Loading...
nl

auto en dochtertje

amethist
amethist okt 8 '07
ik ben in een stadje met mijn dochtertje, in de droom is zij 4 jaar. ik heb de auto in de parkeergarage gezet. we lopen naar een klein overdekt stukje waar 2 winkels zijn. ik zie een jong stel heen en zijn aan het opruimen. ik zeg; druk bezig ;ja zegt de vrouw, we gaan verhuizen naar Borger. ik zie door de deuropening dat ze een goede smaak hebben, en dat de spullen van goede kwaliteit zijn. de jonge vrouw heeft leuke kleren aan en plastic korte laarsjes met een print erop. haar man en het zoontje zien er ook leuk uit. de man en vrouw hebben allebei gel in de punten van hun haar(in de helft van de lengte van het haar)
verderop is aan de andere kant van het overdekte een berging wat bij het huis hoort, waar ze spullen hebben staan. Inmiddels is het schemerig ook is het vochtig weer en lopen mijn dochtertje en ik een straatje in die een beetje omhoog loopt. er zijn een paar parkeer plaatsen en één is vrij. ik zeg dat is wel mooi dichtbij. een vrouw wil de plaats wel vrij houden, door in de gaten te houden of er een ander auto gaat staan.
ik zeg dat mijn dochtertje wel op de parkeerplaats kan staan tot ik er met de auto weer ben. ik ga de auto ophalen die in de parkeergarage staat. als ik bij het plein ben, zie ik dat er aan beide kanten van de straat een parkeergarage is.
ik weet niet meer of de auto nou in de ene of de andere staat. later rijd ik in de auto en wil de straat in rijden waar mijn dochtertje staat op de parkeerplaats, maar er staat een bord dat je daar niet met de auto in mag. in de verte zie ik mijn dochtertje staan, het is inmiddels donker en voel dat ik naar haar toe wil maar hoe kom ik er.

Groet Amethist
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '07
Bijzondere details. Het gaat over opruimen, hoe de buitenwereld tegen je aankijkt, en het verliezen van de weg naar je doel. Ik weet niet hoe lang het geleden is, deze droom, maar ben jij bezig met je buitenwereld ipv je binnenwereld? Misschien dat de droom je dat wilt duidelijkmaken.
amethist
amethist okt 10 '07
hallo nims, ik let veel op hoe iemand kijkt. daar laat ik mij door beinvloeden denk ik....
de droom had ik de nacht van 7 op 8 oktober.

bedankt voor je reactie! groet van amethist

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki