Loading...
nl

De 7 profeten

Beschermengel
Beschermengel okt 8 '07
Een hele korte heldere droom gehad op 23 juni 1998.

Ik stond voor een man, uit de tijd van Mozes ( daar leek hij op )..hij had lang krullend grijs haar met een lange baard ook had hij een lang gewaad aan met een koord om zijn middel...en had een grote stok in zijn handen.

Er waren nog 7 profeten ...en een daarvan was ik.. :$
Mozes keurde iedereen, hij ging iedereen langs..hij kwam op mij aflopen..ik dacht ..ik krijg de stok niet ...want als je de stok kreeg was je goed gekeurd voor profeet!!

Maar hij bleef stil bij mij staan! ..en glimlachte een poosje naar me ....en gaf me de stok!!
OOOhhh wat was ik BLIJ! ik zoende hem op de wangen ..en vielen op de grond..Mozes moest lachen.

Ik schrijf mijn dromen al 12 jaar op ..vandaar de oude datum.
Maar vondt het wel een bijzondere droom!

Beschermengel
Delen:
sefewet
sefewet okt 8 '07
lol, misschien ben je hierzo voor iets groots denk ik :P.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '07
Wie waren de andere 6 ;)
Beschermengel
Beschermengel okt 9 '07

Hoi Jos...ja wie weet.. :$haha

Hoi Nims..nee ik weet niet wie die andere profeten waren.. in ieder geval we stonden in een rij..en ik achteraan..dus ik dacht dat hij mij voorbij liep..maar dat was niet zo.

Het waren wel mensen uit die tijd..dus ook lange gewaden aan ..en ikke gewoon zoals ik was!
proost
proost nov 28 '07
Ooit droomde ik over de Ethiopische vrouw van Mozes, over wie hij ruzie kreeg met zijn broer en zus Aäron en Mirjam. Ik kreeg geen stok toebedeeld, zoals jij, maar kwam in mijn droom in Ethiopië terecht. Een vreemde tijdreis.
Beschermengel, ben je een man of een vrouw?
Wat voor kleren droeg je in je droom van 12 jaar geleden?
Beschermengel
Beschermengel nov 28 '07
Hoi Proost,

Ik ben een vrouw en in de droom was is zoals ik in 1998 was..dus gewoon mezelf, ook droeg ik gewoon mijn aardse kleren.

Hoe was jij in de droom?..was de droom ook zo echt?..het was alsof ik in een film terecht kwam..de profeten waren voor mij ook heel echt!
proost
proost nov 29 '07
Bedankt voor je reactie. Ik was in mijn droom mezelf in mijn gewone kleren, de Ethiopische vrouw van Mozes was beeldschoon in Afrikaans gewaad en hoe ik toen eerst in een boom en vandaar in een boomhut bij haar familie in Ethiopië terecht kwam weet ik niet. Ik moest wel even boompje klimmen en over wat takken lopen, maar omdat me gezegd werd het doel in het oog te houden kwam ik op de plek in mijn droom terecht, waar ik zijn moest. We waren daar heel vertrouwelijk met elkaar, net alsof ik hen kwam vertellen hoe hun familielid als vrouw van Mozes het maakte.
Beschermengel
Beschermengel nov 29 '07
Wat je beschrijft in een boom..ook dit heb ik meegemaakt vanaf een boomhoogte dus zoals je in een boom zit ..iets zien! dit gebeurde niet ineen droom maar in een waarneming..ik kreeg in kleur te zien hoe mijn schoonmoeder over de begraafplaats liep ..ze keek richting omhoog ( naar mij ) en zei: NEE LAAT MIJ MAAR GAAN! ze is daarna ook overgegaan. ik mocht het van een andere hoogte als normaal zien!

Ik denk dat jij net zoiets hebt meegemaakt ..iets dat werd bevestigd..je mocht het uit een andere hoek zien. (hoger)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki