Loading...
nl

kennissen uit de straat

amethist
amethist okt 8 '07

ik ben in het huis van kennissen bij ons in de straat. voor ik de kamer in ga, ga ik eerst in de hal naar het toilet. ik doe de witte deur open en zie dat er allemaal spullen in staan, net als een berging. het meeste zit in plastic tassen, op de wc bril liggen een paar handdoeken, ik kijk er van op dat de spullen er staan. ernaast is nog een witte deur met een toilet, deze is te gebruiken, alleen aan de rechterkant staan 2 of 3 plastic tassen op de grond met spullen erin.
ik heb het gevoel dat ze de toilet als berging gebruiken. iedere keer als ze thuis komen van het weekend naar de camping ze de tassen in de toilet zetten en het niet gaan opruimen. ik ga de kamer in, er zijn veel mensen op bezoek, de meeste zijn jongeren. niemand zegt hoi of hallo ook de kennis niet, ze lijken mij bijna niet op te merken dat ik binnen kom.
de vrouw zit aan de muurkant met naast haar mensen die ik niet ken, ik denk dat het duitsers zijn die bij hen op de camping staan. aan de kant van het achterraam zitten een hele rij jongeren. in het midden zitten ook nog wat mensen. ik voel me een beetje gespannen/opgelaten dat er zoveel mensen zijn en die ik niet ken. ik durf niet naar de vrouw te gaan om haar te begroeten.
ik voel me er teveel. de sfeer voelt er koel en gespannen, iedereen kijkt wat voor zich uit en zegt niks. ik ga maar ergens zitten omdat ik niet weet wat ik anders moet doen. ik heb het gevoel dat de meesten zich geen houding weten te geven.

Groet Amethist
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 9 '07
Ik heb drie steekwoorden uit deze droom gehaald:

onzichtbaar, onzekerheid, onpersoonlijk.

Je bent onzichtbaar en valt niet op. De sfeer is onpersoonlijk en je wordt er onzeker door. Ik denk dat het je iets verteld over hoe jij omgaat met dit soort situaties en dat je je onzichtbaar maakt, waardoor het inderdaad onpersoonlijk wordt. Zet je over je onzekerheid heen, dan wordt het niet meteen meer zo onpersoonlijk ;).
amethist
amethist okt 10 '07
dankje voor je reactie! ik denk ook dat de tassen in de w.c voor mijn onzekerheid en angst om er niet bij te horen staan, dat denk ik....
het onzekere gevoel is héél sterk, wat mijzelf overheerst en lastig is.

groet amethist
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '07
Graag gedaan. Ik hoop dat je er iets mee kan.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki