Loading...
nl

wie wil mij lezen

Dinny25
Dinny25 okt 11 '07
[img]http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=[/img]

wil wil mijn foto lezen.
kijk bij bas_en_dinny@hotmail.com.

alvast bedankt
Delen:
Wendy's
Wendy's okt 11 '07
Heey Dinny,

er is iets fouts gegaan met de foto. als ik de link open, dan moet ik inloggen, dus kan ik geen foto zien. Misschien moet je hem even oploaden in het merudi fotoalbum, en daarna hier plaatsen.
Dinny25
Dinny25 okt 11 '07
ik heb het aangepast
als het goed is lukt het nu wel
Dinny25
Dinny25 okt 11 '07
ik heb het aangepast als het goed is lukt het nu wel
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Helaas werkt dat ook niet goed. De url hierboven is niet de gehele URL van de foto.
Dinny25
Dinny25 okt 12 '07
dinny25

ik hoop dat deze lukt
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '07
Ja dat is gelukt, alleen ga ik nu heel flauw zijn, want je ogen zijn niet goed te zien op deze foto. Heb je misschien ook een foto waarop je wel recht in de camera kijkt?
Dinny25
Dinny25 okt 12 '07
dinny25

een nieuwe foto
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 12 '07
Die is helemaal goed :).
Wendy's
Wendy's okt 12 '07
Heey dinny, ik wil het wel proberen.

Ik heb denk ik al 3 maanden of langer niet meer gelezen via het forum alleen int echt, dus kben benieuwd!!

Ik zie wantrouwen naar de waarheid. Je wilt altijd zeker zijn van de waarheid, en het kan zo zijn dat het voorkomt dat je de waarheid TE graag wilt weten, terwijl het helemaal niet zo heel belangrijk is.
Je wilt altijd zeker zijn van een zaak oid, voordat je ermee aan de slag gaat.

Soms denk ik dat je helemaal uitgeput bent, alsof het iets te veel voor je is, en dat je een treedje lager moet gaan. Je weet en voeld zelf wel wanneer dat is.
Als je iets moet doen of het nu belangrijk of onbelangrijk is (doet er niet toe), jij zal altijd tot je uiterste best gaan. Maar als je het ECHT NIET wil, dan kun je het wel eens laten schieten, maar denk niet dat dat vaak voorkomt. En je voelt je er niet zo goed (beetje negatief) bij als je dat doet.

Heb je iets met dieren of verzorging???

kwa vrienden betreft, ik denk dat jij dat een beetje afwacht. Als je nieuwe vrienden maakt dan wacht je af wat ze zullen gaan doen. Als ze echt veel voor je over hebben, dan crieer jij pas dat echte vriendengevoel. Kan zijn dat je ze in het begin ook al als vrienden beschouwd, maar dan net iets minder. Je wacht zeg maar af of het wel vrienden van je kunnen worden

Volgensmij kom jij af en toe een beetje verlegen over bij andere, ik weet niet waarom ik dit voel, want volgensmij is dat helemaal niet het geval bij jou (niet dat je jezelf zo verlegen voeld). Ik denk dat het ligt aan wat andere tegen je zeggen, en op wat voor soort manier.

alleen nu ben ik afgeleidt, dus ik stop er helaas me, anders krijg ik dalijk foute dingen ofzo.
Dinny25
Dinny25 okt 13 '07
dit klopt helemaal.
ik ben een drukke nieuwsgierige meid.
neem geen blad voor de mond maar zodra iemand wat aparts tegen met zegt wordt ik erg verlegen.

heel erg bedankt.

groetjes van din
Anne
Anne okt 14 '07
Dinny heb je geen foto waar je ogen allebei op staan zou wat makkelijker gaan :)
Groetjes aNNe
admin
admin okt 15 '07
Volgens mij heb je verkeerd geklikt Anne :)
Op Dinny´s foto staan beide oogjes vrolijk te kijken.
Anne
Anne okt 15 '07
Ja ik heb verkeerd geklikt hahha

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy