Heey dinny, ik wil het wel proberen.
Ik heb denk ik al 3 maanden of langer niet meer gelezen via het forum alleen int echt, dus kben benieuwd!!
Ik zie wantrouwen naar de waarheid. Je wilt altijd zeker zijn van de waarheid, en het kan zo zijn dat het voorkomt dat je de waarheid TE graag wilt weten, terwijl het helemaal niet zo heel belangrijk is.
Je wilt altijd zeker zijn van een zaak oid, voordat je ermee aan de slag gaat.
Soms denk ik dat je helemaal uitgeput bent, alsof het iets te veel voor je is, en dat je een treedje lager moet gaan. Je weet en voeld zelf wel wanneer dat is.
Als je iets moet doen of het nu belangrijk of onbelangrijk is (doet er niet toe), jij zal altijd tot je uiterste best gaan. Maar als je het ECHT NIET wil, dan kun je het wel eens laten schieten, maar denk niet dat dat vaak voorkomt. En je voelt je er niet zo goed (beetje negatief) bij als je dat doet.
Heb je iets met dieren of verzorging???
kwa vrienden betreft, ik denk dat jij dat een beetje afwacht. Als je nieuwe vrienden maakt dan wacht je af wat ze zullen gaan doen. Als ze echt veel voor je over hebben, dan crieer jij pas dat echte vriendengevoel. Kan zijn dat je ze in het begin ook al als vrienden beschouwd, maar dan net iets minder. Je wacht zeg maar af of het wel vrienden van je kunnen worden
Volgensmij kom jij af en toe een beetje verlegen over bij andere, ik weet niet waarom ik dit voel, want volgensmij is dat helemaal niet het geval bij jou (niet dat je jezelf zo verlegen voeld). Ik denk dat het ligt aan wat andere tegen je zeggen, en op wat voor soort manier.
alleen nu ben ik afgeleidt, dus ik stop er helaas me, anders krijg ik dalijk foute dingen ofzo.