens, kijk maar naar Saí Baba. vroeger keek ik erg tegen hem op en als je nu die verhalen hoort en aanklachten.....
Toch heb ik wel de stiekeme wens om een soort van Goeroe of leermeester te vinden. Wie weet, als het zo moet zijn dan merk ik het vanzelf wel.
Eerlijk gezegd ben ik ook wel erg voorzichtig met zulke grote mensen massas en vooral als er dan zoveel emoties meespelen, ik ben behoorlijk HSP en ik zou dan niet meer weten wat ik voelde of de massa.
inneke
inneke okt 16 '07
Ben ook heel gevoelig en mijd graag mensenmassa's(het etiket hsp gebruik ik zelf niet graag) en ik denk dat het merendeel van de mensen daar heel gevoelig zal zijn geweest :-) Soms voel je je helemaal opgenomen in een massa en dat kan heerlijk zijn, kan prachtig zijn als het een positieve emotie is zoals bij Amma of een goed concert!
Maar snap dat je er voorzichtig mee bent.
admin
admin okt 16 '07
Die emoties zijn ook prachtig, maar het zijn mijn emoties niet.
Zelf hou ik ook niet van etiketjes, maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet zeggen.
Ik heb zelf meerdere keren ervaren dat ik tijdens zo´n massaemotie me heerlijk voelde en achteraf had ik toch wel heel erg het gevoel dat ik daar door werd meegesleept en dus mijn eigen gedachten en gevoelens niet meer voelde. Dat is natuurlijk behoorlijk misleidend en je zou daardoor geneigd zijn om ergens in mee te gaan waar je eigenlijk achteraf helemaal niet achter staat.
inneke
inneke okt 16 '07
Yep, je hebt helemaal gelijk Karin, als je bewust kiest om je mee te laten voeren is het ok, maar dat bewuste kiezen is vaak moeilijk :-)
admin
admin okt 16 '07
Dat is waar, ik denk dat het makkelijker wordt als je enmaal hebt ervaren dat niet alles wat je voelt klopt of ook echt jouw gevoel is. Zodra je daat door hebt wordt het volgens mij makkelijker, voor mij is het heel belangrijk om bij mezelf te blijven omdat ik me heel gemakkelijk laat meesleuren als ik dat niet doe.
Daar ben ik nooit zo sterk in geweest, maar dat gaat me steeds beter af gelukkig, het leven blijft een grote les :)hoe groot of oud je ook bent.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
 Origineel bericht van: Karin

Toch heb ik wel de stiekeme wens om een soort van Goeroe of leermeester te vinden. Wie weet, als het zo moet zijn dan merk ik het vanzelf wel.

Kijk eens goed naar wat je op dit forum doet ;). Misschien is het wel dichterbij dan je denkt. Alles wat je wilt kan! Het is enkel een kwestie van willen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 17 '07
Ik ben blij dat ik totaal geen last heb van menigtes en massa's. Nu ik erover nadenk eigenlijk wel apart omdat ik zoveel gevoelens toch in me opneem. Misschien kan ik ze ook snel weer loslaten, en grijpen gevoelens van mensen die me dichterbij staan een stuk meer aan. Ik denk dat het met toelaten te maken heeft. Ik laat eigenlijk maar weinig mensen toe (soms wordt dit geizen als een muurtje om me heen), maar eigenlijk is het meer een soort filter om geen emoties van anderen bij me te laten aankomen. Nu ik er zo over nadenk begin ik te snappen waarom andere mensen denken dat ik gevoeloos/onmenselijk/emotieloos ben. Dat komt omdat ze me proberen te prikken via mijn gevoel en dan enige reactie verwachten. Toch ben ik daar totaal niet gevoelig voor bij mensen die ik niet toelaat en zal daarom ook totaal geen reactie tonen. Leuk om te ontdekken waar dit vandaan komt, waar het voor is, en hoe dit kan overkomen op anderen.

Bedankt voor jullie discussie dames ;).
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske